Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä kaivattusi ei varmasti tiedä sinusta ?
Että annan tilaa😉ja jaksan odottaa vuoroani😘
Vierailija kirjoitti:
Välillä kun ei nähdä muutamaan päivään, alan tuntea itseni idiootiksi. Vaikka olisit vapaa, sulla on varmasti vientiä vaikka kuinka paljon. Tinder ja kaikki somet täynnä rohkeita aloitteita. Mä nään sua satunnaisesti enkä yleensä saa aikaan mitään moikkausta suurempaa.
En halua ketään muuta kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksissani on aina tilaa sinulle.
Joo ei kiinnosta. Sivu
Sinulle myös😉
Vierailija kirjoitti:
Kestäisin ehkä noin kahdeksan työntöä pitkään meidän ensimmäisellä kerralla. Onneksi palaudun nopeasti.
Kortsun kanssa vai ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta huumorilla tämä. En ole lainkaan siis pahalla tuulella. Erinomainen palvelu teillä kuitenkin!
Olkaa hyvä. Meille on kunniavelvollisuus palvella huumorilla. Tervetuloa uudestaankin vastaanotollemme. Odotamme teitä aina valmiudessa ja uskollisuuden valassa jotta voimme palvella teitä uudestaankin. Hyvää joulunaikaa.
Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
Nuolisin kaivattua paremmin kuin kukaan.
Kukahan tämä kaivattu mahtaa olla?
Onpa tunteellinen olo...
Sinua
minä
t,k
Seksi mielessä monella näemmä. Minulla ruusut ja muut joulukukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolisin kaivattua paremmin kuin kukaan.
Kukahan tämä kaivattu mahtaa olla?
Voin tarvittaessa kaivata ihan ketä vaan 😋
Vierailija kirjoitti:
Kestäisin ehkä noin kahdeksan työntöä pitkään meidän ensimmäisellä kerralla. Onneksi palaudun nopeasti.
Ite lentäisin kun näkisin hänet alasti. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ja minullakin muut jutut. Taidanpa hilippasta muualle, joku toinen ilta. Hyvää yötä siis kaikille!
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä kaivattusi ei varmasti tiedä sinusta ?
Että näiden kaikkien vuosien jälkeen vielä joskus mietin häntä, vaikka en haluaisi enää törmätä.
No ei teitä paljon tarvi provosoida kun alkaa alapää juttua tulemaan. Kaikki tais lähtee piparin kuorrutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vähä niiku Nykäsellä.
Vierailija kirjoitti:
No ei teitä paljon tarvi provosoida kun alkaa alapää juttua tulemaan. Kaikki tais lähtee piparin kuorrutuksesta.
Vai kuitenkin inspiroida? 😄
Ikävän hyökyaalto...tai sitten oire tulevista vaihdevuosista. En tiiä.
L 💞 M
Vierailija kirjoitti:
Hormonit hyrrää..
Vierailija kirjoitti:
Ikävän hyökyaalto...tai sitten oire tulevista vaihdevuosista. En tiiä.
L 💞 M
Toi on hyvä kun kyseenalaistaa itseään eikä oleta jokaisen tunteen ja ikävänpuuskan johtuvan kaivatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähä niiku Nykäsellä.
Eiks se ollutkaan Seppo?
Tuskinpa ikinä nähdään, jollei nyt tosi hyvällä sattumalla törmätä vahingossa. Hänen kaverinsa tosin tulee käymään meillä töissä lähiaikoina ja aion kyllä kuittailla hiukan :D