Ja niin kului taas yksi vuosi ilman kumppanin löytymistä
Pahoin pelkään, että näillä mennään koko loppuelämä. Surullista.
Kommentit (22)
Osta joku letkunpätkä ja työnnä se anukseesi. Sitten työnnät toisen pään letkusta nenääsi ja alat piereskelemään. Nauti rauhassa
Usein ihmiset muuttuvat vuosien myötä erilaiseksi. Joku ulkomuoto, luonne, kaikki, joku. Ja se ei kaikilla ole niin hohdokasta enää, tulee eroja. Ja lisäksi väärä kumppani tuo ongelmia. Sopiva ja oikea olisi parempi. Että kestää sitä.
Vielä on aikaa, toivoa löytää kumppani, kunhan saat raahattua itsesi ulos mökistäsi. Ja aatella, että kokonainen vuosi on aikaa ensi vuonna :)
Ei vuosi vielä ole ohi. Vielä ehtii!
Vierailija kirjoitti:
Ei vuosi vielä ole ohi. Vielä ehtii!
Mun ajanlasku alkaa joulusta, joten ei ehdi.
Ap
Ajattele jos olisit saanut jonkun narsistin psykonaisen?
Paranna ulkonäköäsi. Rupea harrastaa bikinifitnestä. Se parantaa taatusti mahdollisuuksiasi.
Jos ei ole komea niin ei suomi naiset kiinnostu. Tavis naiset haluaa komean pitkän miehen ja suomessa naiset ovat maailman nirsoimpia. Kannattaa ostaa kallis puku ja tehdä itsestä toimitusjohtajan näköinen niin ehkä joku tavis nainen menee lankaan.
Siinä taas yksi epätoivoinen "etsijä". Etkö tiedä että kun lopetat sen "etsimisen", niin heti tärppää.
Siis lopeta heti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi epätoivoinen "etsijä". Etkö tiedä että kun lopetat sen "etsimisen", niin heti tärppää.
Siis lopeta heti.
Olen ehtinyt tuotakin taktiikkaa kokeilla ajatuksella "yksin on hyvä olla". Saat sen mistä luovut jne.
En saanut.
Ap
Ihan tilasto fakta että Suomessa on yhden hlö:n talouksia enemmän kuin koskaan.
Työtä, työtä, työtä, etsintää, yritystä ja erehdystä, sieltä tulee onnistuminen.
Ei se Unelma Kumppani tule yksi aamu vaan sanomalehti ja tuore croisantti kädessä Sinun ovelle koputtamaan ja sitoutumaan loppuelämäksi.
Saat jo tältä palstalta kymmeniä sinkkuja lukemaan tämän kirjoituksesi. Jos ei yritä ei onnistu. ReipasMies.
Vierailija kirjoitti:
Siis lopeta heti.
Eikä tärppää.
Ei työnhaussakaan ajatella, että kun lopettaa työn etsimisen, se vain ilmaantuu jostain.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat ottaa vain bodattuja menestyjiä pönkittääkseen itsetuntoaan?
Joku alistava-kuvio voi toki tuurilla löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletit, että ap tykkää naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ajattelin omalta kannaltani, olen mies. Voihan siis olla että ap olisi saanut vaimonhakkaajamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ajattelin omalta kannaltani, olen mies. Voihan siis olla että ap olisi saanut vaimonhakkaajamiehen.
Miksi oletit, että ap on hetero?
Sama täällä. Tosin enpä ole etsinytkään. Toisaalta kukaan ei ole seuraan tuppautunutkaan.
Kaikille ei riitä