Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Olvin mitta tuli täyteen

Vierailija
17.12.2024 |

Panimojätti nostaa kytkintä viestipalvelu X:stä.

.

Keskitymme viestimään muissa kanavissamme ja suljemme X-tilimme 20.12.2024. Kiitos mukana olleille, Olvi kertoo tilillään..

.

Kotipizzan tapauksessa muun muassa perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä kommentoi ratkaisua.

Jaa, teillä on liikaakin asiakkaita. Kiitos ilmoituksesta, Mäkelä kirjoitti Kotipizzalle.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/150af2d9-777e-47b2-a8fc-050aacf3c38a

Pitääkö nykyään seurata firmoja somessa, jos on niiden asiakas? Jani Mäkelä elää ihan omassa kuplassa,  jos kuvittelee näin olevan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa paikassa on nämä rokotesiru ulisijat. Musk on istuttanut mikrosirun aivoihin ja se ei haittaa yhtään ulisijoita.

Vierailija
22/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli miten oli. olen tottunut että sanat ja lupaukset pitää toisin kuin persuilla. Ja en ole kelan asiakas, jos sitä mietit, persuilla on tapana puhua ohi suunsa, paitsi tietty H-a joka vain odottelee.

....

No sitten vaan ulisemaan niistä asioista itse eikä märisemään siitä, mistä joku toinen haluaa ulista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen talous sakkaa ja perussuomalaisten lääke tähän on kannustaa boikotoimaan Kotipizzaa. Mäkelä ei taida olla penaalin terävin kynä.

Jos on luvannut käyttää kotimaista lihaa, niin sitten sitä käytetään.

Jostain syystä Mäkelä ei tuosta Kotipizzan päätöksestä ulissut. Mutta nyt meni ihon alle.

Ulise sinä omista kiinnostuksen kohteistasi ja anna muiden ulista omistaan. Et sinä ole mikään oikeamielinen sankari, vaan mielipiteesi ovat täysin yhtä merkityksettömiä kuin muidenkin rivikansalaisten ja Jani Mäkelän mielipiteillä on n. 25000-kertainen sinun omiisi, koska on fiksuna miehenä hakeutunut ja päässyt päättäjäksi.

No sehän tän asian vaaralliseksi tekeekin kun foliohatut äänestää ja kuuntelee sitä ja vetää omat johtopäätöksensä. Toivottavasti persut nyt tajuaa, ettei ne voi ostaa kohta pizzaa ollenkaan, kun kaikki pizzan myyjät on boikotissa.

Vierailija
24/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli miten oli. olen tottunut että sanat ja lupaukset pitää toisin kuin persuilla. Ja en ole kelan asiakas, jos sitä mietit, persuilla on tapana puhua ohi suunsa, paitsi tietty H-a joka vain odottelee.

....

No sitten vaan ulisemaan niistä asioista itse eikä märisemään siitä, mistä joku toinen haluaa ulista.

No mitä mä tässä just teen? Keskustelen asioista, mutta vastakumppani vaan ulisee ja väittää vastaan.

Vierailija
25/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen talous sakkaa ja perussuomalaisten lääke tähän on kannustaa boikotoimaan Kotipizzaa. Mäkelä ei taida olla penaalin terävin kynä.

Jostain syystä Mäkelä ei tuosta Kotipizzan päätöksestä ulissut. Mutta nyt meni ihon alle.

Ulise sinä omista kiinnostuksen kohteistasi ja anna muiden ulista omistaan. Et sinä ole mikään oikeamielinen sankari, vaan mielipiteesi ovat täysin yhtä merkityksettömiä kuin muidenkin rivikansalaisten ja Jani Mäkelän mielipiteillä on n. 25000-kertainen sinun omiisi, koska on fiksuna miehenä hakeutunut ja päässyt päättäjäksi.

Millä mielipiteellä? Yhdelläkään Janin mielipiteellä ei ole ollut merkitystä koska teot osoittavat ihan muuta.

Vierailija
26/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Mäkelän mielipiteillä ei ole mitään väliä ja koitetaan katsoa, että hänen ääntä ei kuulla tämän vaalikauden jälkeen yhtään missään enää ikinä kuten ei yhdenkään muunkaan persun. Rikollisia, valehtelijoita ja suomalaisten vihaajia koko sakki. 

...

Näyttää olevan erittäin paljon väliä, kun on pitkän linjan päättäjä ja kansanedustaja. Sinun mielipiteesi taas hukkuvat kohinaan ja kaltaisiesi märinään täällä palstalla, koska sinusta ei ollut edes asettumaan ehdolle mihinkään saati että joku olisi sinua äänestänyt.

Vierailija
27/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....

No mitä mä tässä just teen? Keskustelen asioista, mutta vastakumppani vaan ulisee ja väittää vastaan.

Et sinä mitään keskustele, vaan uliset ja haukut persuja. Teidän piireissänne sillä varmaan saa respectiä, mutta aikuiset tuntevat myötähäpeää.

Vierailija
28/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kiinnostuksen kohde on nimenomaan Jani Mäkelän aivopierut. Siksi onkin syytä ihmetellä, että kun Suomi kyntää syvässä taantumassa, niin perussuomalaisten Jani Mäkelä kannustaa boikotoimaan Kotipizzaa. 

Joten jokainen voi vetää johtopäätöksensä Jani Mäkelän fiksuudesta. 

Vierailija
29/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän tän asian vaaralliseksi tekeekin kun foliohatut äänestää ja kuuntelee sitä ja vetää omat johtopäätöksensä. Toivottavasti persut nyt tajuaa, ettei ne voi ostaa kohta pizzaa ollenkaan, kun kaikki pizzan myyjät on boikotissa.

....

Ihminen, joka haukkuu yhden kokonaisen puolueen kannattajia foliohatuksi, voi katsoa vain peiliin ja hävetä näkemäänsä. Se, että sinut on aivopesty äärivasemmistolaiseksi, ei tee normaaleista foliohattuja.

Vierailija
30/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....

Ihminen, joka haukkuu yhden kokonaisen puolueen kannattajia foliohatuksi, voi katsoa vain peiliin ja hävetä näkemäänsä. Se, että sinut on aivopesty äärivasemmistolaiseksi, ei tee normaaleista foliohattuja.

Koko puolueen kannattajakunta ei ole äänestänyt Mäkelää vaan ne foliohatut on nimen omaan ko. henkilän äänestäjiä. Kun haukkuu tarpeeksi kaikkea (suomalaista firmaa) ääni kuuluu ja kansan syvät rivi valikoituu. Hakkarainen on tästä ollut hyvä esikuva. Mies oli politiikassa yli 10 vuotta ja mikä oli tulos. Tehtiin tilaa nuoremmille räyhääjille.

Vierailija
31/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....

Et sinä mitään keskustele, vaan uliset ja haukut persuja. Teidän piireissänne sillä varmaan saa respectiä, mutta aikuiset tuntevat myötähäpeää.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/riikka-purra-kokoomus-haluaa-leikata-p…

Mä mitään hauku vaan muistelen tapahtumia viimevuosilta.

Vierailija
32/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarin ulinaa on ilo kuunnella.

Vierailija
33/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksessä on viestinnässä pomona joku punavihreän periaatteen omaava tyyppi, joka omaa agendaansa ajaen tuhoaa yrityksen viestinnän ja hakeutuu sitten uuteen yritykseen jatkamaan tuhotöitään.

Vierailija
34/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo se ostaa jouluksi muuta kuin Olvia. Suomalaiset vaan ovat niin hölmöä kansaa että kun joku Jenkeissä on päättänyt vihata Elon Muskia Trumpin takia, sitä sitten pitää vihata, vaikka ei tiedetä miksi. Mutku media sulle kertoo niin eihän sun sitten itse tarvitse ajatella. 

Onko tämä nyt oikeasti asia joka muka ihmettyttää ainoastaan persuja? Muut menevät lauman perässä tyhminä lampaina. 

Musk avasi Twitterin rasisteille ja nykyään blokkaa kaikki jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä. Joukkopako on seurauksena, ja X käy aina vaan sakeammaksi äärialustaksi. Odotan kyllä innolla sitä kun joku persu ampuu haulikolla Olvin mäyräkoiraa ja pistää videon YouTubeen.

Vierailija
35/35 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Olvi. Sandelssi ollut mulla jäähyllä, mutta ehkä sitä voi taas ostaa.