Miten tekisin vegaanisen karjalanpaistin?
Mies vaatii karjalanpaistia jouluna kun äitikin aina teki. Se on vaan niin epäterveellistä ja miehellä on tuota painoa hiukan liikaa. Pienen kinkun saa paistaa mutta siihen vedän rajan. On ainoa perheessä joka lihaa yleensäkään haluaa syödä.
Kommentit (34)
En ole varma, mutta luulen, ettei vegaania saa paistaa.
Eilen söin jotain lihankorviketta uuniruuassa. En muista oliko nyhyökauraa vai härkistä. Pahaa oli. Pelkät uunijuurekset olisivat olleet parempaa. Nyt ruoka oli pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Samantapainen on Karjaton paisti https://www.kasviskapina.fi/reseptit/karjaton-paisti-seitanista
Laakerinlehtiä ei kannata nuukailla. Nekin menettävät ajan myötä makunsa. Ukkivainaa sanoi, että heti huomaa ruoan olevan parempaa kun laakerinlehtien kanssa ei ole nuukailtu ikäänkuin ne olisivat kullasta tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen nostalgiannälkään mikään vegaaniversio tule kelpaamaan, vaikka ihan ookoo voi olla muuten. Joten jos et itse halua sellaista ihan lihasta tehdä, niin sitten hänen täytyy se ostaa valmiina tai tehdä itse.
ettekö lukeneet ap:n viestiä? kinkku heille tulee, joten jos mies haluaa karjattomaan paistiinsa lihaa, niin voi vuolla siihen kinkusta paloja. tai tehdä itse karjalanpaistinsa
Seitan-kinkkua ja tofu-nautaa - maistuvaa kun sen osaa!
T: kokki evp
Kalakeittoakin voi tehdä ilman Kalaa ja Maitotuotteita.
Vegaaninen Kalakeittoresepti.
Vettä
Perunoita
Porkkanaa
Sipulia.
Kysy haloaako joululahjaksi lasten leluja kun äitinsäkin antoi?
Vierailija kirjoitti:
Vettä
Perunoita
Porkkanaa
Sipulia.
Seuraavaksi kerron vegaanisen T-luu Pihvi reseptin.
Leikkaa Lantusta Pihvin muotoinen pala ja Vegaaninen Pihvi on valmis.
Sääli sun ukkoasi, tuollainen ituhippi muija 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vettä
Perunoita
Porkkanaa
Sipulia.
Tuohon vähän lisää aineita niin hyvää tulee: kylmäsavutofua, kasvisliemikuutio, maustepippuria, valkosipulia ja kaurakermaa.
Joulu on juuri se oikea hetki heristellä puolisolle sormea, pihdata liharuuista ja paasata terveellisyydestä. Hyvähyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä
Perunoita
Porkkanaa
Sipulia.
Tuohon vähän lisää aineita niin hyvää tulee: kylmäsavutofua, kasvisliemikuutio, maustepippuria, valkosipulia ja kaurakermaa.
Suosittelen Kuohukermaa ja Lohta noiden tilalle. Tulee parempaa. Sulatejuustokin käy.
Ei miehen nostalgiannälkään mikään vegaaniversio tule kelpaamaan, vaikka ihan ookoo voi olla muuten. Joten jos et itse halua sellaista ihan lihasta tehdä, niin sitten hänen täytyy se ostaa valmiina tai tehdä itse.