Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sellaiselle kuntosalille, joka ei kerro hintojaan?

Vierailija
25.02.2007 |

Firman nettisivuilla kerrotan kyllä vuolaasti eri palveluista yms. mutta hintoja ei löydy. Kun soitin ko. firmaan, kuukausihintoja ei vieläkään kerrottu, vaan todettiin ympäripyöreästi niiden olevan " neuvottelukysymys" .

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka varjeli hintojaan kuin parastakin valtion salaisuutta. Uteliaisuus kuitenkin voitti, sain hintatiedot tutuiltani, kävin katsomassa ja nykyään olen jäsen. Hintaan vaikuttaa myös se monenko vuoden sopimuksen teet, hinta siis kaikenkaikkiaan räätälöidään asiakaskohtaisesti. En ole jäsenyyttä katunut, (just lähdössä salille taas), mutta samaa mieltä olen, että useimpiin taitaa kuitenkin vedota avoimuus näissä hinta-asioissa paremmin kuin tämmöinen ihmeellinen salailu.

Vierailija
2/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämässäni olen kyllä suunitellut monta asiaa, mutta loppujen lopuksi asiat ovat menneet täysin eri tavoin.

Eihän sitä tiedä että vaikka saisinkin jonkin todella hyvin työtarjouksen joka edellyttäis paljon matkustamista, niin että en olisi ko. paikkakunnalla edes tarpeeksi usein että voisin käydä siellä. Tai jos tulisin vaikka raskaaksi. Tai vaikka mitä!

Minusta kuntosalilla pitää olla myös mahdollisuus ostaa vaikka 3kk liput tai 10 krt liput ja tietty myös vuosiliput jotka sitten tietenkin ovat kokonaisuudessaan edullisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. muutto toiselle paikkakunnalle tai ulkomaille tai sairastuminen. Raskausaikana voi pitää taukoa jne... ei se nyt mitään orjuutta ole kuitenkaan. Olin itse 3 vuotta jäsenenä eräällä klubilla ja olin hyvin tyytyväinen, harmittaa kun jouduin työkiireiden vuoksi lopettamaan.

Vierailija
4/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muut kuntosalit ilmoittavat netissä. Ei Sats mikään ihmeellinen paikka ole kyllä, jumppia kovin vähän, ja vetäjät keskinkertaisia. Suurin osa jumpista on lisenssitunteja, Satsin omia. Näin Turussa. Jäsenyydestä on vaikea päästä eroon, ja siinä vaiheessa kohdellaan kuin halpaa makkaraa :(

Vierailija
5/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden isojen kuntosalejen ketjut enää nykyään tee myyntiä vastaanotossa vaan kaikki myyntiin liittyvät asiat hoitaa ammattitaitoinen myyjä. Olen ollut eräällä salilla vastaanotossa työssä ja se oli tosi rasittavaa kun hintoja ei saanut puhelimessa alkaa selittämään. Toisaalta ihan perustelluista syistä, sillä eihän ihminen normaalistikkaan kysele minkään tuotteen hintaa mitä ei ole vielä nähnyt. Onhan se vähän sama-asia kuin soittaisitte automyymälään ja kysyisitte auton hintaa, tietämättä mikä auto on kyseessä. Voisitte siis saada Ladan tai Mersun hinnan ihan umpimähkään!

Eli toisaalta hyvä, mutta toisaalta ei. Vastaanotossa oli ainakin paskamaista kun kaikki soittajat purki sitten kiukkunsa muhun kun ei ollut hintoja lupaa kertoa.

Vierailija
6/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain eräälle kuntosalille " ilmaisen" kertalipun. Mun olisi vain pitänyt käydä tuo kerta ohjaajan kanssa johonkin ennaltasovittuun aikaan. Ei kertonut mikä heillä on hinnoitteluperuste/onko jäsenmaksua/kuukausimaksua.. Tyttö jankutti vain että mun pitää tulla salille katsomaan mitä sieltä löytyy. Nooh, usealla erityyppisellä salilla usean vuoden käyneenä tiedän mitä tuolta salilta voi löytyä :-) Jäi käyttämättä tuo ilmainen kerta. Tiedän, että monilla saleilla tuo " ilmainen" kertalippu on käytössä. Ja miksei, toki jotkut tuohonkin halpaan " sortuvat" .

Vierailija
7/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliikkeessä ovat kertoneet hinnan, kampaamoista olen saanut hinnat, jopa hammaslääkärikin jonka on todella vaikea etukäteen tietää mitä tulee tekemään on kertonut arviohinnan ja sen minkä vähintään tulee perimään :-) Toki kuntosaleilla tiedetään hinnat, mutta joissakin jo pelkkä jäseneksi liittyminen maksaa, puhumattakaan kuukausihinnoista :-O En oikeasti ymmärrä miksi hintoja ei voida kertoa.... Eiköhän se ole jo, jos ei ihan lakeja vastaan, niin ainakin kuluttajan aliarvioimista.

Vierailija
8/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten on esim. nettisivut.

Vierailija
9/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta pitää saada tietää. Edes mistä se koostuu pääpiirteissää. Ja paljonko normaalihinnat ovat, jos onkin jotain kampanja-vuodenaika-ystävätarjouksia.

Toisaalta kun en käy kuntosaleilla ahkeraan ja himokkaasti, edellytän, että se on työpaikan tai kodin yhteydessä tai vieressä, jolloin on aivan sama mitä se maksaa, jos viihdyn siellä. Silloin saattaisin sortua menemään tutustumaan tietämättä hintoja ja jopa alkaa käydä. Jos ei ole hyviä vaihtoehtoja. Monet näistä hintoja määrittelemättömistä kuntosaleista sitäpaitsi käyttää tätä hyväkseen, jos ovat hyvällä sijainnilla. Asiakkaita riittää joka tapauksessa.

Vierailija
10/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää perusteiltaan palvelut ja hinnat ennen kuin valitsen mihin kuntosaliin / -saleihin tutustun. Oma aikani on mielestäni sen verran kallista, etten ala tuhlaamaan sitä tuollaiseen venkoiluun. Kun valitsin kuntosalia, tämän vuoksi jäi muutama sali pois laskuista. Lopulta valitsin aika kalliin salin, mutta jossa oli mahdollisuus kuukausisopimukseen ja hinnat ja jumpat jne. selkeästi nettisivuilla. Lopulta tutustumiskäynnillä olin valmis tekemään 10 minuutin kierroksen jälkeen tekemään sopimuksen ja aika pitkään asiakkaana olinkin. Luopumaan minut sai vasta muutto ja uusi työ liian kaukana salista.

Vierailija
11/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaja-asiamies taisi kyllä puuttua puutuviin hintatietoihin ja ainakin elixia ja cms ilmoittavat hinnat nettisivuilla (tai ainakin jotkut näiden ketjujen saleista). Voit sitten saada alennusta jos työnantaja osallistuu kustannuksiin, joillakin saleilla myös vanhemmat asiakkaat saattavat saavat " bonusta" Näiden em. ketjujen kuukasimaksut ovat 60 euron hujakoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi