Lähetitkö joulukortteja punaisessa kuoressa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan irtonaisina jo joulukuun alussa.
Sama. 16 korttia lähti. Yhden saajan kuolemasta tuli tieto just, kun olin pudottanut kortit lootaan. No, adressi perään, kumpikohan oli perillä ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan irtonaisina jo joulukuun alussa.
Sama. 16 korttia lähti. Yhden saajan kuolemasta tuli tieto just, kun olin pudottanut kortit lootaan. No, adressi perään, kumpikohan oli perillä ensin?
Sori, jäi vastaamatta kenelle:
Muutamalle siskolle, serkulle. Veljelle. Ystäville, kummilapsille, isän serkun vaimolle...
En. Posti hukkas tänä vuonna kaks kirjettä jotka lähetin joista toinen oli vielä kirjattu niin päätin että antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Postissa töissä oleva tuttuni sanoi, että nuo on yks piru. Lisäävät vaan heidän töitä kun kuoria hillotaan postissa ja vasta viime hetkillä jaetaan. Ei siis niin, että kortteja tulisi tasaisesti pitkin kuuta.
11 postikorttia laitoin matkaan, ilman tuota kuorta.
Hyvä tietää! Luulin sen nimenomaan helpottavan hommia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, 20kpl lähetin. Ovat päätyneet perille.
Halusit tietää vielä että kenelle. No, joukossa on siskoni perheineen, mieheni vanhemmat ja sisarukset perheineen, serkkuja, ystäviä, kummilapsia, muutamia tärkeitä henkilöitä menneestä elämästä kuten ex-anoppi ja ex-appiukko :) Lähinaapureille annetaan lisäksi aina joulukortit käteen ja jos ystävälle on joululahja, senkin mukana on aina kortti.
Postissa tontut höyryttää punaiset kirjekuoret auki jos siellä ois rahaa 🤔
Kyllä laitoin. Taisi lähteä 15 korttia. On kyllä nykyään jo aika tyyristä ja olen karsinut aika rankalla kädellä ja ehkä ensivuonna vielä lisää. Sitten joulunalla voi jouluterveiset lähetää viestillä, vaikka pienen joulurunon myötä.
Laitoin 4 kpl. Vanhemmille sukulaisille ja yhdelle ystävälle, jolta tiedän saavani kortin.
Kyllä lähetin. Noin 50 korttia lähti sukulaisille, ystäville ja tutuille.
Lähetin 10 kappaletta, en laittanut punaiseen kuoreen. Suvun vanhuksille lähetän.
Minä en tykkää spostikorteista. Mieluummin älä lähetä ollenkaan jos et oikeeta korttia vaivaudu lähettään
Joskus ennen tuli lähetettyä reilut 20 joulukorttia, nyt vain 6 korttia.