Voisitko seurustella ratikkakuskin kanssa
Kommentit (40)
MIKÄ ihmisiä vaivaa, kauheeta lokerointia! Isot tissit iso kikkeli paljon rahaa iso talo kolme autoa
Ei pätkääkän siitä että kiva iloinen naurava hellä kiltti lapsille ja eläimille hyvä kokki...ilmanko ootte yksin!
Juu, naimisissa varastomiehen kanssa. Mies ja mummit hoiti lapset kun tein töitä ja opiskelin.
Ihmisestähän se riippuu, että osuuko kohdalleen. Minulla on tärkeää että onko mies fiksu, onko käytöstapoja, seuraako miten asioita ja onko ahkera, onko rehellinen. Lämmin hymy ja hyvä sydän.
Tyhmän ja laiskan kanssa en voisi seurustella....
t: juristi
Vierailija kirjoitti:
AInakin kesäisin ja lomatuuraajina ratikkakuskit on korkeakouluissa opiskelevia. Ja ilmeisesti moni jatkaa jos ei saa oman alansa töitä. Joten en voisi seurustella kun ite oon vaan amis.
Eihän ratikkaa saa ajaa ilman sitä koulutusta? Siis onko noi opiskelijat sitten valmistuneet ratikkakuskeiksi ennen korkeakouluun menoa?
Voisin seurustella. Ratikkakuskin työ on tärkeä ja hän ansaitsee ammatillaan elantonsa. Elämäntapatyötöntä en puolisokseni ottaisi.
Eikö ne jotain kolmea plus tonnia kuussa lisineen vetele, joten ihan hyvää palkkaa ja työ varmasti vakituinenkin. Töistäkään tuskin kauheasti stressiä kotiin kannetaan.
Joten miksi ei. Mielummin kuin jonkun pätkätöissä olevan "akateemikon" kanssa. Eivät ratikkakuskit aiva niin koluttamattomia juntteja käsittääkseni muutoinkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne jotain kolmea plus tonnia kuussa lisineen vetele, joten ihan hyvää palkkaa ja työ varmasti vakituinenkin. Töistäkään tuskin kauheasti stressiä kotiin kannetaan.
Joten miksi ei. Mielummin kuin jonkun pätkätöissä olevan "akateemikon" kanssa. Eivät ratikkakuskit aiva niin koluttamattomia juntteja käsittääkseni muutoinkaan ole.
Tamperelle
Aamulehti kertoo, että ratikkakuskin peruspalkka on 2 470 euroa kuukaudessa. Sen päälle maksetaan vuorolisät ja henkilökohtaiset lisät.
En, sillä Tampereellekin on 400 km matkaa, Helsinkiin vielä enemmän. Vähän liian pitkä välimatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Meillä tuskin olisi kauheasti yhteistä.
What? En minäkään ole ikinä ollut kumppanini kanssa samassa työssä, ja silti on löytynyt paljon yhteistä.
Olen kunnianhimoinen ja työorientoitunut henkilö. Ratikkakuskin työ ei ole linjassa omien arvojeni kanssa parisuhdemielessä. En väheksy ratikkakuskin työtä sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? En minäkään ole ikinä ollut kumppanini kanssa samassa työssä, ja silti on löytynyt paljon yhteistä.
Olen kunnianhimoinen ja työorientoitunut henkilö. Ratikkakuskin työ ei ole linjassa omien arvojeni kanssa parisuhdemielessä. En väheksy ratikkakuskin työtä sinänsä.
Mistä sinä puhut kumppanin kanssa? Rasitatko työpuheillasi?
Kyllä voisin. Ammatilla ei ole mitään väliä, jos on muuten mukava ja fiksu tyyppi.
Johan tokkiinsa, mutta nainen pitää olla. Olen itse mies, yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamperelle
Aamulehti kertoo, että ratikkakuskin peruspalkka on 2 470 euroa kuukaudessa. Sen päälle maksetaan vuorolisät ja henkilökohtaiset lisät.
Tuo on varmaan se peruspalkka ja samaa luokkaa stadissakin ellei hieman enemmän. He kai ajavat kuitenkin paljon iltaa, viikonloppuja sekä öitä, joten nouseehan se siitä. Itse tiedän töölöstä noin 40-vuotiaan ratikkakuskin, joka asuu omistuskaksiossa. En tosin tiedä onko ja varmaan ehkä onkin perintöä tms. taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä edes pärjäisi moisessa työssä. Paperinpyörittäjänä ainoastaan. Monet akateemiset on aika tumpeloita käytännön hommissa.
Muuten kyllä mutta mie asun Liperissä enkä halua kaukosuhdetta
Duunariammateissa on paljon ihmisiä erilaisilla taustoilla. Ratikkakuski voi amis, kouluja käymätön tai korkeakoulutettu. Pelkän ammatin perusteella ei voi tietää.
Ratikkakuskin palkka on keskimäärin 3500e/kk. Mulle ammatilla sinänsä ei ole väliä kunhan pysytään laillisen puolella. Pääasia että tulee toimeen ja on itse tyytyväinen.
Niin totta,iso on vehje kuskilla.