Miksi mies pitää " munaansa" ylöspäin kalsareissaan?
Olen tapaillut erästä miestä parin kuukauden ajan. Nyt on ruvennut ärsyttämään hänen kummallinen tapansa pitää kalsareissa vehjettänsä ylöspäin. SE on ihan normaalin kokoinen, joten siitäkään ei liene ole kysymys, että se näyttäisi isommalta housuissa sen ollessa ylösalaisin...
Onko tämä ihan ok/normaalia mielestänne? Edelliset kumppanini ovat kyllä panneet munan ihan alaspäin housuihinsa. Ällöttää tämä enkä tietenkään voi siitä hänelle mainita - ainakaan loukkaamatta. Muuten hyvä mies.
Asiallisia vastauksia kiitos.
Kommentit (16)
Mutta jos se jollekin sopii sinne niinkin päin, miksi ei voisi pitää?
Tosin miehelläni on niin iso velttonakin. Ehkä kyseessä on pieni muna? Sellaisethan saattavat löysänäkin sojottaa silleen 90 asteen kulmassa vartaloon nähden. Erektiossa ne taas painuvat täysin ylös ihan vatsaa vasten.
Mun tulis mieleenikään pohtia asiaa, varsinkaan noin vakavasti. Mitä helvetin väliä sillä on, mihin kellonsuuntaan se velikulta osoittaa??
kun jotkut isot kullit seisoo vain puoliksi, ja vanhemmiten erektio hiipuu, ei keho jaksa pumpata isoon munaan verta. Fakta :)
ja kysymykseen, meillä ei mies pidä munaansa ylöspäin kalsareissa
ei hikoa pallejja vasten kun on ylöspäin. en usko että kyse on mistään kauhean vakavasta perversiosta. mun mies pitää joskus myös vähän sivuttain munaa alushousuissa. ei minua tuollainen ällötä.
Vierailija:
kun jotkut isot kullit seisoo vain puoliksi, ja vanhemmiten erektio hiipuu, ei keho jaksa pumpata isoon munaan verta. Fakta :)
Kyllä tässä on kyse muustakin kuin koosta ja iästä. ;)
Itselläni nyt on kokemusta alle kymmenestä, mutta nykyisellä miehelläni on kyllä sekä suurin että terhakkain! Ikää tällä hetkellä 35 vuotta ja ihan yhtä tanassa on kuin 8 vuotta sitten tavatessamme. Aiemmilla poikaystävillä seisoi silleen matalammalla, eli ei ihan vatsaa vasten , ja tosiaan olivat (silloin) nuorempia ja ehkä hieman pienimunaisempiakin.
ole mitenkään pienimunainen yksilö. Ihan on sellanen keskimittainen ja aika paksu seisoessa. Pitää noin, koska alaspäin tuntuu kuulema inhottavalta.
Mittaa vain 21cm, mutta tosiaan ei puhettakaan että sojottaisi kivikovana taivasta kohden.
Nyt panettaa ja ukko on reissussa.
Tää oli miehen arvio tapaukseen... =)
Vierailija:
Nyt panettaa ja ukko on reissussa.
Mieluummin olen nainen ilman tota palliangstia.
pallit ei hikoa ja jos alkaa seisomaan niin muna saa rauhassa kasvaa ylöspäin, jos olisi alaspäin niin ei varmasti kovin mukava tunne kun kalsarit ottaisivat vastaan kun alkaa seisomaan, ehkä hänellä seisoo tavallista useammin =)
Pullottakoot enemmän tuolla puntissa.
se on kai helpompi pitää niin. jos rupee kasvamaan, niin ei tarvitse korjailla sitten. ja tällä miehellä oli aika pieni, pienemmät on kai helpompi pitää ylöspäin.