Ei rahaa, ei ruokaa.
Just söin viimesen annoksen riisipuuroa. Kuivavarastot on jo käytetty. Melko stressaavaa, mutta en valita. Hyvää joulumieltä jokaiselle! Muistakaa nauttia siitä, mitä teillä on. Kaikilla ei ole.
Kommentit (5)
Vähän kuitenkin valitit. Olisit voinut olla nälkään kuolevien marttyyri. 140 vuotta ilman ainuttakaan nälkään kuollutta ja ensimmäinenä uuden ajan nälkiintyneenä olisit voinut hoitaa sen täysin valittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tilanne on joillakin huolestuttava ja tammikuussa leikkauksia myös osalle. Diakonin apu? Sukulaisen apu? Naapuri tms. Perustulo?
Mä olen pitkällä saikulla, odottanut saikkurahapäätöstä marraskuun alusta lähtien. Oli vähän puskuria, mutta ne on sulaneet kun piti maksaa vuokrat ja sähköt. Sukulaiset asuu kaukana. Ja naapureita en edes tunne. Diakonia vaatii täällä toimeentulotukipäätöksen. Sitä tuskin saan. Mulla on yksi ystävä, jolta voisin pyytää vähän rahaa lainaan. Kai se on pakko nöyrtyä siihen.
Ap
Pitäis keksiä mitä siiiitä syö tällä viikolla ja jouluna. Rahaa tilillä vähän vajaa viis tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis keksiä mitä siiiitä syö tällä viikolla ja jouluna. Rahaa tilillä vähän vajaa viis tonnia.
Olitko hauska edes omasta mielestäsi?
Juu, tilanne on joillakin huolestuttava ja tammikuussa leikkauksia myös osalle. Diakonin apu? Sukulaisen apu? Naapuri tms. Perustulo?