Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen rakentama maailma on näyttämö ja esitys

Vierailija
16.12.2024 |

Sitä ei tajua ollenkaan jos on sen kaiken keskellä kokoajan, mutta kun astuu hetkeks ulos siitä kaikesta niin se alkaa näyttäytymään sellaisenaan kuin se on. 

Tajuatteko te ollenkaan kuinka helppoa ihmismassoille on luoda todellisuuskuvaa? Seuratkaa aina mitä massoissa tapahtuu kun uutisissa lukee jotain, se on niin helppoa. 

Siel on maailma toisen maailman takana, maailma mitä kukaan ei nää, taino suurinosa

Mä kerron yhen jutun mitä salaliittoteoreetikotkaan ei tajua ollenkaan, mä tiiän tän koska mä oon itsekin menny siihen samaan halpaan

Kun elokuvissa tai sarjoissa näkyy käsimerkkejä tai jotain muita symboleja, ne ei oo mitään alakerran palvontaan liittyviä sairaaan kultin juttuja, ne ihmiset koittaa herätellä toisia ihmisiä, siks ne kylvää niitä, teil on väärät ihmiset kiikarissa, ne on tietosia ihmisiä ketkä tekee sitä

Ku se salaisuus piilee siinä mitä mä oon aina sanonu, se on siis se että kukaan ei voi sulle suoraan kertoa mitään vaan sun on itse kasvettava siihen

Tää on menny näillä säännöillä tuhansia vuosia. Siihen on ITSE KASVETTAVA jotta pääsee sisäpiiriin mukaan. 

Herätkää

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/3 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep