Diili 2025 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1120)
Erika oli kyllä nolona loppukeskusteluissa. Istui suu mutrulla ja tiesi kyllä että itse mokasi. Silti vastasi Nicon nimen kysymykseen kenen kuuluu saada potkut. Ällö tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olipas outoa, että Nico heittäytyi uusimmassa jaksossa itse bussin alle vaikka moka oli selvästi Erikan. Erika tiesi sen myös itse, istui tuppisuuna ja olisi helposti lähtenyt kotiin. Nyt Nico halusi leikkiä ritaria ja lähti vapaaehtoisesti.
Erikalta taas samaa hölmöilyä kun siinä koirajaksossakin. Sillon oli päättänyt väkisin saada paikalle oman koiransa vaikkei sillä ollut mitään merkitystä tehtävän kannalta. Nyt piti väkisin saada paikalle oma kaveri jolla ei ollut mitään tekemistä kuntosalitreenaamisen kanssa. Erikan idea, puski sen läpi, siksi hävittiin - Erikan olisi kuulunut saada potkut.
Nico taisi itse haluta kotiin, sellainen vaikutelma jäi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä saatanan paskakiekkoa edes näytetään
Jos se tuli suorana niin ajankohtaa ei voida valita, mutta tuolla saadaan ehkä Ruutu+ tilaajia lisää, eli ihan rahan takia.
Nykyisin miehet on aina alisuorittajia,mitä jos ois toisinpäin niin kyllä akat älähtäis.
Ihan ryhdikäs ele Nikolta. Projektinjohtajana kantoi vastuunsa eikä alkanut selitellä mitään turhaa.
Itse 30 vuotta pianoa soittaneena en ihmettele, ettei Jaanan soittoa kuultu tai edes näytetty sen enempää mitä siinä maistelujakso kakkosessa oli. Sen näki jo miten alkeellinen oli sormien liike ja kädet aloittelijalle tyypillisesti, että vasemman käden sormet hoitavat soinnut ja oikean käden sormet hoitavat nuotit eikä osata mennä siitä yli. C7 olisi hänelle jo vaikea kun sormet loppuisivat kesken. Tuollaiseen tilaisuuteen sopii vain ambient/ hissimusiikki eikä mitään kappaleita suoraan.
Miksi noilla naisilla on aina jotain henkäilyä ja henkäilyä ohjelmassa, kun pitää keksiä tapahtumaan sisältöä. Todella tylsää! Nyt varsinkin täysin naurettavaa pistää ihmiset makoilemaan salin nurkkaan, vaikka asiakas halusi ihmisten tutustuvan kuntosaliin! Nikon olisi pitänyt pistää stoppi Erikan haihattelulle.
En myöskään tajunnut, miksi instaliveä kehuttiin. Eihän siinäkään toteutunut tehtävänanto.
Vierailija kirjoitti:
No voi pa5ka! Jotain kumikiekkoa tulee Diilin päälle. Sinne jäi. Ja kun sen huomaa ma klo 20.58. :(
No osta se Ruutu +, niin ei tarvii joka viikko itkeä juonipaljastuksia yms. Siellä on nytkin 2 jaksoa katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse 30 vuotta pianoa soittaneena en ihmettele, ettei Jaanan soittoa kuultu tai edes näytetty sen enempää mitä siinä maistelujakso kakkosessa oli. Sen näki jo miten alkeellinen oli sormien liike ja kädet aloittelijalle tyypillisesti, että vasemman käden sormet hoitavat soinnut ja oikean käden sormet hoitavat nuotit eikä osata mennä siitä yli. C7 olisi hänelle jo vaikea kun sormet loppuisivat kesken. Tuollaiseen tilaisuuteen sopii vain ambient/ hissimusiikki eikä mitään kappaleita suoraan.
Voi hyvä luoja! Päde nyt vielä vähän enemmän. Vai hissimusiikkia lastenkutsuille.
Jaana improvisoi hyvin, kun keittiössä oli jokin viivästys.
Terassin pomolla pitäisi ehdottomasti olla ravintola-alan kokemusta. Tarvittaessa prikan täytyy pysyä kädessä.
Jaajo etsii lastentarhanopettajaa, tästä kaudesta on bisnekset unohtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi pa5ka! Jotain kumikiekkoa tulee Diilin päälle. Sinne jäi. Ja kun sen huomaa ma klo 20.58. :(
No osta se Ruutu +, niin ei tarvii joka viikko itkeä juonipaljastuksia yms. Siellä on nytkin 2 jaksoa katsottavissa.
Minulla on se, mutten halua katsoa etukäteen jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa Jaana on soittanut pianoa jo yli 20 vuotta joten aloittelijasta ei voida puhua. Taitava on soittamaan.
Sara sai nyt vähän itsevarmuutta ja on nyt vielä rasittavampi.
Lasten maistelumenuu oli kyllä hyvin tehty molemmilta joukkueilta.
Oliko Nicolla ja Erikalla romanssi?
No itseasiassa Jaana on soittanut pianoa jo yli 20 vuotta joten aloittelijasta ei voida puhua. Taitava on soittamaan.
Harmi, ettei se sitten näkynyt. Se, ettei sitä kuulunut ei haittaa yhtään, mutta sitten hänen taitamattomuus oli sarjan tekijöiden moka.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kuollut keskustelu!
Kuollut on kohta koko kisa, jos samat tehtävät vaan toistuu kaudesta toiseen. Toi liikuntahomma oli jo niiiiiiin väsynyt, eikö siellä tuotantoyhtiössä löydy mitään uusia ideoita, kysykää luovalta kaljulta, kun hän niin fiksu ja filmaattinen on ja tietää kaiken.
Otson pudotus oli virhe, hänessä olisi ainesta finaaliin.