Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diili 2025 Official

Vierailija
16.12.2024 |

Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010872841.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1120)

Vierailija
41/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta viihdettä tässä sarjassa on tuo alkuinsertin hissi, joka vielä suoraan jaajon vaatekaappiin. Joka taitaa olla jyskistä ostettu, sen verran ovet tökkii kun jaajo kömpii sieltä kaapista ulos :D

Minua taas huvittaa tuo insertin kuva, jossa Jaajo seisoo kusella lasiseinän edessä. Vai oisko runkulla??? Tämä sama ollut vuodesta toiseen, koskahan tulee valmista. 

Vierailija
42/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä nähdä sellaisia tehtäviä enemmän,että suhteita ei saa käyttää,näin näkee paremmin,että kuka osaa hankkia uusia kontakteja/asiakkaita ja luoda uusia verkostoja. Koska tämä on erittäin tärkeä ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynärpäätaktikoijien ja koulukiusaajien oloisia tyyppejä. Muutama inhimillisen oloinen henkilö onneksi kilpailussa mukana. Saa olla kova, mutta on annettava aidosti ystävällinen vaikutelma silti. Persoonallisuudet puuttuvat, sellaiset kuin  Sointu, Pete, Helena aiemmilla kausilla. 

Helenako ei ollut koulukiusaaja- tyyppi :O ?

Kuka näistä sinusta on kiusaajan oloinen? Minusta vain yksi ekan jakson perusteella, muut oikein mukavia ja ystävällisen oloisia. Ja noiden persoonista ei vielä voi tietää mitään, niin vähän annettu ruutuaikaa.

Vierailija
44/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä tylsät kilpailijat. Ei sitten mitään särmää. Edellisellä kaudella tässä kohtaa sentään käytiin kiivasta keskustelua kilpailijoista. Parasta viihdettä on ohjelma ja tekijät, jotka herättää tunteita. Nyt kahden jakson jälkeen lähinnä Jaajon hiustenpesu ja naurettava diili herättää tunteita. Eipä hyvää lupaa kaudesta.

Vierailija
45/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aini joka voitti viime vuonna ei ollut lainkaan kiinnostunut työstä. Tuli vähän halju olo, että se käväisi muutaman päivän sähläämässä ja jatkoi omaa bisnestään. 

Ei se Ainin vika ollut että Jaajo valitsi hänet voittajaksi. Ymmärsin, ettei työtä ollut tarpeeksi, eli vähän pakkokin jatkaa omaa yritystä.

Hyvää näkyvyyttä, ei paha, vaan hyvä Aini :)

Vierailija
46/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä niin Helenaa ja Sointua. Se parivaljakko pisti Diilin solmuun!

Vierailija
47/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Otso on ilmielävä tukevampi ja iäkkäämpi kaksoisolento Valtteri Bottaksesta. Eka jakso oli aika valju. 

Vierailija
48/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
49/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaisu alku kyllä. Tässä vaiheessa vielä ei mitään negatiivisia fiiliksiä kenestäkään kilpailijasta. Ei toisaalta mitään positiivisia fiiliksiä myöskään, että olisin vielä löytänyt ketään omaa suosikkia voittajaksi. 

Vierailija
50/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pellejä jokainen. Eihän nämä osaa myydä yhtään mitään.

Onko pelle sellainen joka ei osaa myydä? 

jos niin sitten täällä on yksi pelle

Vierailija
51/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otso on Pako sarjan Henry (se vankilan johtaja)

Vierailija
52/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama Otso ja Henry Pope mutta ikäeroa plus 30. https://prison-break.fandom.com/sv/wiki/Henry_Pope

Vierailija
53/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jaajo sanonut kukaan ei putoa alussa.. mutta sitten kaksi putos kuitenkin ekassa jaksos. Olisi ollut kiva nähdä Freija söheltämässä lisää. Kontenttia toi. Naurattaa sen esittelypuhe: mä vertaan itseeni rahtilaivaan joka tuo lastin varmasti perille ja olen sen kapteeni. Jaajo naljaili se laiva ei tullut perille ja rahtilin jäi ties minne. 🤣

Vierailija
54/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vähän ohi se, miksi Jaajo antoi potkut samantien yhdelle naispuoliselle kilpailijalle? Melkeinpä vihaisesti ainakin mun mielestä.

Vierailija
55/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä kummoisia kilpailijoita, kun eivät edes Sinuhea ole lukeneet. Perustolloja, joista viihdettä saadaan. Ei yleissivistystä, saatika osaamista.

Vierailija
56/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma toistaa itseään. Aina näitä huutokauppoja ja vanhoilla suhteilla pelaamista. Myydään tavaraa kavereille, jotka tulevat paikalle jeesaamaan. Osallistujia, jotka ovat tavallisia talleroita ja joilla on harhaiset käsitykset taidoistaan.

Vierailija
57/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen, eikun Euroopan  tunnetuin ( hevosmies)brändi tunsi jopa empatiaa yhtä kilpailijaa kohtaan, kun ihminen liikuttui. Vielähän tossa kaikki höseltää, kyllä ne siitä rauhoittuu. Ei kannata rovaniemeläisen uskoa toista rovaniemeläistä, mihin kannattaa lähteä koiria ja koiraihmisiä tapaamaan Helsingissä. Rajasaari? vai mikä se oli. Terveisin toisen polven helsinkiläinen.

Vierailija
58/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni vähän ohi se, miksi Jaajo antoi potkut samantien yhdelle naispuoliselle kilpailijalle? Melkeinpä vihaisesti ainakin mun mielestä.

Rehellinen vastaus tähän on, että ei voinut ajatella tätä kilpailijaa työkaverikseen huolimatta kilpailijan mahdollisesta sopivuudesta hommaan. Kuitenkin kaikkien pitäis jo tässä alkuvaiheessa muistaa, että ei tässä oikeasti mitään suurta johtajaa mihinkään haeta. Kyseessä on VIIHDEohjelma, kuten linnonmaa itse on useasti todennut. Tyypit saa näkyvyyttä, se on ainoa tavoite koko hommassa. Hyvä niin. Tuskin kukaan tuon osapäiväisiä matalapalkkaisia töitä edes haluaisi. Suuret puheet suunsoittajalta. Puoli miltsiä, ok. Onko luova kalju bisneksessä mukana.

Vierailija
59/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus tähän on, että ei voinut ajatella tätä kilpailijaa työkaverikseen huolimatta kilpailijan mahdollisesta sopivuudesta hommaan. Kuitenkin kaikkien pitäis jo tässä alkuvaiheessa muistaa, että ei tässä oikeasti mitään suurta johtajaa mihinkään haeta. Kyseessä on VIIHDEohjelma, kuten linnonmaa itse on useasti todennut. Tyypit saa näkyvyyttä, se on ainoa tavoite koko hommassa. Hyvä niin. Tuskin kukaan tuon osapäiväisiä matalapalkkaisia töitä edes haluaisi. Suuret puheet suunsoittajalta. Puoli miltsiä, ok. Onko luova kalju bisneksessä mukana.

Sen lisäksi, että muutama kilpailija saa näkyvyyttä työmarkkinoilla jaajo tiiminsä kanssa aloittaa tällä tavalla hankkeensa mainostamisen. Olen itse asunut useita vuosia Kasarmitorin läheisyydessä ja ihmettelen, saako tuo lupia kaikkeen, mitä mainostaa. En usko, paikalliset asukkaat tulevat torppaamaan suunnitelmista useimmat.

Vierailija
60/1120 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kans miks Freija lens heti pois. Jo alussa kaikilla oli innostunut katse ja hymy huulilla, mutta Freijalla suupielet alaspäin koko ajan. En mäkään tollasta palkkais luotsaamaan sitä jos oisin investoinut 500 000€ superterassiin.