Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä anteeksi antamista

Vierailija
15.12.2024 |

Ei paha sillä mene pois. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi antaminen tarkoittaa että asia on kuitattu ja pois päiväjärjestyksestä. Muutoin lisää katkeruutta, jonka mustuuteen on ikävä herätä joka päivä.

Aha. Ja sekö onnistuu sillä, että päästää suustaan taikasanat "saat anteeksi"? En ihan heti usko.

Vierailija
22/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty paljon väärin, en kanna kaunaa. En mieti koko asiaa. Olen tehnyt myös muille väärin, ja siitä kannan syyllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi antaminen tarkoittaa että asia on kuitattu ja pois päiväjärjestyksestä. Muutoin lisää katkeruutta, jonka mustuuteen on ikävä herätä joka päivä.

Aha. Ja sekö onnistuu sillä, että päästää suustaan taikasanat "saat anteeksi"? En ihan heti usko.

Haha, just, laitat nimesi takaajaksi papereihin, menetät talosi, autosi, puolisosikin kenties, ja sitten vaan että ei se mitään, saat anteeksi, kun toinen on jo häipynyt maisemista kuprunsa jälkeen?

Ei mulle ainakaan tullut ihan ekana mieleen antaa exälle anteeksi, kun potki deliriumissaan vatsaan, kun olin raskaana. En edes suonut minkäänlaista armoa tai ymmärrystä, että olisi sairas, kun ihan vapaaehtoisesti ja suurella halulla viinaa veti päähänsä, täysin tietoisena siitä mitä tulee tapahtumaan. Oma valinta.

Vierailija
24/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se paha sitten pois sillä että et anna anteeksi?

Vierailija
25/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö se paha sitten pois sillä että et anna anteeksi?

Ei tietysti yhtään sen enempää kuin anteeksi antamalla. Siinä on vain sellainen ero, että anteeksi pyytäjä saa puhtaan omatunnon ja sitten voikin taas jatkaa muiden loukkaamista hyvillä mielin.

Vierailija
26/26 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kans ymmärrä mies pettänyt hakannut kuristanut uhitellut kaikin tavoin koko pesuetta raivohuuto sekoilua heittelee tavarat päin seiniä miks pitäs antaa anteeks sitä et pilas koko pesueen elämän? eihän se edes kadu mitään vaan on ihan sekasin ja jatkaa valitsemallaan tiellä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme