Yli 10v parisuhteessa/liitossa olevat: kuinka usein harrastatte seksiä?
Kommentit (46)
2-4 krt vkossa, vähän yli kolmikymppisiä. 15 vuotta yhdessä.
Ei lainkaan, koska nainen pihdaten käyttää valtaa.
Vierailija kirjoitti:
SEKSIKYSELYT SEKSIPALSTALLE.
Alapeukuttajalle tiedoksi, täällä on seksiosio seksijutuille.
Vastaan vaikka erottu. 15 vuotta oltiin yhdessä, seksiä 2-4 krt/vko. Ekat 3 vuotta melkein jokapäivä. Ja 2 lasta saatiin.
Seksi ei ollut huonoa tai kiinnostamatta koskaan.. Silti erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vaikka ollaan oltu vasta pari vuotta. Ihan siksi jos joku ajattelee että se on se ratkaiseva asia. Ei ole. Meillä oli seksiä ensimmäiset kaksi kuukautta, sitten alkoi hiipua. Nyt ei enää ole. Ikää 45+.
Sama. Eli ajalla ei ole merkitystä. Sanoisin samoin, että n.2 kk miehen mielenkiinto pysyi, mutta ei silloinkaan ollut joka päivä. Sitten se lähti totaaliseen laskuun. Olisi pitänyt ymmärtää, että ei se tästä paremmaksi muutu. Nyt oltu yhdessä 6 vuotta ja seksiä ei ole ollut n.4 vuoteen ollenkaan. Minkäänlaista läheisyyttäkään mies ei halua. Tuhlaan siis vain aikaani tiskikoneena ym.palvelijana. Ero on edessä, mutta kattellaan nyt nämä juhlapyhät ensin pois.
N. 49v.
Vierailija kirjoitti:
SEKSIKYSELYT SEKSIPALSTALLE.
Avasit kuitenkin, kun niin kiinnosti.
26 ensimmäistä vuotta km kerran viikossa. 27.vuosi 3x koska miehen lääkitys vei kyvyt. Nyt reilun vuoden ilman:(
Mun tekisi kyllä mieli edelleenkin
Vaihtelee tosi paljon. Välillä on parinkin kuukauden tauko, välillä pannaan monta kertaa viikossa. Riippuu aina elämäntilanteesta. N37 ja M40
Jotenkin hävettää kun ihmiset luulee, että tässä pannaan vielä kuin kanit. Ollaanhan oltu vasta 3 vuotta yhdessä. Mutta eipä mitään. N.1.5 vuotta on menty ilman. Mies valittaa kokoajan ja se on vienyt minun halut. Mies tuntuu lähinnä halveksivan minua, eikä tee elettäkään mihinkään suuntaan.
N.34 ja M.35
Keskimäärin 2 kertaa viikossa. Naimisissa 23 vuotta, M52+N50.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hävettää kun ihmiset luulee, että tässä pannaan vielä kuin kanit. Ollaanhan oltu vasta 3 vuotta yhdessä. Mutta eipä mitään. N.1.5 vuotta on menty ilman. Mies valittaa kokoajan ja se on vienyt minun halut. Mies tuntuu lähinnä halveksivan minua, eikä tee elettäkään mihinkään suuntaan.
N.34 ja M.35
Miksi olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, koska nainen pihdaten käyttää valtaa.
Tämä "pihtaaminen" on kyllä todella ongelmallinen jo käsitteenä. Siis oletus, että naisella (tai miehellä, jos tilanne toisin päin) olisi jokin velvollisuus tietyin väliajoin harrastaa seksiä miehen (tai naisen) kanssa, ja jos se ei toteudu, niin sitten hän "pihtaa". Etkö sinäkin haluaisi, että vaimosi harrastaisi seksiä kanssasi ihan omasta halustaan, eikä siksi, että kokee sen velvollisuudekseen? Jos seksiä ei ole vähään aikaan ollut, siitä voi käydä ihan avoimen kunniottavan keskustelun, eikä sitten tyyliin "miksi pihtaat?".
Keskimäärin 2 x viikossa, iät 43 ja 54
Olemme olleet 24 vuotta parisuhteessa, seksiä on noin 3-5 kertaa viikossa. Olemme miehet 40v ja 66v.
Vierailija kirjoitti:
Avaus on trollaus. Ilmiannettu ja nettivinkattu
Varmaan sun hiiri nappula käy aika kuumana jos nyt jokaisen vauva fi trollauksen pitää ilmiantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee tosi paljon. Monta kertaa viikossa - pari kertaa kuukaudessa. Olemme n. 45v molemmat.
Sama täällä, ollaan vaan 10v nuorempia. Ja lapset suht pieniä, mikä kyllä vähän rajoittaa.
Olen kyllästynyt jo ajat sitten. Olisko jo 3 vuosi menossa ilman. Keväällä aijon erota, kun työt taas alkaa.