Seurustelua reilu kolme vuotta ja mies haluaa muuttaa yhteen
Ajatus kauhistuttaa minua.. olen alkanut pohtimaan eroa kun mies heitti ajatuksen yhteenmuutosta...Mietin että kadunko jos muutan vai en muuta.
Kommentit (43)
Miksi olet tuhlannut miehen elämää.miksi ylipäätään olet yhdessä hänen kanssaan, jos ahdistaa noin kovasti.
Älä muuta jos ajatus kauhistuttaa. Ei parisuhteessa ole mikään pakko asua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuhlannut miehen elämää.miksi ylipäätään olet yhdessä hänen kanssaan, jos ahdistaa noin kovasti.
kyllä se vaan on parempi asua eri osotteissa , ei ahdista yhtään , molemmilla oma koti ja omat rahat
Minkä ikäisiä te olette AP? Onko kummallakaan kotona asuvia alaikäisiä lapsia? Asutteko nyt omistusasunnoissa vai vuokralla? Onko mies ehdottanut, että muuttaisitteko esim. Vuokralle?
Johan te olette jo sentään kolme vuotta seurustelleet.
Älä muuta jos pienikin epäilys. Mies paljastui ihmiseksi, joka heitti minua tuon tuostakin ulos omasta kodistaankin. Syy ei tarvinnut olla kuin ilman hänen lupaa syöty banaani.
3 vuotta moni on kyennyt vielä teeskentelemäänkin kunnollista. Ei ole siis pitkä aika.
Älä tee sitä virhettä, että muutat miehen nykyiseen asuntoon. Hommatkaa kummallekin uusi, yhteinen asunto.
Vähän liian aikaseen, varsinkin jos lapsia tavoittelet tämän miehen kanssa
7 vuotta seurustelua
7 vuotta yhdessä asumista
3 vuotta kihloissa
Häiden jälkeen vielä 5 vuotta avioliitossa, sitten lapsia!
Ei pidä missään nimessä muuttaa yhteen jos ei itsellä ole siihen halua. Hyvin voi olla parisuhteessa erilläänkin asuen. Itse tulen hulluksi, jos ei ole omaa asuntoa minne vetäytyä.
Älä missään nimessä muuta miehen kanssa yhteen. Työmääräsi tuplaantuu ja maksat silti puolet kaikesta. Jopa ruoista, joista mies syö suurimman osan.
T:vahingosta viisastunut
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä virhettä, että muutat miehen nykyiseen asuntoon. Hommatkaa kummallekin uusi, yhteinen asunto.
Miksi se on virhe muuttaa miehen nykyiseen asuntoon?
Tehkää mielummin niin, että pidätte molemmat omat kämpät, mutta koeasutte yhdessä. Eli olette koko ajan jomman kumman luona molemmat. Siinä sen näkee kannattaako.
Vastaus on EI. Et muuta yhteen. Ajatus kauhistuttaa sinua ja tunteet kertovat jotain. Kuuntele niitä. Ei ole pakko muuttaa yhteen todellakaan ja sotkea asioitaan. Ei ole myös pakko seukata jos toinen vaikuttaa siltä, ettei nappaa riittävästi tai epäilyttää. Kaiken pitää olla kohdillaan. Ja nykyään pitää ajatella omaa taloutta ja ettei sotkeudu mihinkään ristiriitatilanteeseen, jos yhteenmuutosta tulisi ongelmia. Sinä päätät, ei se toinen. Se on sinun elämä ja tärkeä pitää puoliaan.
Itselle ei yhteenmuuttaminen ole enää kovin tärkeää tässä iässä ja tutkimuksetkin taitavat puoltaa, että erillään asuvat ovat onnellisempia. Mutta ap ei kertonut ikäänsä. N45.
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta moni on kyennyt vielä teeskentelemäänkin kunnollista. Ei ole siis pitkä aika.
Ei ole tosiaan, moni teeskentelee lapsesta asti kunnes löytyy se sopiva uhri.
Kokeilemalla se selviää, ainahan voi muuttaa erilleen ja jatkaa yhdessä oloa mutta eri osoitteissa.