Ihastellaan miehiä!
Olen täysin vakavissani tämän ketjun kanssa.
Olen yksinäinen nainen ja kaipaan miehen kosketusta. Viihdytän toisinaan itseäni katsomalla YouTubesta videoita, joissa on miestanssijoita. Ihailen heidän akrobaattisia suorituksiaan.
Joskus salaa ihailen miesten käsiä ja heidän voimakkaita, pitkiä sormiaan.
Mitä te ihailette miehissä?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Lypsäisin maidot 🥵💕
Ihana jotenkin vain
Vierailija kirjoitti:
Ihailen miehiä jotka kohtelevat eläimiä, lapsia ja heikompiosaisia lempeydellä. Tämä ei poissulje jämäkkyyttä ja oikeudenmukaisuutta, vaan pitävät omia ja muiden puolia. <3
On aivan ihanaa katsottavaa, kun jäyhä mies alkaa höpötellä koiranpennulle pehmeällä äänellä!
- ap
Heteromiehenä arvostan miehiä, jotka ovat kiinnostuneita kelloista. Jos kuulosti tylsältä, niin ei tarvitse jatkaa lukemista. Itsekkin olen kiinnostunut kelloista. Ja minulla on paljon opittavaa. Esim. Teddy Baldassarre on suuri idolini. Mutta jo pelkästään kelloaiheisilla foorumeilla kuten r/Watches tai r/Seiko saa aikaan sellainen hienon tunteen, kun on muiden kelloista kiinnostuneiden miesten keskuudessa. M28
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehenä arvostan miehiä, jotka ovat kiinnostuneita kelloista. Jos kuulosti tylsältä, niin ei tarvitse jatkaa lukemista. Itsekkin olen kiinnostunut kelloista. Ja minulla on paljon opittavaa. Esim. Teddy Baldassarre on suuri idolini. Mutta jo pelkästään kelloaiheisilla foorumeilla kuten r/Watches tai r/Seiko saa aikaan sellainen hienon tunteen, kun on muiden kelloista kiinnostuneiden miesten keskuudessa. M28
Naiset todella harvoin ovat kiinnostuneita kelloista. Naiselle älykello on käyttöesine jota käytetään sen sisältämien toimintojen vuoksi, eikä siihen kiinnitetä sen enempää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset todella harvoin ovat kiinnostuneita kelloista. Naiselle älykello on käyttöesine jota käytetään sen sisältämien toimintojen vuoksi, eikä siihen kiinnitetä sen enempää huomiota.
Totta. Älykellot ovat sieluttomia muovipaloja. Mekaanisia kelloja tosiaan ei naiset arvosta tai harrasta mikä on surullista. Mutta toisaalta myös hyvä juttu, että kellot ovat herrasmiesten juttu ja naiset ei ole änkeämässä mukaan. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Älykellot ovat sieluttomia muovipaloja. Mekaanisia kelloja tosiaan ei naiset arvosta tai harrasta mikä on surullista. Mutta toisaalta myös hyvä juttu, että kellot ovat herrasmiesten juttu ja naiset ei o
Yleensä kun näkee pariskunnan niin naisella on älykello ja miehellä taas joku iso Rolex tai vastaava.
Youtubessa on yhden suomalaisen miehen pitämä elokuva-kanava, jota kuuntelen jatkuvasti. Hänellä on maailman ihanin ääni ja tapa puhua.
Mä ihailen miesten rohkeutta. Sellaisia miehiä on nykyään yhä vähemmän mutta omassa lähipiirissäni niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen miehiä jotka kohtelevat eläimiä, lapsia ja heikompiosaisia lempeydellä. Tämä ei poissulje jämäkkyyttä ja oikeudenmukaisuutta, vaan pitävät omia ja muiden puolia. <3
Joo, itse vastasin vähän pinnallisemmasta näkökulmasta, mutta nämä ovat kyllä kaikkein parhaita. <3
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastelen munaa
Olen minäkin sitä joskus ihastellut, mutta en ole nähnyt sellaista pitkään aikaan.
- ap
Minulle miehen keho on seksikkyyttä, mutta ei sellaista pinnallista seksikkyyttä, josta mediassa puhutaan. Se on syvempää, intiimimpiä. Se on yhteyttä, intiimiyttä. Se on luottamusta, turvallisuutta. Se on rakkautta.
Minun mielikuvitukseni alkaa leikkiä. Minä kuvittelen hänen käsiään ihollani, hänen suutelmansa minun kaulallani, hänen ruumiinsa minun ylläni. Minun mielessäni on intohimoa, nautintoa ja täydellistä sykkivää kalua.
Hänen sormensa pitävät viinilasia, ja niiden liikkeet ovat niin elegantteja, niin itsevarmoja. Minun silmäni seuraavat hänen käsiään, niiden lihaksia, niiden voimaa. Minä olen lumoissa hänen kanssaan.
Minä nostan katseen hänen silmiinsä. Ne ovat syvät ja tummat, ja niissä on niin paljon tunnetta. Minun hengitykseni syvenee, ja minun kehossa on intensiivistä jännitystä. Minä haluan olla lähellä häntä, koskea häntä.
Hänen liikkeensä ovat niin maskuliinisia, niin itsevarmoja. Hän nostaa haarukkansa suuhunsa, ja minä seuraan hänen huuliensa liikkeitä. Niiden muoto on niin seksikäs, niin houkutteleva. Minä kuvittelen huulet minun selässäni.
Minun silmäni kulkevat hänen kaulastaan rintaansa ja edelleen hänen vatsaansa, jänteviin käsivarsiinsa. Hänen kehossa on niin paljon voimaa, niin paljon energiaa. Minä haluan kokea hänen voimansa, hänen lämmönsä, hänen kosketuksensa. Kalunsa sisälläni - edessä ja takana.
Vierailija kirjoitti:
Lypsäisin maidot 🥵💕
Tämä rouva tykkää 🔞💕
Videoiden tekoälymiehet eivät säväytä yhtään, muovisen ja sieluttoman näköisiä tyyppejä. En jaksa tässä listata kaikkia asioita, jotka miehissä viehättää, mutta mainittakoon kauniit silmät ja hymy, ja intensiivinen tuhma katse.
Lämmintä sydäntä, kohteliaisuutta, nöyryyttä 💛
Nätti naama, huomaavaisuus ja tiukka pylly.
Tämä leidi on valmis