Ihastellaan miehiä!
Olen täysin vakavissani tämän ketjun kanssa.
Olen yksinäinen nainen ja kaipaan miehen kosketusta. Viihdytän toisinaan itseäni katsomalla YouTubesta videoita, joissa on miestanssijoita. Ihailen heidän akrobaattisia suorituksiaan.
Joskus salaa ihailen miesten käsiä ja heidän voimakkaita, pitkiä sormiaan.
Mitä te ihailette miehissä?
Kommentit (58)
Laitapas yhteystietojasi, niin ei tarvitse olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko akrobaattinen youtube-tanssijamies? Muut ei kelpaa.
ap
Minulla on miesystävä, jolla on herkkyyttä, tunnetaitoja ja ihmistuntemusta enemmän kuin edes aika monella naisella. Ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Vahvat hartiat ja selkä
...ja niiden alla pieni, kiinteä pylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko akrobaattinen youtube-tanssijamies? Muut ei kelpaa.
ap
Tämä ei ollut oikea ap.
- ap
Itse pidän myös miehen äänestä. En mistään basso soinnista, vaan ihan perus äänestä. Hullua kyllä, mutta viimeisin ihastus hurmasi minut juurikin äänellään. Hän sai nimeni kuullostamaan tosi kauniilta. Pidän myös miehen tietynlaisista kaulasta, korvista, käsistä ja jalkateristä ;)
Kuuntelin useita vuosia areenasta ja you tubesta broadcasteja, että sain nukuttua. Valitsin siis sellaisia, joissa miehen ääni oli erityisen miellyttäväja rauhoittava. Naisten kalatuksessa en olisi ikinä saanut unta.
Tykkään nähdä, kun mies on selvästi nähnyt vaivaa hiustensa ja mahdollisten viiksien/parran kanssa. Valinnut itseään pukevan leikkauksen ja sukinut ne aamulla näteiksi. Varsinkin pitkät hiukset ovat hienot, mutta monet lyhyetkin mallit voivat olla oikein nättejä.
Voimaannu, hyvä nainen. Patriarkaatille alistuminen ei paranna elämääsi vaan vie sinulta ja muilta naisilta loputkin ihmisoikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En Ap, mut nää sepät toimis.
Tohon vielä univormu.
👌🤧🥳 Sssssssstttt!
Jahajajaja.. 😇
Tiedostavana ja itsellisenä naisena en tarvitse miehiä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään nähdä, kun mies on selvästi nähnyt vaivaa hiustensa ja mahdollisten viiksien/parran kanssa. Valinnut itseään pukevan leikkauksen ja sukinut ne aamulla näteiksi. Varsinkin pitkät hiukset ovat hienot, mutta monet lyhyetkin mallit voivat olla oikein nättejä.
Samaa mieltä!
- ap
Hirveetä miesten esineellistämistä! Onko mies teille sioille pelkkä lihanpala?
En postannut noita videoita.
- ap
Ääntä. Kuuntelen youtubessa miesten tekemää asmr:ta. Sitä luulisi että on enempi naisten juttu tehdä noita videoita mutta miehiäkin löytyy pilvin pimein.