Uusi mies töihin näytille?
Ootteko vienyt miestä töihin näytille, seurustelum alussa? Mitä työkaverit sanoi ja oliko kannustavia vai rehti rehellisiä?
Kommentit (31)
Voisin ens kesänä viedäkin, mutta hän ei vissiin niin mielellään tulis sinne 😅 Ehkä mennään jonnekin muualle sitten 😎
Meillä yksi työntekijä toi ja mies rupes käymään siellä useamminkin. Naisvaltainen ala. Että vitutti.
Entinen miesystäväni tuli työpaikalleni ilman lupaani. En häntä halunnut sinne lainkaan. Teen työtä työpaikalla.
Olin töissä yliopiston hallinnossa, todella naisvaltainen yhteisö siis. Siellä oli ihan tyypillistä, että naiset toi näytille miehiään ja kierrätti huoneesta toiseen esittelemässä. Varsinkin sellaiset 25-30v naiset teki sitä.
Nyt täytyy kysyä, millaista työtä ap tekee, kun sinne viedään mies näytille?
Olen ollut todella monessa työpaikassa eikä yhdessäkään ole kukaan koskaan tuonut näytille miestä eikä vaimoa.
Niin, naiselle mies on tosiaankin tuote, esine, jota voi vaikka käyttää työpaikalla näytillä, että kattokaas millaisen olen hankkinut, niin kuin joku näyttäisi ehkä kavereille vaikkapa uutta puhelinta tai polkupyörää.
Mä luulin että tää oli sellanen hauska aloitus ja olisin saanut nauraa ketjulle mutta täällä ajatellaankin tätä ihan tosissaan?? Ja joku sanoi että jotkut naiset tuo niitä miehiään näytille? HÄH???
Joka kerta kun uusi naisehdokas on alkanut kierrättämään mua ympäriinsä näytillä kuin jotain sirkuseläintä, olen sanonut asiasta kerran ja ellei mennyt perille, että morjens etsi toinen.
Eivätkö työkaverit muuten usko, että ap:llä on uusi mies? Täytyykö mies tuoda todistuskappaleeksi näytille? Provohan tämä tietysti on.
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiselle mies on tosiaankin tuote, esine, jota voi vaikka käyttää työpaikalla näytillä, että kattokaas millaisen olen hankkinut, niin kuin joku näyttäisi ehkä kavereille vaikkapa uutta puhelinta tai polkupyörää.
Tämä on ihan taivaan tosi, että jotkut naiset kiertää näyttämässä miestään. Et tällainen saalis tällä kertaa.
Tietenkin vein. Pukeuduimme yhteneväisiin kirkkaisiin asuihin ja laitoimme päähämme trendilasit. Glitteriä silmäkulmiin sekä poskille. Olimme päivän kohokohta. Kaikki kertoivat miten hyvin sovimme toisillemme T:Mica ja Lucas
Ensiksi jaoin kaikille kuvan miehestä ja tarkkailin reaktioita.