Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies töihin näytille?

Vierailija
15.12.2024 |

Ootteko vienyt miestä töihin näytille, seurustelum alussa? Mitä työkaverit sanoi ja oliko kannustavia vai rehti rehellisiä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi jaoin kaikille kuvan miehestä ja tarkkailin reaktioita.

22/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ens kesänä viedäkin, mutta hän ei vissiin niin mielellään tulis sinne 😅 Ehkä mennään jonnekin muualle sitten 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi työntekijä toi ja mies rupes käymään siellä useamminkin. Naisvaltainen ala. Että vitutti.

Entinen miesystäväni tuli työpaikalleni ilman lupaani. En häntä halunnut sinne lainkaan. Teen työtä työpaikalla. 

Vierailija
24/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä yliopiston hallinnossa, todella naisvaltainen yhteisö siis. Siellä oli ihan tyypillistä, että naiset toi näytille miehiään ja kierrätti huoneesta toiseen esittelemässä. Varsinkin sellaiset 25-30v naiset teki sitä.

Vierailija
25/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä, millaista työtä ap tekee, kun sinne viedään mies näytille?

Olen ollut todella monessa työpaikassa eikä yhdessäkään ole kukaan koskaan tuonut näytille miestä eikä vaimoa.

Vierailija
26/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiselle mies on tosiaankin tuote, esine, jota voi vaikka käyttää työpaikalla näytillä, että kattokaas millaisen olen hankkinut, niin kuin joku näyttäisi ehkä kavereille vaikkapa uutta puhelinta tai polkupyörää.

Vierailija
27/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että tää oli sellanen hauska aloitus ja olisin saanut nauraa ketjulle mutta täällä ajatellaankin tätä ihan tosissaan?? Ja joku sanoi että jotkut naiset tuo niitä miehiään näytille? HÄH???

Vierailija
28/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun uusi naisehdokas on alkanut kierrättämään mua ympäriinsä näytillä kuin jotain sirkuseläintä, olen sanonut asiasta kerran ja ellei mennyt perille, että morjens etsi toinen.

Vierailija
29/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö työkaverit muuten usko, että ap:llä on uusi mies? Täytyykö mies tuoda todistuskappaleeksi näytille? Provohan tämä tietysti on.

Vierailija
30/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiselle mies on tosiaankin tuote, esine, jota voi vaikka käyttää työpaikalla näytillä, että kattokaas millaisen olen hankkinut, niin kuin joku näyttäisi ehkä kavereille vaikkapa uutta puhelinta tai polkupyörää.

Tämä on ihan taivaan tosi, että jotkut naiset kiertää näyttämässä miestään. Et tällainen saalis tällä kertaa.

Vierailija
31/31 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vein. Pukeuduimme yhteneväisiin kirkkaisiin asuihin ja laitoimme päähämme trendilasit. Glitteriä silmäkulmiin sekä poskille. Olimme päivän kohokohta. Kaikki kertoivat miten hyvin sovimme toisillemme T:Mica ja Lucas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi