Kuinka pitkään jaksaisit uudessa suhteessa, jos miehellä ei seiso IKINÄ?
Jaksaisitko odottaa kauemmin tilanteen korjaantumista, jos mies kuitenkin tyydyttäisi sinut käsin tai suulla, verrattuna tilanteeseen, jossa seksiä ei olisi sitten ollenkaan? Ja siis tarkoitan tilannetta, jossa mikään, mitä itse teette, ei olisi auttanut - miehellä ei vaan seiso ollenkaan, eikä tiedä, milloin ongelma korjaantuu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, kalu on ihan kiva ja ihana nähdä kun se tosiaan seisoo kunnolla, mutta orgasmia sillä ei suurin osa saa, ja se on seksin tarkoitus kuitenkin.
Miksi tämä on niin vaikeeta hyväksyä. Miehet jatkuvasti mollaavat sitä klitorista, miksi.
Siis miten niin miehet mollaavat klitorista? En ole tuollaisesta kuullut.
Rehellisesti. En lähtisi tuohon. Itse olen parisuhteessa jossa miehellä kyllä alussa seisoi, vähän epävarmasti, mutta enimmäkseen ok. Parin vuoden jälkeen tilanne on se että ei seiso. Ollenkaan. On muutenkin haluton, eikä minkäänlainen seksi kiinnosta.
Itselleni edes seksittömyys ei ole se suurin ongelma vaan se että en ilmeisesti enää koskaan saa kokea olevani haluttu. En ikinä olisi uskonut kuinka pahalta se musta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, kalu on ihan kiva ja ihana nähdä kun se tosiaan seisoo kunnolla, mutta orgasmia sillä ei suurin osa saa, ja se on seksin tarkoitus kuitenkin.
Miksi tämä on niin vaikeeta hyväksyä. Miehet jatkuvasti mollaavat sitä klitorista, miksi.
Eilen kumppanini sai kaksi orgasmia yhdynnässä, ilman että klittaa stimuloitiin esim sormilla. Mutta tuskin sillä kalulla mitään osuutta oli asiaan, mun pakarat vaan tuntuivat niin hyviltä...
Onko kumppanillasi ollut ongelma pitkään? Onko suorituspaineita? Keskustelkaa asiasta avoimesti. Veikkaan että kumppaniasi tämä asia enemmän vaivaa. Saattaa luoda niitä suorituspaineita entisestään, kun haluaisi miellyttää, mutta pelkää jo valmiiksi että tuottaakin sinulle pettymyksen jos ei silläkään kertaa seiso.
Mutta niin, puhukaa hyvät ihmiset asiasta. Asiallisesti, ilman olettamisia ja syyllistämistä. Kuitenkin sen verran arkaluontoinen aihe kyseessä.