Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun iso muna työntyy sisälle vs kun pieni muna työntyy sisälle?

Vierailija
14.12.2024 |

Mitkä ne erot siinä on? Millä tavalla se tuntuu erilaiselle? Hyvältä, pahalta?

Kysymyksen saa laittaa seksipalstalle jos ei tänne sovi.

Ja kysymys naisille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisen kiihoittumisen tasosta mikä sinne mahtuu.  Ovulaation aikana eli 2pv kuukaudessa sisään menisi isompikin mela. Joskus olen pitänyt kahta sormea samalla sisällä kun olen pannut. 

Mutta niinä muina 26 päivänä tarvitsee liukkaria että mahtuu sisään. Isomalla munalla jäisi ainakin puolet seksikerroista väliin kun seksi vaatisi aina pidemmät lämmittelyt. Vaimo siis itse tykkää pikapanoista takaapäin seisaallaan. 

Vierailija
22/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin naisen kiihoittumisen tasosta mikä sinne mahtuu.  Ovulaation aikana eli 2pv kuukaudessa sisään menisi isompikin mela. Joskus olen pitänyt kahta sormea samalla sisällä kun olen pannut. 

Mutta niinä muina 26 päivänä tarvitsee liukkaria että mahtuu sisään. Isomalla munalla jäisi ainakin puolet seksikerroista väliin kun seksi vaatisi aina pidemmät lämmittelyt. Vaimo siis itse tykkää pikapanoista takaapäin seisaallaan. 

Sulla mitään vaimoa ole. Varaosamyymälän Joren kanssa sekstaat Salen takana pusikossa. Kaikki sen kylillä tietää! Eikä teistä ole kyllä kummallakaan isoa ja kun tuhkaluukut on väljät, niin ei ole ongelmia saada sisään. Ei etenkään niiden 26 päivän aikana kuukaudessa, kun teillä ripuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitään vaimoa ole. Varaosamyymälän Joren kanssa sekstaat Salen takana pusikossa. Kaikki sen kylillä tietää! Eikä teistä ole kyllä kummallakaan isoa ja kun tuhkaluukut on väljät, niin ei ole ongelmia saada sisään. Ei etenkään niiden 26 päivän aikana kuukaudessa, kun teillä ripuli.

Sulta ei taaskaan kysytty mitään, joten voisitko pitää pään kiinni.

Vierailija
24/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ei tunnu miltään, iso samaan aikaan vähän sattuu ja tuntuu ihanalta 

Vierailija
25/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ei tunnu missään , jollei sitten mies älyä sitä klitorista hyväillä. Silloin tuntuu hyvälle kyllä!

Aika surullista jos ei penis sisällä tunnu miltään. Mahdat olla myös niitä naisia ketkä uskottelee itselleen ettei muutkaan naiset saa orgasmia ilman klitoriksen hyväilyä?

Vierailija
26/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän si.inä ihan oikeasti ero tuntuu jos penis on suurempi niin tuntuu enemmän painetta ja sellaista täyden tunnetta, kuin joka sopukka olisi täynnä miestä. Aina alussa vähän sattuu ennen kuin paikat rentoutuu ja riippuu vähän siitäkin mitä mies tekee. Se on tosi kiihottavaa nähdä iso penis erektiossa.

Teiniaikojen poikaystäväni kanssa olin niin kosteana, että hän saattoi aloittaa kovan panemisen saman tien. Eikä hän olisi malttanutkaan hidastaa. Eikä se tuntunut pahalta isolla kullilla. Nykyinen mies on innokas myös heti aloittamaan nopeasti, mutta joskus joudun häntä vähän toppuuttelemaan jotta kerkeän tottua.

Enemmän taitaa olla siitä kiinni, että pillu on tarpeeksi kiihoittunut ja laajenunut ottamaan ison vastaan, kun tottumisesta. Nuorena kiima ollut heti jo suurempi, siten pikaisemmatkin onnistuneet ison kanssa helpommin. Näin meidänkin parisuhteessa.

Et ole viittiny kysyä. Eikö teillä puhutta kaikesta.

Älä kysy, jos et kestä totuutta. Ihan viisasta.

Vierailija
27/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö jollain tasolla tunteisiin?

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi