Radio ei soita Lauri Tähkää
Radio Suomipop ja Aito Iskelmä eivät soita Lauri Tähkän musiikkia toistaiseksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoo yhdenvertaisvalttuutettu tähän? Onko syrjivä päätös?
Pitäisi silloin kieltää kaikilta kellä tuomio.
Sillanpää, Hirviniemi, Salminen jne...
Prrusta oma raiskarikanava, Radio Suomi Raiskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ansiokkaasti ryssi uransa. Ainakin tilapäisesti.
Vaikea ottaa syvällistä kantaa. Vika voi olla miehen toimissa, mutta tuskin nainen on viatonkaan. Nämä saadaan usein näyttämään pahemmalta kuin tilanne on oikeasti mennyt.
Jos oli varattu nainen, kuten toisessa kommentissa mainittu niin köhköh...
Kävin juuri pitkästä aikaa x:ssä. Ja mitä tämä alusta minulle tarjoilikaan..
Ketjuja siitä,miten sen naisen vika kun meni sinne hotellihuoneeseen.
En edelleen ymmärrä tätä lähtökohtaa. Itse olen pitänyt miehiä ihan kykeneväisiä olemaan ra*skaamatta. Ja olen mennyt jatkoille etc. Eikä ole ollut seksiä. Joskus on oikeasti ihan vain juteltu etc.
Miksi joku osa porukaa yrittää jotenkin vierittää sen naisen harteille ja tehdä miehistä jotain eläimiä,joilla ei ole kykyä hillitä itseään.
Sairasta toimintaa.
Koulujen monikulttuurisuus ja uskonnonvapauskysymykset ovat herättäneet syksyn aikana keskustelua. Aihe on jälleen hyvin ajankohtainen, kun kouluissa valmistaudutaan joulujuhlien viettoon. Onko radiokanavienkaan soveliasta soittaa joulumusiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jarkkoa pyydetty jo persujen vaaliehdokkaaksi?
Juu, mutta oli jo lupautunut vassareille, kun tykästyi niin ääruvasemmiston riehumiseen itsenäisyyspäivänä.
Tiimari, ettette tarvitse enää megafoonia, kun minulla on näin komia ja kantava pohjalainen ääni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ansiokkaasti ryssi uransa. Ainakin tilapäisesti.
Vaikea ottaa syvällistä kantaa. Vika voi olla miehen toimissa, mutta tuskin nainen on viatonkaan. Nämä saadaan usein näyttämään pahemmalta kuin tilanne on oikeasti mennyt.
Jos oli varattu nainen, kuten toisessa kommentissa mainittu niin köhköh...
Niin mitä sitten?
Varattu ei liity rikokseen mitenkään. Siitä asiasta ei käyty oikeutta.tai annettu tuomiota.
Emmä piittaa Tähkästä, mutta vähän tuntuu typerältä koko oikeusjuttu. Näitä on ollu ennenki, jonku ura pitää vaan saada pilattua.
Onhan se Lauri oikea namu ja sellainen hurlumhei hurmuri!
Enpä sitä ennenkään ole kuullut, koska Nostalgia ja Kasari eivät sitä soita. 👍
Oikea mies eikä mikään soijapoika.
Vierailija kirjoitti:
Koulujen monikulttuurisuus ja uskonnonvapauskysymykset ovat herättäneet syksyn aikana keskustelua. Aihe on jälleen hyvin ajankohtainen, kun kouluissa valmistaudutaan joulujuhlien viettoon. Onko radiokanavienkaan soveliasta soittaa joulumusiikkia?
Radiokanava pelkällä hiljaisuudella olis kyllä kova. Samantien myös joululaulut hetimmiten pois soitosta. Niissä kuitenkin saattaa esiintyä J-sana , ja niin saattaa mielipahaa putkahdella. Ja itseasiassa joku toimittajakin voi höpistä mieltä pahentavia johtavia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varattu nainen tekee aamuyöstä jonkun miehen hotellihuoneessa? Ottaisin eron tuollaisesta heti.
Eikös se nainen omasta mielestään ollut menossa lettuja paistamaan ympärikännisen Lauri Tähkän hotellihuoneeseen neljältä aamulla itsekin kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri pitkästä aikaa x:ssä. Ja mitä tämä alusta minulle tarjoilikaan..
Ketjuja siitä,miten sen naisen vika kun meni sinne hotellihuoneeseen.
En edelleen ymmärrä tätä lähtökohtaa. Itse olen pitänyt miehiä ihan kykeneväisiä olemaan ra*skaamatta. Ja olen mennyt jatkoille etc. Eikä ole ollut seksiä. Joskus on oikeasti ihan vain juteltu etc.
Miksi joku osa porukaa yrittää jotenkin vierittää sen naisen harteille ja tehdä miehistä jotain eläimiä,joilla ei ole kykyä hillitä itseään.
Sairasta toimintaa.
Tää on aina yhtä hauska. Ensin kiljutaan #notallman, kun puhutaan miehistä seksuaalirikoksen tekijöinä ja sitten kun rikos tapahtuu, kiljutaan kuinka naisten tulisi ymmärtää, että mies kuin mies tekee kohdassa. X seksuaalirikoksen.
Parin kuukauden päästä jatkavat taas.
Vierailija kirjoitti:
Ei ukon musiikissa ole vikaa vaan hänen känniörvellyksessään.
Ei se laulupuoli kyllä kaksista ole mitenkään katsoen.
Ei kai Salmisella muita biisejä edes ole, kuin se madafakin darra