Radio ei soita Lauri Tähkää
Radio Suomipop ja Aito Iskelmä eivät soita Lauri Tähkän musiikkia toistaiseksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olen väärässä, mutta yksikään radiokanava ei tainnut lopettaa Roope Salmisen musiikin soittamista, kun Salmisen tapausta puitiin...?
Montakohan biisiä Roope salmiselta on soitettu rockilla tai cityllä ? Tai kasarilla tai classics hitillä ?
Entä Suomipop??
Eipä Tähkän biisejä ylipäätään kuulu soittaa missään Iskelmäradiossa kuten ei kenenkään muunkaan popparin, rokkarin saati hipetihop räppärin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos päätettäs, ettei soiteta ollenka miesartistien biisejä. Ei tarttis tulevaisuudessa vatvoo, mitä pahaa nyt kukakin on tehnyt. 🤔 Tosin siinä voi tulla ongelma vastaan, kun on nää mies- ja naisoletetut. Mut jos alkaa silmukka kurkkua hiertää, niin kannattaa naisoletetuks hypätä sillai vikkelästi. 😃
Onneksi on aina tuo mahdollisuus: sukupuolen vaihto paperilla ja woke-sääntöjen mukaan kukaan ei voi kyseenalaistaa.
Minä en enää kuuntele Radio Suomipop ja Aito Iskelmää enää koskaan! Tuomari on tuominnut, muiden ei tarvitse.
Lähinnä inhottaa ne losopi**u akat, jotka ovat tyrkyllä ja kännissä baareissa ja lähtevät miesten mukaan. Pysykää kotona!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai juuri kukaan mitään radio asemia edes kuuntele.
Mä. Niillä tosin Lauri Tähkä ei ole koskaan sopinutkaan. Eikä Roope Salminenkaan
No nyt kun merrotoitumisasia on kunnossa, niin persujen kunnallisvaaaliehdokkaaksi vain! Siitä sitten eduskuntaan seuraavissa vaaleissa ja kainaloa tuulettamaan soihtumarssilla Keskikaljan kanssa.
Ei ukon musiikissa ole vikaa vaan hänen känniörvellyksessään.
Kanava kalastelee pisteitä. Niitä kannattaa mielistellä eniten joita on eniten, mielenterveysongelmaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olen väärässä, mutta yksikään radiokanava ei tainnut lopettaa Roope Salmisen musiikin soittamista, kun Salmisen tapausta puitiin...?
Miksi olisi pitänyt lopettaa? Jokainen itse valitsee mitä kuuntelee,siinä ei radiokanavien tarvitse asiaan puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää kuuntele Radio Suomipop ja Aito Iskelmää enää koskaan! Tuomari on tuominnut, muiden ei tarvitse.
Lähinnä inhottaa ne losopi**u akat, jotka ovat tyrkyllä ja kännissä baareissa ja lähtevät miesten mukaan. Pysykää kotona!!
Nykyään se ei enää riitä että tuomari on tuominnut. On myös woke-tuomioistuin...
Onko Jarkkoa pyydetty jo persujen vaaliehdokkaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuomio ei ole vielä lainvoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Roopen vois samoin perustein poistaa telkusta, kukaan jää kaipaamaan
Älä puhu paskaa! Et ole tuomari, pelkkä pelle vaan.
Jätä ihmiset rauhaan ja hanki töitä.
Onko tämä siis ainoa tapa saada näitä radioita vaihtamaan musalistojaan? Samat paskat aamusta iltaan.
Mitä sanoo yhdenvertaisvalttuutettu tähän? Onko syrjivä päätös?
Pitäisi silloin kieltää kaikilta kellä tuomio.
Sillanpää, Hirviniemi, Salminen jne...
Kyllä nuo raiskishommat kuuluvat ihan tavallisen ihmisen normaaliin elämään. Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eiks vaan?
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun merrotoitumisasia on kunnossa, niin persujen kunnallisvaaaliehdokkaaksi vain! Siitä sitten eduskuntaan seuraavissa vaaleissa ja kainaloa tuulettamaan soihtumarssilla Keskikaljan kanssa.
Mene jo nukkuu, ota pullo kainaloon ja pistä piti housuihisi.
Vaikea ottaa syvällistä kantaa. Vika voi olla miehen toimissa, mutta tuskin nainen on viatonkaan. Nämä saadaan usein näyttämään pahemmalta kuin tilanne on oikeasti mennyt.