Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan rakentamassa mökkiä? Onko valmispaketti ja mitä maksaa?

Vierailija
14.12.2024 |

Miten on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti omilla suunnitelmilla 175m2 ja rantasauna 33m2.

538 000€ avaimet käteen ja piha/ranta täysin valmis.

Vierailija
2/3 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hirsi ja puuosatoimituksen vähintään kolmella, mieluummin neljällä, jos vierailla teetät. Jos teet itse, niin voit minimissään tuplata hinnan.

Varustelusta se paljon riippuu, keittiö ja pesutilat ovat ne kalliit. Juuri tein 28m2 laajennuksen mökkiini. Keittiö ja kylpyhuone. Kaikki mukavuudet. Kaiken perustuksista piipun hattuun sähkötyöt mukaan lukien tein itse. Saunaa ei tullut, mutta suihkut. 10 tuuman lamellihirsi.

Puutoimitus maksoi noin 20000. Loppuhinta 50000 ja siihen ei ole vieraita pestattu kuin putkari ja kaivinkone. Hinnan selittää, että nuo on ne kalleimmat neliöt kun tuli astian- ja pyykinpesukoneet ja kaikki muut herkut. Kolminkertaiset ikkunat, lämpöovet, jne. Muita neliöitä tekee itse huomattavasti halvemmalla.

Ton vois nyt muuttaa vakiasunnoksi, joten mieluummin se on kakkosasunto kuin mökki. Neliöitä päärakennuksessa 120. Lisäksi saunat ja muita nukkumatiloja rannassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon jonku Salvoksen ns. hirsimökin (4 tai 5 tuuman seinä). Tuovat kokonaisena  pihaan kun on perustuspilarointi valmiina. Helppoa ja vaivaton jos tollasesta tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän