Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rikollinen tausta.

Vierailija
14.12.2024 |

Olen tavannut upean ja mahtavan miehen, joka vielä 2 vuodenkin jälkeen saa minulta jalat alta. Mies kohtelee minua ja aikaisemmasta liitosta olevia lapsiani hyvin ja yhteiselo on sujunut hyvin. Ainoa, mikä minua mietityttää on mieheni aikaisemmat 2 rikostuomiota, josta en edes kuullut mieheltä itseltään vaan ystäväni kautta, joka tuntee mieheni. Otin tämän puheeksi miehelleni ja hän myönsi, että tälläinen tausta hänellä on ja sanoo katuvansa nuoruuden hölmöilyjään . Ensimmäinen näistä rikoksista on törkeä pahoinpitely ja ryöstö, jolloin mieheni oli parikymppinen. Toinen taas törkeä rattijuopomus ja huumausainerikos. Mitä tekisitte tässä tilanteessa, kun tästä kumminkin melkein 20 vuotta aikaa, eikä miehellä ole päihdeongelmaa? Käy myös töissä ja elämä kunnossa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.

Vierailija
2/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juoksisin ja kauas.
Narsistit ja hyväksikäyttäjät osaavat kyllä olla mitä hurmureita ja kohdella hyvin siihen pisteeseen asti, kunnes ajattelevat, että sinä ansaitset huonon kohtelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö että sun surkea kirjoitustyyli ja vaatimaton äly paistavat läpi kaikissa näissä paskaprovoissasi?

Vierailija
4/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, hukuttaudu lähimpään wc-pönttöön

Vierailija
5/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, a??? Oikeuslaitoskin on yksi oma paskahuusinsa. Ei voi tietää mistä kyse.

Vierailija
6/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko löytänyt Jeesuksen, kuten Late Johansson?

Vierailija
7/7 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä tullut eilen selväksi? Samanlaisen aloituksen teit eilenkin, ja siihen tuli paljon kommentteja, normaalijärkinen jo ymmärtäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä