Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulun Oikeutta eläimille -yhdistykseen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.02.2007 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä huutelivat kaikkea törkeyksiä ja uhkauksia, niin varmaan myös perheen lapsetkin pelkäsivät. Ja syystä.

On ihan ok vastustaa turkistarhausta, mutta yksityishenkilöiden häiriköinti on törkeää ja aivan väärä keino. Oikea tapa olisi vaikuttaa lainsäädäntöön. Se vaatisi vaan vähän enemmän älyä, asioihin perehtymistä ja pitkäjänteisyyttä, ja niitä näillä aktivisteilla ei taida olla.

Vierailija
2/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ite harkinnut liittymistä vegaaniliittoon, animaliaan tai oikeutta eläimille-yhdistykseen. En tiedä vielä mihin liittyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
4/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
5/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AP

Vierailija
6/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
7/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
8/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet pitävät kissojaankin irti ja mitäs muuta ne ulkona tekevät kuin tappavat... Turha jeesustella että minkit tappavat luonnossa muita eläimiä.

Vierailija
9/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
10/62 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verukkeena on se, että turkikset ovat turhaa. Niin on moni muukin asia, ketäs he ovat muiden puolesta päättämään. Oikeutta eläimille tyypit vastustavat turkiseläinten olojen parantamista, koska haluavat lopettaa koko elinkeinon. Typerää! Eiväthän he sitten voi pitää vastustuksen syynä huonoja olosuhteita elleivät hyväksy niiden parantamista. Realistisempaa olisikin vaatia parannuksia, niitä ei varmasti yksikään turkiskauppias edes vastusta. Eläimet samanarvoisiksi, yrittäjät ja maaseudun väki myös!

Vierailija
11/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siis samalla puolella kanssanne. MUTTA mielestäni lähestytte asioita väärällä tavalla. Omissa sukulaisissani olen nähnyt sen reaktion mitä toimillanne aiheutatte. Alkavat kiusallaan kannattamaan tarhausta, kun ovat niin ärsyyntyneitä laittomasta toiminnastanne. eli tahattomasti kannustattekin ihmisiä toiseen suuntaan, kuin mikä on ollut alkuperäinen tarkoituksenne.

Ihanaa, että ajattelette eläimien parasta. Minäkin olen 100% turkistarhausta ym sairasta eläinrääkkäystä vastaan, mutta meidän olisi koottava voimamme ja tehtävä jotain sellaista mistä olisi oikeasti jotain hyötyäkin. Esimerkiksi valistaa lapsia kasvamaan eläinrakkaiksi ja ehkä niin he aikuisena lopettavat turkistarhauksen kun ei meidän hölmö ikäpolvi siihen pysty.

Minusta toivo lapsiin!

Vierailija
12/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä intoontuneena:

Jos mielestäsi on oikein uhkailla ja vainota turkissomisteita myyvien kauppojen henkilökuntaa, sekä vahingoittaa heidän yksityistä omaisuuttaan, niin saanko minä alkaa uhkailemaan ja vainoamaan sinua, jos mua ärsyttää sun periaatteet? Vai menetkö parkumaan poliisille?

Vierailija
13/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
14/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pitkäjänteistä, ehkä vähän tylsääkin vaikuttamista lainsäädäntöön, jonka avulla voidaan parantaa eläinten oloja ja asemaa. Vain kärsivällisellä laillisella lobbaamisella voidaan saavuttaa tuloksia.

Vierailija
15/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitään muuta.

Vierailija
16/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
17/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhista - siis turkiskauppiaille. Kaikki tuki niille, jotka vaarantavat itsensä ja laittavat itsensä likoon puolustuskyvyttömien eläinten puolesta. Iskujen myötä vakuutusmaksut nousevat ja kauppiaat kärsivät. AP

Vierailija
18/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
19/62 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytöeläintalosta. AP

Vierailija
20/62 |