Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi pettäisi sinua, haluaisitko tietää?

Vierailija
24.02.2007 |

Vaikka kertoja olisi joku muu kuin läheinen ystävä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voisi olla varma hänen motiiveistaan.

Läheisen ystävän sen sijaan toivoisin kertovan minulle, jos tietää mieheni pettävän.

Itsekin tiedän tällä hetkellä 3 tapausta, jossa mies pettää vaimoaan, mutta en aio kertoa vaimoille. He eivät ole mun läheisiä ystäviäni, tuttuja vaan, eikä asia oikeasti mulle edes kuulu.

Vierailija
2/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukko lentäis pihalle, olipa selitys mikä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tai en. Mies ei todellakaan pystyisi pettämistä salaamaan.

Vierailija
4/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä, mutta oltiin miehen kanssa mökillä. Yleensä miehelläni oli viikonloput töitä ja menin mökille yksin, mutta sinä viikonloppuna oli vapaata ja mentiin mökille yhdessä, työkaverini ei siitä tiennyt... Hän myönsi lopulta valehdelleensa, itki eikä osannut sanoa miksi keksi sellaista. Enhän minä uskonut koska mies oli mun kanssa mökillä koko viikonlopun, mutta jos ei olisi ollut, olisin voinut uskoakin. Mitä vittua liikkuu ihmisen mielessä, jos keksii pettämisjuttuja omasta päästään? Onko se oma miehenpuute niin kova että ei kestä sitä että muilla on mies?

Vastaukseni kysymykseen on siis, että en haluaisi tietää koska en varmaan uskoisi, ellei olisi valokuvia tms aukottomia todisteita. Jos siskoni tai joku hyvistä ystävistäni kertoisi sellaista, sitten uskoisin ilman todisteitakin.

Vierailija
5/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää vaikka kertojana olisi paras ystävä. Yhden yön juttu on ihan turha asia mainittavaksi ja sivusuhteen tajuaisin jo itsekin...

Vierailija
6/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitutuilta en haluaisi kuulla asiaa.

Vierailija
7/7 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähentyneet toisiaan.