Hapean olla nainen kun luen tata palstaa. Mista ihmeesta te naiset olette kehittaneet itsellenne nain ruokottoman epakunnioituksen miehia kohtaan?
Oikeasti: hävetkää, hävetkää lujaa. Ja palatkaa sitten takaisin, jos vielä katsotte oikeudeksenne kiusata ja halventaa muita ihmisiä.
Kommentit (24)
Olipa kyseessä miehet tai naiset niin kielenkäyttö on täällä aivan kauheaa! Olisi paljon mielenkiintoisia aiheita, mutta käytetään niin ronskia tekstiä, että ihan hävettää lukea. Täytyy kai olla pois näiltä palstoilta, vaikka moni asia kiinnostaisikin. Onkohan täällä oikeasti aikuisia ihmisiä vai murrosikäisiä teinejä, ainakin kirjoitustyyliltään noita viimeksi mainittuja. Täytyisi tämänkin palsta saada kirjautuneiden kirjoituspalstaksi niin ehkä siistiytyisi kielikin. Tehdään seksistäkin jotain karseaa...
Ei täällä tietääkseni ole menty ylilyönteihin kiroilussa tms. Kyllä asioista pitää voida puhua niiden oikeilla nimillä. Jos se häiritsee, kannattaa varmaan pysyä täältä pois. Itseäni häiritsee kielenkäytössä eniten yhdyssanavirheet. Se on kauheaa kielenkäyttöä.
Vierailija:
Ja aivan kauheaa kielenkäyttöä täällä
Vaikka olenkin mies, ehkä minunkin täytyy pysyä pois näiltä palstoilta. Ei noissa muissa keskustelupalstoissa käytetä tällaista kieltä kuin täällä seksi palstalla. Isien ringissä ainakin kirjoitellaan ihan mukavissa tunnelmissa myös seksistä. Kyllähän asioista voi oikeilla nimillä puhua sivistyneestikkin. Tokkopa kukaan keskustelisi näin härskisti kirjautuneena. Samaa kannatan, että täytyisi ehdottomasti olla kirjautunut tännekkin. Mukavia ja kiinnostuneita aiheita olisi. Vaikka en korkeasti koulutettu olekkaan, pidän itseäni ihan elämän sivistäneenä. Isänä en ilkiäisi noin keskustella, kuten moni täällä keskustelee. Ehkä he todella ovat sitten paljon nuorempia tai nykyaika on vain muuttunut. Pysyn tämän jälkeen täältä kunnialla poissa.
haluan onnitella ap:ta, jolla todennäköisesti on toimiva parisuhde ja hyvä mies. Kaikilla ei asiat ole näin hyvin, mutta tietysti on väärin mennä yleistämään omia kokemuksiaan, tyyliin " mun mies->kaikki miehet" .
Minun mielestäni jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Jos ei tykkää viivapillusta tai käyrästä peniksestä niin mikäs siinä. Ei minua nyt varsinaisesti loukkaa, jos joku kertoo tykkäävänsä isoista rinnoista, vaikka minulla on pienet. Joku muu voi taas olla ihan heikkona pieniin tisuihin. Se, mikä ketäkin kiihottaa tulee niin alitajunnasta, ettei siihen voi vaikuttaa.
Totta on kuitenkin, että joissain ketjuissa voisi vähän tarkistaa keskustelun tasoa. Joku mainitsi, että tänne tarvitaan fiksua ja koulutettua väkeä. Ei nyt ihan niinkään, mutta kuitenkin minun puolestani jokainen ilman korkeakoulun päättötodistustakin oleva voi vapaasti ensin miettiä ennen kuin ihan mitä tahansa pistää tälle palstalle tulemaan.
typy