Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian tekemistä "vihaat" jouluna?

Vierailija
14.12.2024 |

Perhe vaatii kirkossa käyntiä, mut itse en välitä 😁

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea. Vihaan joulua.

Vierailija
2/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta kyllähän se tuntuu välillä pakkopullalta. Ei ole omia lapsia, mutta sisarusten lasten vuoksi pitää käydä kunnes ovat isompia. Sen jälkeen voi viimein viettää joulut yksin kotona rauhoittuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippe tippe tip tap.

Vierailija
4/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kaikki valmistelut näyttää aina kaatuvan minun niskaan!

Vierailija
5/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusen varastamista ja Kyösti sian tappamista.

Vierailija
6/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa ryypätä rauhassa

Vierailija
7/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei tehdä mitään mitä vihataan. Lapsetkin saa toiveensa ruokapöytään, enkä pakota syömään mitä itse haluan syödä. Jokaiselle jotain ja kaikilla mahat täynnä ja hyvä mieli.

Vierailija
8/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous. Tiskaus.

Vierailija
9/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamista. Tosin sitä inhoan ympäri vuoden. Jos mun ei tarvitsi siivota, olisi valmiiksi siistiä, kaikki joulujutut eli jouluruokien teko, koristelut paikalleen ja lahjojen ostaminen olisi ihanaa lasten leikkiä. Mistään joulun laittamisesta ei voi haaveillakaan ennenkuin on tehnyt raivauksen, jotta mahtuu edes siivoamaan lattiat jne. Tässä huushollissa kaikki inhoaa siivoamista, ja aikuiset on sairaita enemmän tai vähemmän ja lapset on tänäkin syksynä, kuten joka syksy olleet lähes koko ajan räkätaudissa. Täällä on nyt koko perhe yskinyt keuhkojaan pellolle kuorossa, joten ei oikein se siivoaminen ole taaskaan napannut. 

Vierailija
10/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumityöt

Vierailija
11/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous.Muuten rakastan joulua.

Vierailija
12/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joulu olisikin edelleen rauhoittumisen juhla, kuten aikoina ennen kiinalaista krääsää, mutta viime vuosikymmeninä joulusta on tullut materialismin, krääsän ja stressaamisen juhla.

Vierailija
13/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikataulutettua tekemistä ja kiireitä aatonaattona ja aattona. Leipomiset, kinkku, kalan savustus, rapu- ja lohimoussen teko, laatikot, kasvisruoat nuorisolle, salaatit, saaristolaisleipä uuniin jne... ei ehdi edes istumaan kun on niin kiire. Ja suurin osa kaatuu mun niskaan. Joo joo, tiedän, että asioita voisi tehdä hyvissä ajoin, mutta joka vuosi tuntuu käyvän näin.

Vierailija
14/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikataulutettua tekemistä ja kiireitä aatonaattona ja aattona. Leipomiset, kinkku, kalan savustus, rapu- ja lohimoussen teko, laatikot, kasvisruoat nuorisolle, salaatit, saaristolaisleipä uuniin jne... ei ehdi edes istumaan kun on niin kiire. Ja suurin osa kaatuu mun niskaan. Joo joo, tiedän, että asioita voisi tehdä hyvissä ajoin, mutta joka vuosi tuntuu käyvän näin.

No ei sitten viitsi apuja pyytää,istuuko muut vain tvtä katsomassa? 

Vierailija
15/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosukulointia ja mökötystä kun ei ehditä joka paikkaan The Jouluhetkellä eli aattoiltana.

Vierailija
16/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska en tee mitään. Kotonani on muutenkin siistiä joten en tarvitse joulusiivousta. Enkä halua mitään joulukoristeita tai tonttupöytäliinaa. En aidosti pidä mistään perinteisistä suomalaisista jouluruoista (siis oikeasti en keksi yhtäkään hyvää) joten niitä ei tarvitse väkertää. Sukulaisten luo en halua mennä, käyn kyllä muuten kun jouluna. Lahjoja en halua enkä niitä myöskään osta. En pidä saunomisesta. Hautausmaalle on joku 20km joten en kävele sinne. Ja kaikesta tästä huolimatta, en ole koskaan jouluisin yksin. En siis ole ainoa, joka ottaa rennosti 😄

Vierailija
17/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun joutuu jahtaamaan kuusivarkaita. 

Vierailija
18/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylään tunkevien kestitsemistä.

Vierailija
19/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuoriso vaatii erillisiä kasvisruokia, niin nuoriso tekee itse kasvisruoat. Ärsyttää noi vihreät ituhipit, jotka on opetettu pelkästään vaatimaan muilta.

Vierailija
20/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mitään tekemistä niinkään itse joulupäivinä, mutta enemmän se joulun valmistelu tuntuu työläältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän