Miksi Sebastian Tynkkysen pahoinpitelyä ei tuomittu yhtä laajasti?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan turha nyt kauhistella, kun vassari naisoletettu sai lyönnin naamaan.
Ensinnäkin naisiahan ei enää ole, vassareitten mielestä.
Toiseksi, haluavat kaikessa tasa-arvoa. Joten odottaa voi, että naisoletettu voi saada nyrkistä missoletetulta kuten myös päinvastoin.
Kolmanneksi, eihän niitä äitejä, eikä isiä enää ole, vassareitten mielestä vain synnytyäjä ja siittäjä.
Turha on silloin hakea nyt sympatiaa. Tässähän vain synnytäjää kopautettin.
😂 Sellaset väkivalta symppaukset sieltä! Suollatko ihan tosissas noin järjetöntä sontaa, vai ootko tosissas sitä mieltä että eri mieltä olevia voi hakata? Vaimollas on varmaan hyvät oltavat nyrkin ja hellan välissä.
Sellaiset pellekommentit
"Turha on silloin hakea nyt sympatiaa. Tässähän vain synnytäjää kopautettin." millä muulla tavalla tän voi ymmärtää? Älä ny yhtään alota saivartelua. "
Väännän rautalangasta: Kiurun tapauksessa on sanottu että on erityisen tuomittavaa että naista on lyöty. Vihervasemmisto on kyseenalaistanut sukupuolten olemassaolon ja tämä on ristiriidassa edellisen kommentin kanssa. Teidän mielisairaalle maailmankuvallenne nauretaan ja sinä kyllä tiesit tämän varsin hyvin. Lopeta esittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi vasemmiston moraali niin voisin uutisoida tämän "Työpaikkakiusaamisesta syytetty Krista tappeli Kaisaniemenpuistossa. "
Kiuru pitää meidän puolta , eikä se ole työpaikka kiusaamista. Hän huolehtii, ettei lakia muuteta taas puolitekoisena. Sanoisin, että hänen puheita kellottaneet ovat kiusaajia ennemmin. Tai se joka istuu kokouksissa kuulokkeet päässä katsoen kännykästä jostain, elokuvaa?
Onko Kiurun tapauksessa yhtäkään todistajaa, silminnäkijää?
Millaiset vammat? Lääkärinlausunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi vasemmiston moraali niin voisin uutisoida tämän "Työpaikkakiusaamisesta syytetty Krista tappeli Kaisaniemenpuistossa. "
Kiuru pitää meidän puolta , eikä se ole työpaikka kiusaamista. Hän huolehtii, ettei lakia muuteta taas puolitekoisena. Sanoisin, että hänen puheita kellottaneet ovat kiusaajia ennemmin. Tai se joka istuu kokouksissa kuulokkeet päässä katsoen kännykästä jostain, elokuvaa?
Paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkysen tapaus sattui yökerhossa, jossa ihmiset ovat enimmäkseen humalassa ja kaikenlaista voi sattua.
Käytätkö samaa argumenttia muissakin yhteyksissä?
"Jos menee Laurin kanssa jatkoille niin kaikenlaista voi sattua"
"Jos on töissä vastaanottokeskuksessa niin kaikenlaista voi sattua"
Persut uhruituu, vaikka Kiurua on lyöty. Pitkät puheet on kiusaamista, jos se on sellaisiksi tarkoitettu. Väitän, että Tynkkysen 8 tunnin puhe oli joko ennätyksen kirjaan pääsyn yritys tai kiusaamista, muuta en siihen keksi. Muuta Persut siihen päälle myös puhumassa punahilkoista yms. Kiuru on aina puhunut perusteellisesti ja tuossa valiokunnassa pitää kansalaisten puolta. Hän ei ole koskaan haukkunut ketään tai syyttänyt. Niin kuin häntä haukutaan ja syytetään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas persujen tyypillinen "media ei kerro"- aloitus, vaikka media kertoikin siitä joka lehdessä?
Kokevat itse alemmuutta siitä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Eipä ole. Seuraa sen valiokunnan toimintaa. En ole edes Kiuru fani, mutta tässä asiassa olen onnellinen hänen vahvasta tahdostaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Eipä ole. Seuraa sen valiokunnan toimintaa. En ole edes Kiuru fani, mutta tässä asiassa olen onnellinen hänen vahvasta tahdostaan
Kyllä on. Pelkkää kiusaamista, kansanvallan ja eduskunnan halveksuntaa ja työn sabotointia sosiopaatilta joka itse tuhosi terveydenhuollon edellisellä vaalikaudella.
Kiurua on lyöty ja Tynkkynen tunkee framille.
Persut keksii aina keinon uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunge. Tynkkyseltä on media kysynyt itse mielipidettä koska hän on yksi kolmesta kansanedustajasta jonka kimppuun on käyty kadulla. Sinä et jätä yhtään tilaisuutta väliin jos pääset valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja persuthan ei ole tuominnut kiurun pahoinpitelyä, tai kommentoineet muutenkaan. Täälläkö sai harjottaa whataboutismia vai onko se vaan persujen uhriutumis keino?
Tynkkynen on ainakin tuominnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunge. Tynkkyseltä on media kysynyt itse mielipidettä koska hän on yksi kolmesta kansanedustajasta jonka kimppuun on käyty kadulla. Sinä et jätä yhtään tilaisuutta väliin jos pääset valehtelemaan.
Tynkkysen kimppuun ei käyty kadulla vaan ravintolassa kinastelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseessä perussuomalainen mies. Ja tekijänä vihervassari, ja peräti nainen.
Ottiko Sebu a-kalta pataan? Hihihihihi
Joo-o. Kyllä se vihervassari akka osaa myös t.a.p.p.a a. siinä missä mieskin.
Ja teidän vihervassarilaisten mukaan, ei ole enää naisia ja miehiä, niin ihan samalla tavalla saa vihervassarilaisten "naisoletettu" ottaa pataan tänä päivänä.
Sitähän te halusitte.
Vihervassarien, ei vihervassarilaisten. Kerro myös kavereille elämänoppilaitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti, tuo persujen oma lehti, halusi tuoda Tynkkysen esille ja haastatteli häntä. Muilta pahoinpidellyiltä ei varmasti edes kysytty.
Ensinnäkin olen mies ja tuossa vaimo vierellä komppaa tätä asiaa.
Me emme tarvitse kättä pidempää. Sinä tuomitset minut ensin väkivaltaiseksi, kun minulla on eriävä mielipide
Sitten sinä suvaitsevaisuudessasi väität, että minä lyön vaimoani.
Päätä jo, mitä mieltä olet.