Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö hajuvesiä arjessa?

Vierailija
14.12.2024 |

Käytätkö? Paras tuoksu? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. En ole tuolla tuoksumassa muiden nenään, no worries. Tänään Amouagen Imitation.

Vierailija
2/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Olin pitkään töissä hoitoalalla ja töissä ei saanut käyttää. Nykyään tuntuu että tuoksut ovat muuttuneet voimakkaammaksi ja alkaneet tuntua ärsyttäviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En ehtinyt käyttää hajuvesiä montaakaan vuotta, kun aloin saada niistä päänsärkyä. Lopetin hajuvesien käytön yli 20 vuotta sitten. En nyt ihan totaalisesti vältä hajusteita, mutta kyllä mulla suurin osa kosmetiikasta (jota siis käytän muutenkin vähän) on hajusteetonta. Deodorantti on miedosti hajustettu.

Vierailija
4/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, tänään aion laittaa Bvlgarin Jasmin Noiria. 

Vierailija
5/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, suosikkini on Chanel Chance ja laitan yhden suihkauksen alaselkään.

Vierailija
6/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Pääsin hajuvesikoulusta eroon kun niitä ei voi enää mihinkään laittaa allergisten takia. Olen iäkkäänä altistunut jo itsekkin, voimakkaiden hajusteiden ottaessa henkeen. Kalliiden hajuvesien rahat säästyvät kauneushoitolassa käyntiin 2-3 kertaa vuodessa ollen paljon parempi vaihtoehto.

Vierailija
7/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina suihkun jälkeen ja se sitten tuoksuu seuraavaan päivään minkä tuoksuu. Nyt talvella mulla on Lolita Lempickan perus nimikkotuoksu ja kesällä käytin paljon Juliette has a gunin Magnolia Blissiä. Joulupukki tuo saman valmistajan It's not a perfumen jota mulla on tuoksunäytesetissäkin ja olikin vaikea valinta sen ja Mmmmm tuoksun välillä mutta tuohon päädyin ainakin nyt tänä vuonna :) Seuraavaksi ajattelin kevääksi ostaa Jo Malonen Sage and Sea saltin josta mulla on myös miniversio. Kyseisen valmistajan kissankellolla on kyllä tosi äkkiä haihtuva ominaisuus että enpä ole kyllä varma kannattaako hankkia kokonaista putelia. Tuon kissankellon toin Lontoosta.

Vierailija
8/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina suihkun jälkeen ja se sitten tuoksuu seuraavaan päivään minkä tuoksuu. Nyt talvella mulla on Lolita Lempickan perus nimikkotuoksu ja kesällä käytin paljon Juliette has a gunin Magnolia Blissiä. Joulupukki tuo saman valmistajan It's not a perfumen jota mulla on tuoksunäytesetissäkin ja olikin vaikea valinta sen ja Mmmmm tuoksun välillä mutta tuohon päädyin ainakin nyt tänä vuonna :) Seuraavaksi ajattelin kevääksi ostaa Jo Malonen Sage and Sea saltin josta mulla on myös miniversio. Kyseisen valmistajan kissankellolla on kyllä tosi äkkiä haihtuva ominaisuus että enpä ole kyllä varma kannattaako hankkia kokonaista putelia. Tuon kissankellon toin Lontoosta.

Mä tykäistyin tuon MMM..:n ostettuani discovery setin, sen hankin täysikokoisena. Ihana tuoksu, joskin joku sellainen vähän kuminen/play doh-muovailuvahamainen häivähdys siinä on ihollani. Tuo Wood sage and sea salt mulla on kans ollut, tykkäsin ja käytin kerrankin koko putelin. Hyvä tuoksu töihin, häviää iholta niin nopeasti että tuskin työpaikalle päästyä enää huomaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi