Lapset EIVÄT HALUA pehmeitä paketteja
Joten Työntäkää ne iTsE tEhDyT, myssyt, töppöset, vanttuut ja sukat ihan vaan vìttuunne. Kiitos.
- Lasten vanhemmat
Kommentit (32)
Jos jo lastenhuoneen ovelta näkee, että lastenhuoneen lattia on täynnä edellisinä jouluina saatuja lahjaleluja, niin ei tee mieli sitä katastrofia kasvattaa.
Mä annan nykyisin rahaa, ostakoon sillä mitä haluavat. Yksi vanhempi tyttö ainakin laittaa johonkin keräykseen lahjansa, raha kelpaa hyvin sellaiseen.
Jotkut pienet säästävät johonkin isompaan hankintaan vaikka polkypyötän ostoon.
Kyllä mun lapset on aina halunneet pehmeitä paketteja, ja niin itsekin lapsena.
Minulla on 11-vuotias tytär ja joka vuosi saa villasukat lahjaksi, oikein odottaa millaiset tulee tänä vuonna. Villasukkia käyttää kotona ja koulussa tuntien aikana. Sanoi, että lattiat on vilposia ja villasukat kivasti lämmittää jalkoja. Nyt toivoi uutta pipoa, jota neulon silloin, kun on harrastuksissa ja kavereiden kanssa.
Vanhemmissa on vika, jos lapsille ei opeteta arvostamaan myös pehmeitä paketteja.
Miksi tällainen aloitus? Varmaan vanhempi, joka toivoo isovanhemmilta lapsille rahaa - välttyäkseen itse ostamasta lapselle välttämättömiä tarvikkeita. Tai sitten tapanina ne menisi lähikuppilaan, tosta vain, lapsen rahat.
Onko parempi muovinen lelu, joka päätyy lopulta saasteeksi valtamereen, ilmastoon ja ihmisten elimistöön.
Aloittaja voisi mennä työhön ja ostaa lahjansa itse.
Huvittavaa miten paljon villasukat vituttavat jotain yksinäistä miestä joka spämmää näitä vauvapalstalle. Ehkä siksi kun ei ole ikinä saanut villasukkia itse?
Vaikka aloittaja on provo, niin kyllä se on tosiasia, että suuri osa lapsista tykkää enemmän kovista paketeista.
Lämmitetty porkkana kuuluu työntää perseeseen. Opetetaan ihan koulussa.
"Lämmitä porkkanaa vedessä niin, että se tulee miellyttävän lämpöiseksi, mutta ei pehmeäksi. Käytä pitkää porkkanaa, jotta saat siitä hyvän otteen masturboidessasi"
Me olemme IHAN ITSE ostaneet lapsemme lahjat aina. Muiden sukulaisten lahjat ovat vain pieni lisä ja aina ovat nekin hyvin kelvanneet. Emme odota muilta mitään.
Teen "tilaustyönä" neuleita pikkuisille lapsenlapsille. Villahaalareita, sukkia, myssyjä, lapasia.