jos saisit yhtäkkiä 50 euroa rahaa tilille niin menisitkö
heti kauppaan ostaisit makkaraa patonkia 24 packin kaljaa ja pelaisit lopuilla rahoilla peli koneessa
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Det blir rätt lite korv och batong då pilsen alen i Finland kostar 47 €. För det får man medioker Karhu, men bra så, då det mesta andra är ännu sämre.
Talar finska helvetes dumhuvud
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi tuollaisia vaan ostaisin ihan kunnon ruokaa.
Kerro tarkemmin. Entä mitä juotavaa.
Jauhelihaa, broileria, juustoa, leipää, perunoita, riisiä, kananmunia. Juon vettä niin ei tarvitse ostaa mitään juomista.
En edes huomaisi tuollaista summaa tulleen.
Kun nyt asiaa tarkemmin ajattelee, niin varmaankin menisin. Heti.
Kyllähän sitä kauppareissu tulisi viidestä kympistä. Ruokaa noin kolmellakympillä ja puolilitrainen Alkosta.
Tilillä 9,6 €, vähän palautuspulloja olisi kaapissa, mutta jos vitosen saisi niin eiköhän kokonaissummalle käyttöä keksisi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullista että meillä Suomessa on asiat näin heikosti että ihmiset unelmoivat ylimääräisestä viiskymppisestä.
Ja missä isassa on saaja itse?
Meillä Suomessa on asiat aivan liian hyvin, kun ei enää työt kiinnosta matalapalkka-alalla
Eilen ostin täksi päiväksi Grandiosa Superiore pizzan. Maitoa ostin tänään pari litraa. Sipsiä ja karkkiakin oon vähän maiskutellut tänään, kun katselen tässä Knuckles -sarjaa.
En ole persaukinen, joten 50e rikkaampana en olisi muuttanut toimiani.
Itse olen lopenkyllästynyt tähän sanontaan ei kannata mennä töihin, kun saisi vain 200 euroa enemmän no niihin tukiin nöhden, joiden pienuudesta valitetaan, se 200 euroa on aika merkittävä ja vuositasolla löhes 2500e ylimääräistä
En edes huomaisi että tilille on ilmestynyt 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En vaikka saisin 50 000 000
Tämähän veisi vain ojasta allikoon. Jos loppurahat pitää kerran työntää peliautomaattiin. Saisi siinä varmaan jonkun päivän pelata, paljonkohan tuollaiseen koneeseen edes mahtuu kolikoita?
Isäni laittoi minulle 5000 euroa tilille joulurahaa. Ostan sähköpyörän myöhemmin.
Sain yhtäkkiä tilille 900 euroa asumistukea ja hain pizzan. Makkaraa ja kaljaa en hakisi.
Suurinpiirtein noin. Tilillä 70 senttiä olispa makkaraa ja kaljaa
En. En voisi ostaa edes sitä halpaa takkia, jonka tarvitsisin, koska en olisi tuon viidenkympin jälkeen yhtään rikkaampi. Saisin ensi kuussa 50 euroa vähemmän rahaa.
Jos saisin oikeasti ylimääräistä rahaa 50 euroa, ostaisin joko tuon takin tai säästäisin vielä pahemman päivän varalle.
Tällä hetkellä on vielä sen verran hyvä rahatilanne, etten edes heti tajuaisi, että tilille on tullut 50 lisää. Saattaisin kirota sitä joskus myöhemmin, kun tuo on juuri tarpeeksi iso summa siihen, että Kela suuttuu "ylimääräisistä tuloista". :(