Elon Muskin omaisuus nyt 400 miljardia dollaria
Uusi sataluku jälleen rikki. Kasvoiko sinunkin pankkisaldosi 300 eurosta 400 euroon?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat itse kovia keskittämään seksin vain pienelle osalle miehistä. Ei teillä ole varaa arvostella että jollekin yksilöille keskittyy sitten rahaa.
Jaa itse sukuelimiäsi oksettaville rekkapenoille. Ei sen seksikaverin nainen tarvitse olla, reikä se on katsos rinkelilläkin, ja rekkapenalla sekä kadun miehellä. Ei kestä kiittää neuvosta
Vierailija kirjoitti:
Siinä on valtava määrä työntekijöille maksamattomia palkkarahoja mitkä on annettu yhdelle oligarkille.
Kommarit luulee, että se on rahaa jossain tilillä. Voi itku tätä yleistä tyhmyyttä.
Mutta ymmärtäähän sen, kun sillä kommarien rahalla ei perinteisesti saa ostettua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunisteja VITUTTAA :D
Tuota, Musk on rysssämielinen ja ihailee myös Kiinan kommunisteja.
Kiinan talous on kaikkea muuta kuin kommunismia. Tämän ymmärtää jos äo on yli 70 mutta tunnetusti kommarit eivät ole älyllä pilattuja.
Hys äärivasemmistolaiset olisivat todella vihaisia jos osaisivat lukea.
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurimmat yritykset eivät maksa käytännössä ollenkaan veroja. Tämä mahdollistaa kaikkien luonnonvarojen ryöväämisen, saastuttamisen ja ihmisten alistamisen. Onneksi Tax Wars ovat käynnissä. Eilen oli hyvä Ulkolinjan ranskalainen ohjelma tästä.
Paljonko Muskilla sitten on rahaa kiinni Vanguardissa ja Blackrockissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat itse kovia keskittämään seksin vain pienelle osalle miehistä. Ei teillä ole varaa arvostella että jollekin yksilöille keskittyy sitten rahaa.
Nyt tuli palstalle joku jolla aivotoiminta on surkastunut.
Että kovia keskittäjiä yhtäkaikki. Eri asiasta vain kyse. Naiset mahdollistavat sen seksin keskittymisen miesten kärkiporukalle ja asiakkaat vaurauden Muskille. Samoja mekanismeja , mutta valitatte vain jälkimmäisestä.
Voi Luoja, nämä kaksi asiaa verrannollisia keskenään? Aivotoiminnanhäiriö?
Ovat hyvinkin verrannollisia. Avasinkin asian sinulle esimerkein. Isoin vaikuttava trendinon kysyntä ja tarjonta. Nythän vaikuttaa, että sinulla se ei oikein ajatus toimi. Se on tietysti tavallista ja inhimmilistä kun pitäisi tutkia omia tekemisiään ja vaikutteitaan kriittisesti. Miksi siis tämä jälkimmäinen keskittäminen on sinusta niin valitettavaa verrattuna toiseen? Onko se että toisessa sinäkin hyödyt syy sille, että suhtaudutaan siihen myönteisesti? Kas näin huomataankin tekopyhyytesi.
Ei elonilla ole paljoa rahaa, vaan lähes kaikki on kiinni osakkeissa. Twitterin osti tavallan velaksi pantaamalla Teslan osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa itse sukuelimiäsi oksettaville rekkapenoille. Ei sen seksikaverin nainen tarvitse olla, reikä se on katsos rinkelilläkin, ja rekkapenalla sekä kadun miehellä. Ei kestä kiittää neuvosta
Ei tämä purkaus muuta asian dynamiikkaa lainkaan. Kysyntä ja tarjonta näes. Tämä vain alleviivaa, että kyse ei ole kohdallasi moraalista vaan siitä , että toisessa mekanismissa et pääse hyötymään ja toisessa se taas hyödyttää sinuakin.
Jakaako Tesla osinkoa? Tesla ei jaa osinkoa. Tesla profiloituu vahvasti kasvuyhtiöksi, jolloin varoja satsataan kasvun rahoittamiseen, eikä niitä jaeta yhtiöstä ulos omistajille.
Mulla on 40 sentin penis - Jorma 72v
Omaisuutta on, mutta mikähän sen arvo olisi jos päättäisi myydä kaiken. Varmaan muutkin seuraisivat esimerkkiä ja omaisuuden arvo olisi jotain ihan muuta.
Tyhmä narsisti, jolla paljon rahaa. Ihan mukava elämä varmasti kun samanlaisia hännystelijöitä parveilee suorastaan ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä narsisti, jolla paljon rahaa. Ihan mukava elämä varmasti kun samanlaisia hännystelijöitä parveilee suorastaan ympärille.
Uli uli pieni äö
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan tyhmä rahat se voitti lotosta.
Nää vassarit ulinoineen on kyllä tyhmiä
Teslan menestyksen ehto oli liittovaltion antama tuki
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen antikristus?
Voisiko olla?
Veikkaan ennemmin anti-Saatanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään ihminen ansaitsisi edes miljardia euroa?
Tämä. Se kertoo vain siitä, että jossain vaiheessa matkaa taskuihin kertyy aivan epäoikeudenmukainen määrä toisten ihmisten työn hedelmiä. Talouden pyörimisen kannalta on myös erittäin epätoivottavaa, että harvoilla on älyttömästi rahaa ja monilla ei juuri ollenkaan.
Mutta niin se vaan on, muutama rikkain omistaa enemmän kuin ihmiskunnan köyhempi puolikas yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma sosiaalisenmedian kanava. Nyt esim kun twitter x on pinteessä se tarkoittaa murroksen aikakautta jolloin rikastunista voi tapahtua kun on mahdollisuus synnyttää kilpailua. On syytä arvioida millainen joukkomedia palvelu tuottaisi mahdollisuuden haalia mahdollisimman suuren käyttäjäryhmän kasaan. Missä on potentiaalia ja vetovoima tekijöitä.
On jo perustettu Bluesky ja Threads.
Mulle yks. Miljardi siis.