Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin riisiä ja kanansuikaleita enkä noudattanut suosituksia.

Vierailija
13.12.2024 |

Mitä nyt tapahtuu pitääkö mennä lääkäriin, saanko jonkun halvauksen pian?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin jo vähentäny aiemmin punaisen lihan käyttöä radikaalisti, mutta nähtyäni tuon ravintosuosituksiksi naamioidun punavihreän agendan lisäsin taas punaisen lihan käyttöä huomattavasti.

Pelkkää paskaahan nuo suositukset on kun Hong Kongissa eletään pisimpään maailmassa ja syödään keskimäärin 400g lihaa päivässä per nenä.

Niin, erityisesti kylmässä ilmastossa asuva ihminen tarvitsee lihaa ja lämmintä ruokaa selvitäkseen, erityisesti mikäli tekee fyysisesti kuormittavia töitä ulkoilmassa.

Mikäli puputat ainoastaan kylmää salaatinlehteä ja tofua tulee sinusta aneeminen ja voimaton olento, joka vapisee täysin toimintakyvyttömänä lämpötilan laskiessa alle 20:n asteen.

Nämä ravintosuositukset ovat laatineet voimakkaan ideologian sävyttäminä siistiä kuormittamatonta sisätyötä tekevät naiset, joiden

Eivät ne perustu laatijoidensa ravinnontarpeeseen vaan tieteelliseen tutkimukseen siitä, miten kaikkien ihmisen elimistö toimii.

Vielä 50-70 vuotta sitten syötiin valtavan paljon vähemmän lihaa, ja ihmiset tekivät paljon enemmän fyysisesti kuormittavaa työtä kylmässä ulkoilmassa ja olivat terveempiä.

Vierailija
22/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin jo vähentäny aiemmin punaisen lihan käyttöä radikaalisti, mutta nähtyäni tuon ravintosuosituksiksi naamioidun punavihreän agendan lisäsin taas punaisen lihan käyttöä huomattavasti.

Pelkkää paskaahan nuo suositukset on kun Hong Kongissa eletään pisimpään maailmassa ja syödään keskimäärin 400g lihaa päivässä per nenä.

He syövät terveellisiä lihoja, kuten kissaa ja koiraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo THL suositukset iskevät lähinnä laitoksiin, kuten sairaaloihin, kouluihin, vanhustenhoitolaitoksiin ym joissa ihmiset ovat toisten armoilla. Laitos keittiöt kuten esimerkiksi Leijona catering on tuottanut arvottoman laadutonta ruokaa ja jatkossa laatu heikkenee entisestään uusien suositusten myötä. Varautukaa laittamaan lapsillenne eväät sinne kouluun ja viekää hyvät ihmiset niille vanhemmillenne ja isovanhemmillenne syömäkelpoista ruokaa edes silloin tällöin. Nämä suositukset osuvat oikeasti niihin heikoimpiin ihmisiin .

Niinhän tähänkin asti kouluissa, sairaaloissa jne. on annettu suositusten mukaista ruokaa, ja hyvin sillä on eletty. Ihan oikeastiko joku luulee, että nyt annettiin ensimmäiset ravintosuositukset ikinä? Niitä on ollut kymmeniä vuosia, ja muutokset suosituksissa ovat olleet verrattain pieniä.

Vierailija
24/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, erityisesti kylmässä ilmastossa asuva ihminen tarvitsee lihaa ja lämmintä ruokaa selvitäkseen, erityisesti mikäli tekee fyysisesti kuormittavia töitä ulkoilmassa.

Mikäli puputat ainoastaan kylmää salaatinlehteä ja tofua tulee sinusta aneeminen ja voimaton olento, joka vapisee täysin toimintakyvyttömänä lämpötilan laskiessa alle 20:n asteen.

Nämä ravintosuositukset ovat laatineet voimakka

Eivät ne perustu laatijoidensa ravinnontarpeeseen vaan tieteelliseen tutkimukseen siitä, miten kaikkien ihmisen elimistö toimii.

Vielä 50-70 vuotta sitten syötiin valtavan paljon vähemmän lihaa, ja ihmiset tekivät paljon enemmän fyysisesti kuormittavaa työtä kylmässä ulkoilmassa ja olivat terveempiä.

Vuoden vitsi - olivat terveempiä ja kuolivat nuorempina :D

Nyt syödään enemmän lihaa ja eletään pidempään. Hong Kongissa syövät vielä enemmän lihaa ja elävät sitäkin pidempään.

Vierailija
25/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt tänään 8 joulutorttua, siinä päivän ruoat 😂

Vierailija
26/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten pulauttaa torttusi palstalle.

Vierailija
27/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten pulauttaa torttusi palstalle.

Kyllä 👍

Vierailija
28/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihan aiheuttamat terveysongelmat, kuten suolistosyöpä ja diabetes, ovat lisääntyneet valtavasti lihankulutuksen kasvaessa. Se, että syöt itsesi sairaaksi ahmimalla 80 kg lihaa vuodessa (suomalaisten nykyinen keskimääräinen lihankulutus on tuota tasoa; se on kaksinkertaistunut 60 vuodessa), on sinänsä oma päätöksesi. Siitä kuitenkin on haittaa koko yhteiskunnalle sairaanhoitokulujen muodossa, ja siksi olisi hyvä, jos ihmiset tekisivät fiksumpia päätöksiä - niin kuin he tekisivätkin, jos heillä olisi oikeaa tietoa. Tämän takia on todella ikävää, että heille valehdellaan lihan olevan terveellistä, mikä vaikeuttaa oikeaan tietoon perustuvien päätösten tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi