Söin riisiä ja kanansuikaleita enkä noudattanut suosituksia.
Mitä nyt tapahtuu pitääkö mennä lääkäriin, saanko jonkun halvauksen pian?
Kommentit (28)
Kauhea rikos tapahtunut. Pian tulee valkotakkiset thl tyypit ovesi taakse.
Onks tää nyt sitä pahesignalointia?
Riisi on pahaa. Yäk! 🤮 Makunsa kullakin.
IP on selvillä ja iskujoukot pian ovesi takana.
Pakene äkkiä maasta, poliisi tulee kohta hakemaan muuten ja sulloo vankilaan.
Hyvä. Suositukset ovat vain suosituksia, joten fk it.
Itse olin jo vähentäny aiemmin punaisen lihan käyttöä radikaalisti, mutta nähtyäni tuon ravintosuosituksiksi naamioidun punavihreän agendan lisäsin taas punaisen lihan käyttöä huomattavasti.
Ei saa syödä liikaa riisiä. Muuten tulee riisitauti.
Oletko ikinä ennenkään noudattanut suosituksia? Et? Nyt tapahtuu sama kuin aina ennenkin on tapahtunut.
Nimittäin sinusta tulee vauvapalstan trolli. Kamalin mahdollinen kohtalo.
Vähintään sulle pitää kuritushuonetta määrätä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin jo vähentäny aiemmin punaisen lihan käyttöä radikaalisti, mutta nähtyäni tuon ravintosuosituksiksi naamioidun punavihreän agendan lisäsin taas punaisen lihan käyttöä huomattavasti.
Pelkkää paskaahan nuo suositukset on kun Hong Kongissa eletään pisimpään maailmassa ja syödään keskimäärin 400g lihaa päivässä per nenä.
joudut tulimereen jos et tee pian parannusta
AP on yhteiskunnan vihollinen nro 1.
Ei noudattanut määräksiä, tai siis suosituksen tasoisia Kehoituksia.
Vierailija kirjoitti:
AP on yhteiskunnan vihollinen nro 1.
Ei noudattanut määräksiä, tai siis suosituksen tasoisia Kehoituksia.
Yhteiskunna #1 vihollisia on kyllä noiden suositusten tekijät.
Kaupoissa vartijat jo tarkastavat ostoksesi ja saat sakot jos ostat yhden sokeripaketin sijaan kaksi pakettia tai jos ostostesi yhteenlaskettu lihapitoisuus ylittää suurimman sallitun päiväannoken annosta kohden!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää paskaahan nuo suositukset on kun Hong Kongissa eletään pisimpään maailmassa ja syödään keskimäärin 400g lihaa päivässä per nenä.
Niin, erityisesti kylmässä ilmastossa asuva ihminen tarvitsee lihaa ja lämmintä ruokaa selvitäkseen, erityisesti mikäli tekee fyysisesti kuormittavia töitä ulkoilmassa.
Mikäli puputat ainoastaan kylmää salaatinlehteä ja tofua tulee sinusta aneeminen ja voimaton olento, joka vapisee täysin toimintakyvyttömänä lämpötilan laskiessa alle 20:n asteen.
Nämä ravintosuositukset ovat laatineet voimakkaan ideologian sävyttäminä siistiä kuormittamatonta sisätyötä tekevät naiset, joiden ainoa energia kuluu valkoisen heteromiehen dehumanisointiin. Sitä kyllä jaksaa tehdä salaatinkin voimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, erityisesti kylmässä ilmastossa asuva ihminen tarvitsee lihaa ja lämmintä ruokaa selvitäkseen, erityisesti mikäli tekee fyysisesti kuormittavia töitä ulkoilmassa.
Mikäli puputat ainoastaan kylmää salaatinlehteä ja tofua tulee sinusta aneeminen ja voimaton olento, joka vapisee täysin toimintakyvyttömänä lämpötilan laskiessa alle 20:n asteen.
Nämä ravintosuositukset ovat laatineet voimakkaan ideologian sävyttäminä siistiä kuormittamaton
V-mäiset suositukset tappaa suomalaisia jo pelkkään vitutukseen.
Nuo THL suositukset iskevät lähinnä laitoksiin, kuten sairaaloihin, kouluihin, vanhustenhoitolaitoksiin ym joissa ihmiset ovat toisten armoilla. Laitos keittiöt kuten esimerkiksi Leijona catering on tuottanut arvottoman laadutonta ruokaa ja jatkossa laatu heikkenee entisestään uusien suositusten myötä. Varautukaa laittamaan lapsillenne eväät sinne kouluun ja viekää hyvät ihmiset niille vanhemmillenne ja isovanhemmillenne syömäkelpoista ruokaa edes silloin tällöin. Nämä suositukset osuvat oikeasti niihin heikoimpiin ihmisiin .
Joudut THL laitoksen kuulusteltavaksi miksi rikot suosituksia. Todennäköisesti sinut tuomitaan rikoksista ruokasuosituksia vastustavana kansalaisena vankilaan.