Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, varattiin itselle joululahjaksi lennot Malagaan!

Vierailija
13.12.2024 |

Kiva oäästä vähän tuulettumaan. Pitää katsoa joku kiva hotelli ostospaikkojen läheisyydestä. Ikuisuus jo kun ollaan missään käyty. Mitä reissuja muilla on tiedossa, tai mihin? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että pyörit Malagassa tai siitä länteen (torre, Fuge) niin otappa suuntä itään, Nerjan tai Torre del Mar. Toki pitää varoittaa, että Espanjassa joulu on perhejuhla, yksi kulkue ja sitten juopotellaan ulkona aamuyölle. Muuten hiljaista ja kuollutta turistipaikkojen ulkopuolella.

Minä seikkailin viimeksi Torressa, olin hotellin ainoa suomalainen. Perusruoka Burger Kingistä ja sitten voikin kokeilla kaikenlaista jännää... Hyvin sujui loppuillasta hotellissa saksalaiset joululaulut muiden vieraiden kanssa ym kivaa. Olin todella positiivisesti yllättynyt, myös Torren kaupoista useimmat oli auki normaalisti.

Vierailija
22/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietetään joulut normaalisti Espanjassa, kuten nytkin.

Siellä oli viime viikolla enemmän lunta kuin Suomen lapissa 🤣 Miksi vääntäydytte tuonne tähän aikaan vuodesta, kun pallolta löytyy oiieasti lämpimiäkin paikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15C ja sadetta näyttää olevan joulun pyhinä, joten onnea ja menestystä matkalle.

Vierailija
24/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että pyörit Malagassa tai siitä länteen (torre, Fuge) niin otappa suuntä itään, Nerjan tai Torre del Mar. Toki pitää varoittaa, että Espanjassa joulu on perhejuhla, yksi kulkue ja sitten juopotellaan ulkona aamuyölle. Muuten hiljaista ja kuollutta turistipaikkojen ulkopuolella.

Minä seikkailin viimeksi Torressa, olin hotellin ainoa suomalainen. Perusruoka Burger Kingistä ja sitten voikin kokeilla kaikenlaista jännää... Hyvin sujui loppuillasta hotellissa saksalaiset joululaulut muiden vieraiden kanssa ym kivaa. Olin todella positiivisesti yllättynyt, myös Torren kaupoista useimmat oli auki normaalisti.

Tammikuussa mennään, puolenvälin jälkeen. Lennot oli joululahja meille eli mitään lahjoja ei ostella toisillemme. Ap

Vierailija
25/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15C ja sadetta näyttää olevan joulun pyhinä, joten onnea ja menestystä matkalle.

Tammikuussa mennään. Ja ihan sama vaikka taivaalta sataisi vanhoja ämmiä, ollaan pois kotimaisemista :D

ap

Vierailija
26/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähdetä jouluna, mutta huhtikuussa mennään viideksi päiväksi New Yorkiin. Hotelli  hyvällä paikallaTime Squarilla. Olen jo parikymmentä vuotta halunnut käydä tuolla;)

Suosittelen helikopterilentoa joita lähtee Manhattanin eteläkärjestä -on upea kokemus.

Mutta antakaa hotellin conciergen varata liput, jos sinne menee vaan taksilla jonon päähän on edessä piiiitkä odotus.

Vierailija
27/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on pska maa.

Vierailija
28/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu kuinka TAVISTA, ei IKINÄ tuollaista, kuolen mieluummin.

Vierailija
29/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. No aloituksessa kysyin että minne muut suuntaavat reissuun, mihin siis sinä? Ap

Vierailija
30/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks teillä oo ketään ystävää, kenelle ilmoittaisitte, kun ventovieraille täällä vauva-palstalla?

Miksi itse roikut av:lla perjantai-iltana kitisemässä toisten aloituksista. Ei ole kavereita? 

Kävin kurkkaamassa otsikoita ja tuo otsikko ärsytti, niin vastasin. Mitä uutisarvoa on sillä kellekään, jos joku tuntematon sanoo lähtevänsä lomalle Malagaan. Haluatko herättää kateutta?Sellainen fiilis tosta otsikosta tulee. Voi, kun me ollaan niin onnellisia, kun sinä meille tuntematon henkilö lähdet lomalle Malagaan.

Ilmeisesti olet kateellinen kun ärsytti. 

Ai että mä arvasin tän vastakommentin, meinasin jo kirjoittaa valmiiksi :D

Vierailija
31/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähdetä jouluna, mutta huhtikuussa mennään viideksi päiväksi New Yorkiin. Hotelli  hyvällä paikallaTime Squarilla. Olen jo parikymmentä vuotta halunnut käydä tuolla;)

Suosittelen helikopterilentoa joita lähtee Manhattanin eteläkärjestä -on upea kokemus.

Mutta antakaa hotellin conciergen varata liput, jos sinne menee vaan taksilla jonon päähän on edessä piiiitkä odotus.

Mikä se concerge on?

Vierailija
32/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks teillä oo ketään ystävää, kenelle ilmoittaisitte, kun ventovieraille täällä vauva-palstalla?

Miksi itse roikut av:lla perjantai-iltana kitisemässä toisten aloituksista. Ei ole kavereita? 

Kävin kurkkaamassa otsikoita ja tuo otsikko ärsytti, niin vastasin. Mitä uutisarvoa on sillä kellekään, jos joku tuntematon sanoo lähtevänsä lomalle Malagaan. Haluatko herättää kateutta?Sellainen fiilis tosta otsikosta tulee. Voi, kun me ollaan niin onnellisia, kun sinä meille tuntematon henkilö lähdet lomalle Malagaan.

Ai että mä arvasin tän vastakommentin, meinasin jo kirjoittaa valmiiksi :D

Onneks olkoon, olet mammapalsta-ammattilainen kun arvaat vastauksetkin valmiiksi!

Vierailija
33/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään varaa lentoihin ole, makaat peräkammarissasi ja selailet lentolehtisiä ja mainoksia. Samalla tiirailet bikininaisia Malagan rannalla, tai no, siellä on helvetin viileää, joten ei oo rantaelämää. Nyt pissasit housuusi !

Vierailija
34/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. No aloituksessa kysyin että minne muut suuntaavat reissuun, mihin siis sinä? Ap

Etelänavalle.

Vierailija
35/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjalaiset vihaavat nykyään turisteja. En enää ikinä matkusta Espanjaan (ml. siis Espanjalle kuuluvat Kanarian saaret ja Mallorca).

Plaah plaah. Heitä ottaa päähän asuntojen hintojen nouse AirBnb takia, ei turismi itsessään.

Välimeren maissa on myös kuivuutta ja vesipulaa. Turismi pahentaa vesipulaa. En ihmettele, että toivoisivat turismin vähentymistä.

Vierailija
37/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin mennä johonkin, ehdottomasti Etelä-Koreaan. Luultavasti meen joku kerta mun puolison kanssa. Eka vaan pitää säästää että budjetti riittää 😊 oon rakastunut Etelä-Korealaisiin ruokiin.

Vierailija
38/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä arvasin tän vastakommentin, m

Touchè

ei siinä mitään onnitelemmista kyllä oo

Vierailija
39/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelänavalle.

Oho, kerro tarkemmin! Miten menet sinne, mitä kautta, oletko itse järkännyt matkan jne? Muistelen joskus lukeneeni että kai Chilen kautta pääsee, sieltä lähtee jonkinlaisia aluksia sinnepäin, ei ilmeisesti mitään ruotsinlaivan tyyppisiä vaan vaatimattomampia, sieltäkö menet? On varmaan elämys. Mikä vuodenaika on paras mennä sinne? Ap

Vierailija
40/57 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se concerge on?

Se on se tyyppi kun -kunnon- hotellin respan vieressä varailee lippuja asiakkaille ja tietää kaupungista käymisen arvoisia paikkoja. Ja hänen kauttaan voi saada vaikka pöytävarauksen jota muuten ei saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä