Jee, varattiin itselle joululahjaksi lennot Malagaan!
Kiva oäästä vähän tuulettumaan. Pitää katsoa joku kiva hotelli ostospaikkojen läheisyydestä. Ikuisuus jo kun ollaan missään käyty. Mitä reissuja muilla on tiedossa, tai mihin?
Kommentit (57)
Espanjalaiset vihaavat nykyään turisteja. En enää ikinä matkusta Espanjaan (ml. siis Espanjalle kuuluvat Kanarian saaret ja Mallorca).
Eiks teillä oo ketään ystävää, kenelle ilmoittaisitte, kun ventovieraille täällä vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaiset vihaavat nykyään turisteja. En enää ikinä matkusta Espanjaan (ml. siis Espanjalle kuuluvat Kanarian saaret ja Mallorca).
Plaah plaah. Heitä ottaa päähän asuntojen hintojen nouse AirBnb takia, ei turismi itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Eiks teillä oo ketään ystävää, kenelle ilmoittaisitte, kun ventovieraille täällä vauva-palstalla?
Miksi itse roikut av:lla perjantai-iltana kitisemässä toisten aloituksista. Ei ole kavereita?
Ei lähdetä jouluna, mutta huhtikuussa mennään viideksi päiväksi New Yorkiin. Hotelli hyvällä paikallaTime Squarilla. Olen jo parikymmentä vuotta halunnut käydä tuolla;)
Vierailija kirjoitti:
Ei lähdetä jouluna, mutta huhtikuussa mennään viideksi päiväksi New Yorkiin. Hotelli hyvällä paikallaTime Squarilla. Olen jo parikymmentä vuotta halunnut käydä tuolla;)
Ei mekään jouluna, vaan tammikuussa :) ap
Mukavaa matkaa! Pitää vaan laittaa kerrasto alle. Kerran tammikuussa, juurikin Malagassa, oli kaikki vaatteet päällä koko ajan, oli niin kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plaah plaah. Heitä ottaa päähän asuntojen hintojen nouse AirBnb takia, ei turismi itsessään.
Kyllä ne kuule harmittelee turismiakin! Ja ihan massiivisia hotellikeskittymiä, jotka pyrkivät täyttämään itsensä turisteilla. Se ongelma ei todellakaan ole pelkkä air bnb Espanjassa!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa matkaa! Pitää vaan laittaa kerrasto alle. Kerran tammikuussa, juurikin Malagassa, oli kaikki vaatteet päällä koko ajan, oli niin kylmä.
Sään mukaan pukeudutaan tietenkin. Ap
Tallinnaan uutena vuotena. Tykkään. Myöhemmin keväällä ehkä lontooseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse roikut av:lla perjantai-iltana kitisemässä toisten aloituksista. Ei ole kavereita?
Kävin kurkkaamassa otsikoita ja tuo otsikko ärsytti, niin vastasin. Mitä uutisarvoa on sillä kellekään, jos joku tuntematon sanoo lähtevänsä lomalle Malagaan. Haluatko herättää kateutta?Sellainen fiilis tosta otsikosta tulee. Voi, kun me ollaan niin onnellisia, kun sinä meille tuntematon henkilö lähdet lomalle Malagaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kurkkaamassa otsikoita ja tuo otsikko ärsytti, niin vastasin. Mitä uutisarvoa on sillä kellekään, jos joku tuntematon sanoo lähtevänsä lomalle Malagaan. Haluatko herättää kateutta?Sellainen fiilis tosta otsikosta tulee. Voi, kun me ollaan niin onnellisia, kun sinä meille tuntematon henkilö lähdet lomalle Malagaan.
Ilmeisesti olet kateellinen kun ärsytti.
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Ei siis tietenkään noin. Muutama mölyapina kun saa julkisuutta niin luulet sitten että kaikki ovat samaa mieltä!!!!!!!!!!!! :D
Vietetään joulut normaalisti Espanjassa, kuten nytkin.