Tilattiin Saksasta juomia 200 eurolla: 8 lootaa olutta, neljä lootaa siideriä/limuviunaa, 6 litraa viiniä, 21.5 vodua-
Kaupan päälle vielä limukori saksalaista kolajuomaa!
Kevätkauden juomat tuossa, jouluksi toimittavat ilmaisella rahdilla😊
Oksettaa katsella jo juomien hintoja Suomessa, limulaatikko maksaa täällä kaksi kertaa enemmän kuin olut/ siideriloota Saksassa! Meidänkin vakioliikkeessä oluita 40 merkkiä ja viinejä satoja nimekkäitä, Alkoon ei aiota mennä enää ikinä!
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei tässäkään ketjussa ärsytä mikään muu kuin nuo loputtomat mistä-tilasit-mistä-tilasit jankuttajat!
Netissä roikutaan päivät ja yöt, bussimatkat ja kaupassa jonottaessa: mistään, ei niin mistään löydy yhtäkään sivustoa mistä katsella!? Ei kokemuksia, ei arvosteluja, ei mitään! On se kumma. Kädettömät vätykset. Etsimällä ja lukemalla se tieto löytyy.
Pistäähän se hieman epäilyttämään, kun kukaan ei kerro mistä tilasi, että oliko tilattu vai ei! Mielellään itse tilaisi jostain sellaisesta paikasta, josta joku muu voi kokemuksia kertoa, että homma toimii!
Meillä tuo ei kannata. Just tyhjensin kaksi vanhaksi mennyttä oluttölkkiä. Halvaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei tässäkään ketjussa ärsytä mikään muu kuin nuo loputtomat mistä-tilasit-mistä-tilasit jankuttajat!
Netissä roikutaan päivät ja yöt, bussimatkat ja kaupassa jonottaessa: mistään, ei niin mistään löydy yhtäkään sivustoa mistä katsella!? Ei kokemuksia, ei arvosteluja, ei mitään! On se kumma. Kädettömät vätykset. Etsimällä ja lukemalla se tieto löytyy.
Pistäähän se hieman epäilyttämään, kun kukaan ei kerro mistä tilasi, että oliko tilattu vai ei! Mielellään itse tilaisi jostain sellaisesta paikasta, josta joku muu voi kokemuksia kertoa, että homma toimii!
Ei niitä oikein uskalleta julkisesti huudella kun kohta onkin sit lafka bannissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin damista peukkua ja happoa.
Mutta sinä oletkin homonisti ja aloittaja on vain alkoholisti.
Tämä! Ihan totta joka sana!