Tilattiin Saksasta juomia 200 eurolla: 8 lootaa olutta, neljä lootaa siideriä/limuviunaa, 6 litraa viiniä, 21.5 vodua-
Kaupan päälle vielä limukori saksalaista kolajuomaa!
Kevätkauden juomat tuossa, jouluksi toimittavat ilmaisella rahdilla😊
Oksettaa katsella jo juomien hintoja Suomessa, limulaatikko maksaa täällä kaksi kertaa enemmän kuin olut/ siideriloota Saksassa! Meidänkin vakioliikkeessä oluita 40 merkkiä ja viinejä satoja nimekkäitä, Alkoon ei aiota mennä enää ikinä!
Kommentit (149)
Varmaan tosiaan tarvis miettiä kustannustehokkuutta jos on kaltaisenne juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin tyhmä että ostaisi alkoholit Suomi kaupoista
Ei kai kukaan ole niin tyhmä juoppo, että vaivautuisi tilaamaan tai roudaamaan jotain alkoholia ulkomailta? 😂
Parempi onkin, ettei kuselta ja viinalta löyhkäävät juopot tule Alkoon sisäilmaa saastuttamaan.
Noilla rahoilla saisi laadukasta ruokaa vaikka kuinka paljon. Alkoholi tuhoaa aivot ja maksan sekä haiman. Plus ihmissuhteet ja lopulta koko elämän.
Hienoa AP:lle paljon onnea. Minäkin tilaan tuotteni Saksasta koska tyttäreni asuu siellä. Minusta on hienoa että voi omalla kututustottumuksella auttaa toista valtioita. Saksasta saan vastinetta rahoilleni ja juuri tätähän Petterin Urpon hallitus haluaa.
Suosittelen että jokainen miettii mistä valtioista tuotteensa hankkivat. Voin kertoa että saavat hienot voitot mikäli eivät osta Suomesta ja tähän nykyinen Hallituksemme pyös pyrkii
eikse ois ollu sama kusta sitä vettä sinne ränniin niin halvempaa ois ollu
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tilausta Saksasta.
Unohtakaamme kuollutta Suomea
Kaalitoimiston pjotr siellä taas molottaa hoonoa soomea?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa AP:lle paljon onnea. Minäkin tilaan tuotteni Saksasta koska tyttäreni asuu siellä. Minusta on hienoa että voi omalla kututustottumuksella auttaa toista valtioita. Saksasta saan vastinetta rahoilleni ja juuri tätähän Petterin Urpon hallitus haluaa.
Suosittelen että jokainen miettii mistä valtioista tuotteensa hankkivat. Voin kertoa että saavat hienot voitot mikäli eivät osta Suomesta ja tähän nykyinen Hallituksemme pyös pyrkii
Onnea viinan tilaamisesta? Kylläpä te sitten olettekin ihan saatanan tyhmää porukkaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähtee viini ja viskitilaus, paketti kotiovelle.
Riittää sinulle korkeintaan pariksi päiväksi.
Minä säästän vielä enemmän kuin ap!
Tiedättekö miten? En juo alkoholia ollenkaan. Ei voisi kännääminen ja viinan hinta vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö miten? En juo alkoholia ollenkaan. Ei voisi kännääminen ja viinan hinta vähempää kiinnostaa.
Eniten ihminen säästää sillä, jos ravinto koostuu pelkästään makaronista ja vitamiinitableteista. Asunnoksikin riittää pelkkä teltta.
Nneksi en ole niin säälittävä rääpäle, että minun tarvitsisi tilailla alkoholia ulkomailta. 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole alkoholisti, joten en näe tarvetta tilata rekkalastillista alkoholia. Silloin harvoin kuin ota, niin hinnalla ei niin väliä.
Varmaan maksaisit maitolitrastakin 20 euroa jos joisit maitoa vain harvakseltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihminen säästää sillä, jos ravinto koostuu pelkästään makaronista ja vitamiinitableteista. Asunnoksikin riittää pelkkä teltta.
Kukin valitsee mistä säästää. Ihan vapaasti voit asua teltassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin valitsee mistä säästää. Ihan vapaasti voit asua teltassa.
Sinä tuomitset alkoholin. Minä taas tuomitsen kiinteät asunnot.
Suomessa on varmaan Euroopan eniten juoppoja, jos itäblokkia ei lasketa.