Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi perkele kun meidät kutsuttiin vanhempieni luokse jouluna.

Vierailija
13.12.2024 |

Minusta oli törkeesti sanottu. Sitten miehen sukulaiset kutsui sen luokse syömään samana päivänä ja mies sanoi jeeee. Ei minun vanhemmat ole koskaan juuri miehestäni tykänneet sen puoleen että en tiedä miten tämänkin jutun ratkaisisi.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun seutu on tympeiden velvollisuuskahvitteluiden ja kyläilyjen aikaa.

Se on Joulun henkeä jä tärkeintä että mennään tukka putkella ympäri Suomea kyläilemässä, ilman lepoja ja taukoja.

Vierailija
22/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin voi viddu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menee omille sukulaisille ja sinä vanhempiesi luokse.

Case closed! Hyvää päivän jatkoa! 

No en kyllä lähtisi sukulaisten luo vaan jäisin puolison luokse. Sukulaisia voi nähdä muulloinkin kuin jouluna. 

Kyllä minä voisin mennä hetkeksi myös sukulaisille, jos olisi sukulaisia jonne mennä. 

Minä olen rauhoittanut joulun täysin ja lopettanut kyläpaikasta toiseen juoksemisen. 

Vierailija
24/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menee omille sukulaisille ja sinä vanhempiesi luokse.

Case closed! Hyvää päivän jatkoa! 

No en kyllä lähtisi sukulaisten luo vaan jäisin puolison luokse. Sukulaisia voi nähdä muulloinkin kuin jouluna. 

Kyllä minä voisin mennä hetkeksi myös sukulaisille, jos olisi sukulaisia jonne mennä. 

Minä olen rauhoittanut joulun täysin ja lopettanut kyläpaikasta toiseen juoksemisen. 

Niin, mekin ollaan vaan kotona kun ei ole sukulaisia jonne mennä. 

Vierailija
25/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun seutu on tympeiden velvollisuuskahvitteluiden ja kyläilyjen aikaa.

Se on Joulun henkeä jä tärkeintä että mennään tukka putkella ympäri Suomea kyläilemässä, ilman lepoja ja taukoja.

Teidän joulu on parempia kuin meidän joulut?

Vierailija
26/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sanoisin, jos joku edes yrittäisi saada sellaiseen paikkaan jouluna tai muulloinkaan, jossa minusta ei edes pidetä 

Vierailija
27/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen ainoasttaan ilmaisen ruuan takia sukulaisten luokse. Ja sitten ne antaa aina lahjakortin lahjaksi. KAi sitä kolme tuntia jaksaa sen takia.

Vierailija
28/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tuntuu olevan varsin yksinkertaista elämää. 😄

Vierailija
29/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen yksin vanhempien luokse joulupäivänä. Mies ei tule, enkä myöskään pakota häntä tulemaan sinne. En näe siinä ongelmaa. Viihdyn vanhempieni luona ilman miestäkin.

Miksi haluat viettää aikaa mieluummin vanhempiesi kanssa kuin miehesi kanssa? 

Napanuora katkaisematta.

Vierailija
30/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen ainoasttaan ilmaisen ruuan takia sukulaisten luokse. Ja sitten ne antaa aina lahjakortin lahjaksi. KAi sitä kolme tuntia jaksaa sen takia.

Aatto mun vanhemmilla pari tuntia , päivä miehen vanhemmilla pari tuntia ja sitten voikin jo tilata pitsan😂 Ei tarvi siivota, kokata, jne. 

Vierailija
31/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujoulut ovat muuten ok, mutta en enää koskaan osallistu omalla kohdallani. Leikkasin leipää ja anoppi papatti selän takana että teen sen väärään suuntaan. Miehen sisko alkoi viinilasillisen jälkeen joulupöydässä haastaa, ettei kaltaiseni kympin tyttö pärjää ammatissa johon opiskelin, koska en ole nähnyt oikeaa elämää. Ja viinaa, viinaa, viinaa... sivistyneesti tietenkin. Raittiina mulle tarjottiin vain vettä ja käskettiin huumorin varjolla "lasten pöytään", jonne katettiin minulle muovimuki. Ruuat oli pahoja, laatikot vetisiä, viedä ei saanut mitään. Olisin osannut tehdä paljon paremmat. Sit ne ihmettelee, kun en enää käy.

Vierailija
32/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni ei ole koskaan 35-vuoteen ollut ikinä mitään riitoja jouluna. Ostamme omat herkku ruuat kotiin jouluna viettäen kaksin joulut ja suku suhteita hoidellaan sitten muulloin, loma-aikoihin kuten pidemmillä kesä- ja talvilomilla pääasiassa. Joulut, se muutama vapaapäivä ovat ihan meidän kahdenkeskistä lepoaikaa eikä silloin juosta pitkin poikin siellä sun täällä. Tämä on ihan meidän oma perinne jouluna ja viihdymme kaksin, eikä sitä määrää muut ihmiset.

Minä alan laittamaan marraskuun lopussa kaikki joulu koristelut, jotenka nautitaan joulu kodista koko joulu kuukausi. Mieheni ei ole ikinä sanonut että olisi liikaa tai pahaa sanaa koristeluistani. Kyllä hän on hyvin viihtynyt eikä ole kotoa kaivannut muualle. Minulla on vanhanaikaisia 😁 joululaulu CD-levyjä, joista tykkää kumpikin kuunnella niitä keittiössä taustamusiikkina.

Miksi pitää pakottaa puoliso toisen sukuun jos hänen joulunsa menisi ihan pilalle eikä nauti ollenkaan vieraista ihmisistä. Miksi silloin ette vain vois olla kaksin. Olisiko se puolison laittaminen etusijalle kamalinta jouluna ja viettää vain hänen kanssaan joulua ilman omia sukulaisia.

Vierailija
33/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat jo elämää nähneet, eikä koskaan voi tietää onko viimeinen joulu heillä. Sun miestä näet joka päivä, mutta vanhempiasi varmaan harvemmin. Mieti tätä.

Vierailija
34/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi ovat jo elämää nähneet, eikä koskaan voi tietää onko viimeinen joulu heillä. Sun miestä näet joka päivä, mutta vanhempiasi varmaan harvemmin. Mieti tätä.

Miksi heitä pitää just jouluna nähdä? Ihan hyvin voi mennä joulun jälkeekin. Ei tuolla tavalla voi alkaa miettiä, että odotetaan sitä toisen kuolemaa eikä uskalleta tehdä mitään. 

Vierailija
35/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää baariin jouluna ja molemmat eri baariin. 

Vierailija
36/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitä pitää just jouluna nähdä? Ihan hyvin voi mennä joulun jälkeekin. Ei tuolla tavalla voi alkaa miettiä, että odotetaan sitä toisen kuolemaa eikä uskalleta tehdä mitään. 

Jouluna yksinäisyys korostuu. Ja vanhemmat haluaisivat nähdä lapsiaan juuri silloin. Aika julmaa, jos ajattelet  vanhempiesi kuolemaa siten, että sen  jäkeen sinä saisit alkaa elämään vapaammin. 

Vierailija
37/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset tapaukset ovat sitten ihan eriasia ja olen viettänyt yksinkin joulua suhteemme alkuaikoina mieheni matkustaen vanhempiensa luokse. En olisi ikinä antanut anteeksi itselleni jos olisin koittanut estää miestäni menemästä vanhemmilleen heidän viimeisimpinä elinikä jouluina. Miehelläni oli puolta iäkkäämmät vanhemmat, jotka sairastuivat syöpään ja muihin sairauksiin, etteivät olleet pitkäikäisiä toisin kuin itselläni oli vain 20v ikäeroa omiin vanhempiini.

Mieheni jäi vanhemmattomiksi jo alle 40v kun itselläni on vielä +60v vieläkin vanhemmat elossa. Kun miehelläni ei ole enää vanhempia elossa niin hän haluaa vain minun kanssani viettää joulut kaksin eikä ketään minun sukulaisia siinä tarvita. Minulle se on ihan Ok ja omileni sukulaisille. Tapaamme sitten muulloin ja muuta joutoaikaahan riittää loputtomiin. 🥰

Vierailija
38/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vitutaa kuunnella niitten sun vanhempien juttuja jouluna, haluaa vaan olla rauhassa kotona. 

Vierailija
39/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on ihan kamalaa mennä anoppilaan jouluksi. Ihan helvetti maan päällä, rakasti puolisoa tai ei. Osanottoni.

Aamen. Helvetti maan päällä

Vierailija
40/80 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen menee oman( lapsuus)perheen luokse. Joulurauhaa vaan, sinne missä viihtyy. Onhan monta pyhää muutenkin. Miksi pitäs väkisin hampaat irvessä viihtyä? Mieluiten et puoliso on tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi