Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norsu naapurissa?

Vierailija
13.12.2024 |

Aivan järkyttävää kanta-astumista!  Lattia ikäänkuin resonoi, kun mies männä tömistää!

Siihen herää! Alakerran rva kuulee saman töminän sen tiedän, kuinka moni muu.

Ja joo, kyseessä noin 7 v "hyvin" rakennettu talo.

Viime yönä vielä kai riiteli naisensa kanssa..huh huh..elämä on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Uusissa taloissa voi olla myös. Korvatulpat? Jos ahdistaa ja jatkunut kauan, pieni heippalappu, mutta tuskin kovin pienestä viitsii koska voisihan itseltäkin vahingossa kuulua jotain. Entä joku hurina vaikka tuuletin olkkariin tai kuulokkeet.

Vierailija
2/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään pennut ravaa katossa, ja helekkarin koirat räksytä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutatte kerrostaloon niin ylimpään kerrokseen jos mahdollista. Alaaltakin meteli kuuluu mutta paremmin sen kestää kun ylhäältä.

Vierailija
4/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on yläkerrassa aina asunut hoikkia ihmisiä (yksi jopa sairaalloisen alipainoinen) jotka tömistelevät ihan kunnolla. Huuto myös kuuluu läpi. Toisaalta asun 70 -luvun talossa, joten kuulee melkein kaiken, etenkin öisin. 

Itse taas olen ylipainoinen, mutta opetellut kävelemään hiljaa ja elän muutenkin rauhallisesti.

Vierailija
5/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kuuluu töräyttelyä, töröö!!!

Vierailija
6/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavatkohan nämä norsut miten ääni kantaa?

Vierailija
7/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuavatkohan nämä norsut miten ääni kantaa?

Eivät ehkä itse tajua tömistelevänsä. Mulla on yks norsukaveri joka jyskyttää ympäri kämppäänsä eikä itse ymmärrä mikä ääni siitä lähtee.

Vierailija
8/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on yläkerrassa aina asunut hoikkia ihmisiä (yksi jopa sairaalloisen alipainoinen) jotka tömistelevät ihan kunnolla. Huuto myös kuuluu läpi. Toisaalta asun 70 -luvun talossa, joten kuulee melkein kaiken, etenkin öisin. 

Itse taas olen ylipainoinen, mutta opetellut kävelemään hiljaa ja elän muutenkin rauhallisesti.

Muutin joku aika sitten ja mulla asuu myös yläkerran naapurina yksin vanhempi nainen, joka painaa max 40 kiloa. En tiedä mitä maratonia hän asunnossaan vetää, mutta kantapääkävelee ihan koko ajan edestakaisin. Tähän asti asiaan on voinut suhtautua huumorilla, lähinnä huvittaa miten oikeasti joku voi rampata koko ajan ja mitä ihmettä hän siellä asunnossaan puuhailee. Talo on 70-luvulta, muualta ei äänet kuulu, ainoastaan tämä yläkerran kävely. Nainen itse on iät ja ajat asunut tuossa ylimmän kerroksen asunnossaan, eikä ehkä tajua miten selvästi kävely kuuluu alas. Aion mainita asiasta jos tulee puheeksi joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme