Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kinkun pitää olla 12kg, paahtopaisti isommallekin porukalle sunnuntaiksi on 1,5kg ja hyvin riittää

Vierailija
12.12.2024 |

Itsellä tökkää jouluruoat jo aattoiltana, haen joulupäivänä pitsaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset on tyhmiä. Itse en ostaa mitään normi viikonlopusta poikkeavaa. 

Vierailija
2/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Meillä ostetaan nykyisin 1 kg valmiita kinkkusiivuja, kun joulupöydässä on 8 henkeä. Siitäkin jää reilusti yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kahdeksan hengen joulupöydässä 500g valmiiksisiivutettua harmaasuolattua kinkkua ja vajaa kilonen kalkkunan filee. Aikuiset söivät lähinnä kaloja, kinkku oli vähän niinkuin lapsia varten kun se nyt "kuuluu jouluun".

Vierailija
4/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, mieti nyt itse jos murhaat jonkun tyypin joka painaa vähintään 100 kiloa, ja se sun pitää paloitella ja päästä eroon niistä paloista, herran tähden sentään! Vähänkö on paljon vaivaa viedä ne palaset salaa jonnekin merelle minne upotat ne palat, tai haudata ne palat jonnekin metsään maahan,... joten kyllä vaan se on ihan sikapaljon helpompi vaan viedä ne palat johonkin lähimpään kauppaan jossa myyt ne ihan kellevaan joka suostuu syömään ne! Ja haluux sä oikeesti pistää ne palat 1 kg kokoisiksi? No et! Koska vähänkö se olisi vaivalloista! Joten paljon helpomaa on että myyt 12 kg paloja! Niin paljon helpompaa sulle päästä eroon murhaamistasi ihmisten ruumiista!

Haluutko sahata ruumiin sadaksi palaseksi? Vai haluutko sahata ruumiin viideksi palaseksi? Siinä se ero! Se sahaamisen vaivan ero! Sata palaa vai viisi palaa. Aivan jumalattoman suuri ero!

Vierailija
5/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kinkku on 3,5kg ja aattona 12 syöjää. Loput syödään joulupäivänä, silloon mritä on 3-4 henkeä

Vierailija
6/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä kinkkua ollenkaan mutta ei kyllä kiinnosta toistenkaan kinkun syönnit. Jokainen syököön niin paljon kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän