34-vuotiasta naista syytetään Portion Boysin Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta
Nyt on asiaa, ja toivottavasti tulee varoittava ennakkotapaus täälläkin mellastaville vihakirjoittajille
Kommentit (401)
Vihervassarit viemässä sananvapauden pois suomesta! Alkaa muistuttamaan jo Suomi pikkuhiljaa Neuvostoliittoa...
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla seuraan ja minkälainen naama tulee esiin. Veikkauksia?
Oikeuteen ei ole pakko mennä paikalle..ikävä tuottaa sulle pettymys..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne jätkät siellä lavalla tekee? Samaa kuin Tiina, heiluu ja laulaa. Yks ainoa soittaa rumpuja. Yllättäen kateelliset naiset eivät lähetä miehille kuolematoiveita, vaikka heillä ei olisi muuta roolia kuin kilauttaa triangelia alussa ja lopussa.
Kuule, kuolemantoiveet on eri asia kuin ihmetellä miksi jossain bändissä on nykyaikana nainen vain tanssimassa etualalla vähissä vaatteissa. Miksi joku suostuu tuohon ja miksi tuo ratkaisu on tehty? Jotain se tämän bändinkin arvoista kertoo siksi en menisi ko yhtyettä katsomaan vaikka ei musiikkikaan ole minun makuuni.
En halua opettaa lapsilleni että nainen kelpaa vain bikineissä etualalle tanssimaan ja laulaja ja muut jäsenet ovat miehiä normaaleissa vaatteissa. Tämä ei ole enää nykyaikaa. Miksi bändiin ei ole valittu naislaulajaa,joka osaa myös laulaa? Aika harv
Kyllä,,en suosittele tytölleni joka haluaisi laulajaksi uraa bikineissä tanssivan gogotyttönä. Suosittelisin mielummin ottamaan laulutunteja ja opettelemaan jonkin instrumentin soittamista. Ei tule heti mieleen toista yhtyettä Suomessa tai tunnettua yhtyettä länsi Europassa jossa olisi nainen vain tanssimassa etualalla tunnelmannostattajana. 1990 luvulla oli Los del Rio ja Macarena yhdessä laulussa joka tuli mieleen. Kyllä bändissä naiset yleensä laulavat tai soittavat myös. Joten kyllä minusta on outo ratkaisu vuonna 2024 ja kuvastaa heidän arvojaan kun nainen kelpaa vain tuohon vähissä vaatteissa. En usko ettei hän voisi tehdä muuta työkseen.
Miks Tiina ei esiinny ilman meikkiä?
Jopa Vappu Pimiä uskaltaa näyttää nassunsa saunapuhtaana.
vai eikä Tiinaa tunnistaisi? Silmämeikkiä on niin kylllä niin rajusti, että arvaan, että reilusti hailakampaa ois luvassa.
ehkä hänessä ärsyttää juuri se teennäinen ulkonäkö, koska hän esiintyy vaan kun kasvot on täysin paklattu, ripset liimattu, tummaa sudittu silmien ympärykset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne jätkät siellä lavalla tekee? Samaa kuin Tiina, heiluu ja laulaa. Yks ainoa soittaa rumpuja. Yllättäen kateelliset naiset eivät lähetä miehille kuolematoiveita, vaikka heillä ei olisi muuta roolia kuin kilauttaa triangelia alussa ja lopussa.
Kuule, kuolemantoiveet on eri asia kuin ihmetellä miksi jossain bändissä on nykyaikana nainen vain tanssimassa etualalla vähissä vaatteissa. Miksi joku suostuu tuohon ja miksi tuo ratkaisu on tehty? Jotain se tämän bändinkin arvoista kertoo siksi en menisi ko yhtyettä katsomaan vaikka ei musiikkikaan ole minun makuuni.
En halua opettaa lapsilleni että nainen kelpaa vain bikineissä etualalle tanssimaan ja laulaja ja muut jäsenet ovat miehiä normaaleissa vaatteissa. Tämä ei ole enää nykyaikaa. Miksi bändiin ei ole valittu naislaulajaa,joka osaa myös laulaa? Aika harv
En ole kateellinen en ikinä menisi tuollaiseen hommaan itse ja on se erikoinen rooli hänelle valittu ja hän taitaa olla siinä roolissa ihan mielellään. " laitetaan nainen bikineissä lavalle, heh heh" ei vetoa minuun, enkä halua tuollaisia arvoja opettaa lapsilleni. Miksei nainen kelpaa bändissä muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina oikeuteen suihkunraikkana. Kestääkö tulla? Miksi ei. Haaste on heitetty.
Olisi kova veto heiltä jos Tiina alkaisi laulamaan tai soittamaan vaikka ukulelea tai bongorumpuja. No, luulen että aika ajaa tälläisestä bändistä pian ohi,ja tulee uusia juttuja.
Miks jotkut naiset piiloutuvat aina paksun meikin alle? Mitä he pelkäävät , pakenevat, säikkyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!
Mulle opetettiin lapsena, että ellei ole mitään hyvää sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään.
Voi sitä asiasta arvostellakin, jos vaikka poliitikko sekoilee, mutta joku bändin jäsen, joka vielä hoitaa työnsä mallikkaasti, niin hänen haukkumisensa vaan ei voi olla mikään jokamiehenoikeus.
Hyvä Tiina! Kiitos, että viitsit.
Huono opetus ettei saisi sanoa mitään muuta kuin kehuvaa. En sano joka paikkaan viimeisen päälle tälläytyneille, voi voi onpa kaunista, onpa hieno esimerkki, vaan voisin aivan hyvin sanoa, että tule joskus suoraan sängystä omine luonnollisinen naamoinesi, niin kasvavat tytöt ja nuoret näkevät mitä se ulkonäkö on naisilla aivan aikuisten oikeesti! Se on suht vaatimaton, halju ja silleensä toki myös nätti.
TÄMÄ.
Tiina on kaunis nainen kaikin puolin. Kaunis myös ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosrekisterimerkintä tulee. Bye bye duunit ym. Toivottavasti oli sen arvoista.
Aika harvaan työpaikkaan tarttee rikosrekisteriä näyttää.
Ei tarvitse näyttää, sillä työnantaja selvittää sen kyllä itse.
T. Pomo
Miten ajattelit selvittää? Ikävä kyllä ei onnistu. Ehkä vähemmän amerikkalaisia poliisisarjoja sulle..
Nämä ovat tietoja, joita työnantaja selvittää ihan rutiinilla viranomaisilta ennen työsopparin tekoa. Ei taida olla tänä päivänä kovinkaan monta alaa, jossa ei selvitettäisi rikosrekisterin tietoja. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nimi tulee julkiseksi niin sen naama ja nimi löytyy joka foorumilta...
Vierailija kirjoitti:
Miks Tiina ei esiinny ilman meikkiä?
Jopa Vappu Pimiä uskaltaa näyttää nassunsa saunapuhtaana.
vai eikä Tiinaa tunnistaisi? Silmämeikkiä on niin kylllä niin rajusti, että arvaan, että reilusti hailakampaa ois luvassa.
ehkä hänessä ärsyttää juuri se teennäinen ulkonäkö, koska hän esiintyy vaan kun kasvot on täysin paklattu, ripset liimattu, tummaa sudittu silmien ympärykset?
Ja lisään: Tiina ei varmasti ole ruma luomunakaan, mutta aivan varmasti hailakampi, kuten kaikki ilman meikkiä. Ei hailakkuus ole rumuuden synonyymi. Se on vaan se aito, oikea olemus. Siksi kannnustan naisia, kulkemaan reilusti aitona itsenänne. Siihen tottuu päivässä.
Nykyään joka paikka täynnä meikattuja, photoshopattuja naisia, niin ihmisillä vääristyy miltä nainen näyttää oikeasti. Se alkuperäinen on se KAUNIIMPI VERSIO MEILLÄ KAIKILLA!
Vierailija kirjoitti:
Kuva, niin uskotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva, niin uskotaan
Samaa tulin sanomaan. Erikoista, että näemme jostain naisesta ainoastaan kuvia ns. Juhlameikissä ja sitten sanotaan, kaunis ilman meikkiäkin niin tulee kyllä ykkösenä mieleen, että no, miksi ei koskaan esiinny julkisesti ilman meikkiä
En sano että kukaan on ruma ilman meikkiä, mutta varmasti jonkun verran eri näköinen.
googlaatkaa esitä Lady gaga ilman meikkiä. Aika eri näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" JaloTiina on saanut nyt UMK:n myötä osakseen todella törkeää ja asiatonta kommentointia. Hänen rooliaan kyseenalaistetaan, häntä solvataan henkilökohtaisesti mitä erinäisimmistä asioista."
Solvaamiseen ihan hyvä, että laittavat stopin
, mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonku julkisuudessa olevan henkilön roolia ei saisi kyseenalaistaa? Siis kyseenalaistaminenhan tarkoittaa minun käistyksenimukaan jotai sellaista, että pohditaan, että miksi on tuossa roolissa, onko oikea valinta rooliin ja muutenkin koitetaan vähän pöyhiä omaakin ajatusmaailmaa. Että miksi sitä ei saisi tehdä? Olen minäkin miettinyt, että mikä jalotiinan rooli siinä yhtyeessä on. Jonkinlainen tanssija ja yrittää innostaa yleisöä mukaan? Se on ihan hyvä rooli suomalaisessa jäyhässä kulttuurissa, jossa ei uskalleta heittäytyä mihinkään ilman alkoholia. Ja tuntuu tanssivan sella
Onko sinulla jotain ongelmia ymmärtää lukemaasi. Lupea tekstini alku, se mitä sinä lainasit: " mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonku julkisuudessa olevan henkilön roolia ei saisi kyseenalaistaa?"
Pohdin siis ihan vain sitä, että mikesi jonkun julkisuduessa olevan henkilön roolia saisi kyseenalaistaa. Sitten otin vain esimerkiksi tuon Jalotiinan ja kerroin, että olen minäkin pohtinut hänen rooliiaan yhteyeessä. En missään maininnut, että minä häiritsee hänessä joku, tai yhtyeessä. Kunhan olen pohtinut hänen rooliiaan yhtyeessä.
Oletko sinä kovin yksinäinen, kun tuolla lailla hermostut jostain kämäsen keskustelupalstan viestistä? Kannattaisiko vaikka hakeutua ihmisseuraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosrekisterimerkintä tulee. Bye bye duunit ym. Toivottavasti oli sen arvoista.
Aika harvaan työpaikkaan tarttee rikosrekisteriä näyttää.
Ei tarvitse näyttää, sillä työnantaja selvittää sen kyllä itse.
T. Pomo
Miten ajattelit selvittää? Ikävä kyllä ei onnistu. Ehkä vähemmän amerikkalaisia poliisisarjoja sulle..
Nämä ovat tietoja, joita työnantaja selvittää ihan rutiinilla viranomaisilta ennen työsopparin tekoa. Ei taida olla tänä päivänä kovinkaan monta alaa, jossa ei selvitettäisi rikosrekisterin tietoja. Ja hyvä niin.
Et semmoiset harhat sitten palstatrollilla?
Tiedoksesi ettei rikosrekisteriä kerrota kaikenmaailman kyselijöille, edes työntantajaa larppaaville.
Tähän on lopulta vaan nostatusta Forsbyn kannalta. Julkisuuskuva tulee paranemaan ja kun sääliäkin saa tuollasesta käytöksestä.
Mutta miten moderointia sitten harjoitetaan, jos tälläistä viestiä pääsee säännöllisesti tulemaan. Eikö moderaattorit ole sitä varten, että vastaavat poistetaan, jotka epäasiallisuutta alkaa harrastaa?
Mä paljastan teille tää ihminen ei ole mistään Orimattilasta. tää tieto on väärä. -kyseinen henkilö-