Tee olettamus minusta pukeutumiseni perusteella:
Tumma viininpunainen kevyesti myötenmenevä pooloneulepaita.
Tummanruskeat ruudulliset kapealahkeiset housut, ruskea vyö.
Ruskeat nahkanilkkurit, ei korkoa.
Beige polveen ulottuva villakangastakki, ruskea pienehkö käsilaukku pitkällä olkahihnalla, beige pipo tekoturkistupsulla.
Normaali vartalo. Puolipitkät maantienväriset suorat hiukset, hieman kullanvaaleita raitoja.
Veikkaa ikä, työ, perhestatus, tai mitä mielikuvia minusta mieleesi nousikaan.
Kommentit (44)
Ikä 40 vuotta. Mies. Umpihomo. Teatterityöntekijä
Normaali keski ikäinen mies.teet erittäin vaativaa asiantuntija työtä.
33, tradenomi, tapaileva sinkku, avustavia toimistotöitä. Lievästi narsisti., kuitenkin epävarma. Syöt suklaata ja katsot netflxiä.
Huomionkipeä.
En niinkään kuvatusta vaatetuksesta, vaan tehdystä huomion kerjäämisestä.
Et asu suomessa, noilla vetemillä ei täällä tarkene.
Kolmikymppinen toimistotyöläinen, seuraat aikaasi ja pukeudut hyvin. Avoliitossa, ei lapsia.
Oot 37v. nainen ja töis kirjastos 😃
Tee itse minusta, musta huppari ja kotona trikoo housut leveä lahkeiset ja ulos vedän toppahousut päälle, takki on musta maiharit, jalassa noin 200 euron rumat kitkakengät ja kävelyapuna kävelykeppi
Ei oikeaa työtä. Ehkä jotain hiiren naputtelua etänä tai osa-aikaisena ylihintaisessa kahvilassa. Lieviä mt ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Tee itse minusta, musta huppari ja kotona trikoo housut leveä lahkeiset ja ulos vedän toppahousut päälle, takki on musta maiharit, jalassa noin 200 euron rumat kitkakengät ja kävelyapuna kävelykeppi
44 v. sairaseläkkeellä jostain ravintola-alan ammatista. Menikö lähelle?
Ap
Ikä n. 35v, työ keskituloista toimistohommaa, kotona avopuoliso. Harrastuksina ryhmäliikuntaa ja ehkä joku keräily. Miehen kanssa asiallisen kohteliaat välit, hyvä suhde muttei hullua intohimoa. Koulussa olit melko hiljainen, kiltti tyttö, et kiusattu, et suosittu. Olet kotoisin pienemmältä paikkakunnalta, nyt asut isommassa kaupungissa. Peruskoulussa olisit halunnut näkyä ja kuulua enemmän, mutta hiukan vetäytyvä luonne esti sen. Muutit opiskelemaan muualle ja luulit löytäväsi "räväkämmän" elämän, mutta kaikki menikin tasaisesti ja kivasti, mikä välillä harmittaa sinua, koska koet että olet sisältä räiskyvämpi kuin kukaan näkee.
Työtön.
25-33v
Sinkku
tilattu vaatteet sheinilta ja lukku temusta.
Mun mielikuvitus ei riitä.