Ateistit, mitä mieltä olette siitä että Suomen lipussa on risti?
Eikä se ole mikä tahansa risti vaan kyllä se on muodoltaan ihan kristittyjen risti.
Kommentit (68)
Ei haittaa minua yhtään. Se on vaan lippu eikä uhkaa minua.
Eipä haittaa pätkääkään. Suomen lippu on Suomen lippu eikä mikään hihhulien aivopesuviritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain lippu.
T. uskonnoton
Se on SINUN maasi lippu. Löydät sen mm passista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain lippu.
T. uskonnoton
Se on SINUN maasi lippu. Löydät sen mm passista.
Mitä passi liittyy tähän asiaan?
Kivan näköinen lippu. Mutta mitäs mieltä sinä olet siitä, että monet viikonpäivät on nimetty ikivanhojen pohjoismaisten jumalien mukaan?
Luulevatko uskovaiset, että uskonnottomat säikkyvät jotain heidän taikauskonsa symboleita?
Olen laittanut korvaukset jo hakuut.
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko uskovaiset, että uskonnottomat säikkyvät jotain heidän taikauskonsa symboleita?
Aika monet luulevat. Nurinkurisesti he uskovat, että uskonnottomat, jotka eivät usko jumaliin, uskovat kumminkin, ja jolleivät jumalaan usko, paholaiseen nyt kumminkin (mikä tietysti on sama asia).
Se on kyljellään. Kristittyjen risti on pystyssä
Suomi on kristitty maa. En ole ateistina asiasta mitään mieltä sen enempää kuin vaikka siitä, että maa kiertää aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sekin on väärin. Roomalaiset eivät ristiinnaulinneet ketään tuonkaltaisiin risteihin. Kyllä ne naulattiin kiinni puiden runkoihin tai X mallisiin risteihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa minua yhtään. Se on vaan lippu eikä uhkaa minua.
Lippu ei tuputa uskontoa kenellekään. Se vain on. Niin uskonnollistenkin pitäisi tehdä, olla. Saa olla sellainen kuin on, mutta ei sitä tarvitse tuputtaa, sen kuin olette keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Jos tanko on vinossa ja sää tyyni, niin on pystyssä.
En ymmärrä mitä mieltä siitä pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen lippu. Mutta mitäs mieltä sinä olet siitä, että monet viikonpäivät on nimetty ikivanhojen pohjoismaisten jumalien mukaan?
Kuulostaa kivalta, kerrotko lisää? Tämä oli uusi tieto minulle
Vierailija kirjoitti:
Today is MY day!
- Mr. Wednesday
Aion hakea korvauksia.
- Anne44