Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies flirttailee ja ehdottelee avoimesti toiselle naiselle oman naisen vieressä ollessa?

Vierailija
12.12.2024 |

Olen törmännyt tähän parin eri miehen kohdalla. Pahimmillaan naisensa ystäville lirkuttelee hyvinkin suoraan seksiin viitaten. 

Onko teidän mielestä turn off jos mies tekee noin? 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.

Läheisriippuvuus. Et sinä sitä miestä oikeasti kaipaa. Jostain syystä naiset ruikuttavat sitä enemmän miehen perään mitä huonommin hän on kohdellut.

Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Muita ihmisiä narsisti tarvitsee lähinnä oman heikon itsetunnon tukemiseen. 

Mutta eihän mies tue itsetuntoa päinvastoin. Läheisriippuvaisuudelta vaikuttaa. Omillaan toimeen tuleva nainen eroaisi. 

Läheisriippuvuus myös viestittää, että turva tulee toisesta ihmisestä. Tämä on paradoksaalista, sillä se ihminen, josta turvaa hakee, on usein kaikkea muuta kuin turvallinen.

Vierailija
42/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla ei ole heikko itsetunto. Se on sitkeä virhe mikä on jäänyt elämään, koska tutkimus aikoinaan suoritettiin haastattelemalla narsisteja ja he itse sai sepitellä siihen säälitarinan/uhrinäkemyksen itsestään. Myöhemmän aivotutkimukset on osoittaneet, että narsistiksi synnytään ja se piirre sitten kehittyy täyteen mittaansa tai ei.  Narsistilla on erinomainen itsetunto, sairaalloisen hyvä itsetunto, se vain saa sadistista nautintoa muiden alas painamisesta.

Äitini tiesi, että olen ujo ja jännitän, pelkään asioita. Usein hän sanoi esimerkiksi, että kato kuinka tympeä ilme sinulla on naamalla ja älä pidä käsiä noin kuin pikkutyttö. Halveksiva ilme naamallaan. Kerran yritin puhua puhelimessa niin sanoi, että mitä ihme vinkunaa toi on. Inhosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap reagoit ja toimit tuossa tilanteessa? Itse en olisi pustynyt pysymään hiljaa.

Vierailija
44/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistilla ei ole heikko itsetunto. Se on sitkeä virhe mikä on jäänyt elämään, koska tutkimus aikoinaan suoritettiin haastattelemalla narsisteja ja he itse sai sepitellä siihen säälitarinan/uhrinäkemyksen itsestään. Myöhemmän aivotutkimukset on osoittaneet, että narsistiksi synnytään ja se piirre sitten kehittyy täyteen mittaansa tai ei.  Narsistilla on erinomainen itsetunto, sairaalloisen hyvä itsetunto, se vain saa sadistista nautintoa muiden alas painamisesta.

Äitini tiesi, että olen ujo ja jännitän, pelkään asioita. Usein hän sanoi esimerkiksi, että kato kuinka tympeä ilme sinulla on naamalla ja älä pidä käsiä noin kuin pikkutyttö. Halveksiva ilme naamallaan. Kerran yritin puhua puhelimessa niin sanoi, että mitä ihme vinkunaa toi on. Inhosi. 

Ja se pitkä halveksiva, täysin sanaton tuijotus. 

Vierailija
45/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista hetkeäkään. Vain täysi idiootti käyttäytyy noin. 

Vierailija
46/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.

Läheisriippuvuus. Et sinä sitä miestä oikeasti kaipaa. Jostain syystä naiset ruikuttavat sitä enemmän miehen perään mitä huonommin hän on kohdellut.

Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Muita ihmisiä narsisti tarvitsee lähinnä oman heikon itsetunnon tukemiseen. 

Narsistilla ei ole heikko itsetunto. Se on sitkeä virhe mikä on jäänyt elämään, koska tutkimus aikoinaan suoritettiin haastattelemalla narsisteja ja he itse sai sepite

Ihminen jolla on erinomainen itsetunto ei äyski tai öykkäröi muille. Hänen ei tarvitse osoittaa muille mitään, koska hän pitää itsestään sellaisena kuin on. Hänen ei tarvitse korostaa egoaan, tehdä itseään näkyväksi tai alistaa muita. 

Vierailija
47/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistilla ei ole heikko itsetunto. Se on sitkeä virhe mikä on jäänyt elämään, koska tutkimus aikoinaan suoritettiin haastattelemalla narsisteja ja he itse sai sepite

Narsisti on muotisana, joksi voi kuulla nimitettävän yhtä jos toistakin ärsyyntymiseen asti. Yllättävää onkin, että lievät narsistiset piirteet ovat yleisiä. Voidaan sanoa, että jokaisessa meissä on eriasteisia narsistisia piirteitä, sillä niiden kirjo on laaja.

Narsistin, kuten muidenkin vakavien persoonallisuushäiriöiden, ydin syntyy jo lapsuudessa. Jos itsetunto tai tunnetaidot eivät pääse kehittymään, asiaa on vaikeaa korjata myöhemmin.

Vierailija
48/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, että narsistinen henkilö voi pärjätä elämässä myös hyvin, ja asiantuntijat ovat nähneet sairauden piirteitä usein valtioiden johtohahmoissa, esim psykiatrit ovat määritelleet presidentti Donald Trumpin osoittaneen peräti kolmen, antisosiaalisen, narsistisen ja vainoharhaisen, persoonallisuushäiriön merkkejä.

Vierailija
49/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8:23

Vierailija
51/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissasi?! 

Vierailija
52/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toimii tuolla tavalla jos naisensa on muuttunut huonoksi, yleensä kyseessä on pihtaaminen.

Wtf! Ainako miehen seko käytöksessä naisen pihtaus?! Kyllä naisen pitää omata huono itsetunto, että tuollaiseen alistuu!

Vierailija
53/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa joku nainen ehdotti minulle että lähtisin sen luokse yöksi. Minun tyttöystävä oli vieressä ja se suuttui sille toiselle naiselle ja hakkasi sen. En tuntenut siitä ehdottelijaa.

Vierailija
54/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten maailmassa on niin tyhmiä olentoja, että antavat tuollaiselle tapaukselle pimsaa?

Vierailija
55/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten maailmassa on niin tyhmiä olentoja, että antavat tuollaiselle tapaukselle pimsaa?

Ks. video.

Vierailija
56/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikanahan arvostetaan narsistisia ominaisuuksia ja kovuutta. Muu on tyhmyyttä ja niin poispäin. 

Vierailija
57/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi