Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies flirttailee ja ehdottelee avoimesti toiselle naiselle oman naisen vieressä ollessa?

Vierailija
12.12.2024 |

Olen törmännyt tähän parin eri miehen kohdalla. Pahimmillaan naisensa ystäville lirkuttelee hyvinkin suoraan seksiin viitaten. 

Onko teidän mielestä turn off jos mies tekee noin? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.

Läheisriippuvuus. Et sinä sitä miestä oikeasti kaipaa. Jostain syystä naiset ruikuttavat sitä enemmän miehen perään mitä huonommin hän on kohdellut.

Vierailija
22/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se voi? Ihmisellä on perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus, myös tällä omalla naisella. Mies on lyönyt omat korttinsa avoimesti pöydälle, nyt on tämän oman naisen vuoro tehdä ne omat arvionsa, valintansa ja päätöksensä. 

Vierailija
24/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika junttisika pitää olla jos tuollaista tekee. Itse en suvaitse tuollaista käytöstä kumppanilta. Voivat jäädä ihan keskenään katselemaan niitä muita naisia.

Oma aikani, energiani ja huomioni ovat vain sellaisen kumppanin arvoisia, joiden aika, energia ja huomio kohdistuvat minuun. Sivupöytiin lirkuttelijaan on turha tuhlata aikaa.

Tämä. Älä anna miehen kohdella itseäsi huonosti. Koskaan!!!

Vierailija
25/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet kai kuvittelee että naisille on ok tuollainen. Että tulee kuva alfauroksesta joka hallitsee kaikkia ympärillä olevia naisia ja se nostaisi miehen arvoa. Väärin. Edes binaiset ei pidä tuollaisesta. 

Hiljaa oleminen on hiljaista hyväksyntää. Kumpi onkaan tyhmempi toistaan, käyttävä vai käytöksen mahdollistava? 

Vierailija
26/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.

Läheisriippuvuus. Et sinä sitä miestä oikeasti kaipaa. Jostain syystä naiset ruikuttavat sitä enemmän miehen perään mitä huonommin hän on kohdellut.

Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Muita ihmisiä narsisti tarvitsee lähinnä oman heikon itsetunnon tukemiseen. 

Vierailija
27/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Muita ihmisiä narsisti tarvitsee lähinnä oman heikon itsetunnon tukemiseen. 

Naiset on pahimpia marttyyreja sitten jeesuksen. He esittävät uhria ja nauttivat siitä. 

Vierailija
28/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän mies tue itsetuntoa päinvastoin. Läheisriippuvaisuudelta vaikuttaa. Omillaan toimeen tuleva nainen eroaisi. 

Vierailija
29/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet kai kuvittelee että naisille on ok tuollainen. Että tulee kuva alfauroksesta joka hallitsee kaikkia ympärillä olevia naisia ja se nostaisi miehen arvoa. Väärin. Edes binaiset ei pidä tuollaisesta. 

Ja jotkut naiset istuu hiljaa ja teoillaan osoittaa, että se on ok. Ei mies tuossa tilanteessa yksin ollut vaan siinä oli kaksi muutakin toimivaa subjekti. 

Vierailija
30/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsitsetko sinä oikeasti meitä muita naisia kertomaan sinulle mikä on ok? Jos susta tuntuu paskalta se on väärin. Se on turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. 

Vierailija
31/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Niin, kannattaa hankkia itsetunto ennen kuin lähtee etsimään parisuhdetta. 

Vierailija
32/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän mies tue itsetuntoa päinvastoin. Läheisriippuvaisuudelta vaikuttaa. Omillaan toimeen tuleva nainen eroaisi. 

Julkinarsisti ja piilonarsisti päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan. Ylikiltti piilonarsisti on julkinarsistille tavallaan aivan täydellinen kumppani.Koska piilonarsisti ei uskalla ilmaista vihaa, hän antaa rikkoa rajojaan ja välttelee ristiriitoja. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi. 

Vierailija
33/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ollut heidän oma nainen? Olet vain joku jota tapaillaan ajankuluksi? 

Vierailija
34/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sad

Vierailija
35/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag, run.

Vierailija
36/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinarsisti ja piilonarsisti päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan. Ylikiltti piilonarsisti on julkinarsistille tavallaan aivan täydellinen kumppani.Koska piilonarsisti ei uskalla ilmaista vihaa, hän antaa rikkoa rajojaan ja välttelee ristiriitoja. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi. 

Narsismin ja läheisriippuvuuden ydin on sama, hirvittävän herkkä itsetunto. 

Tuollaisessa suhteessa on usein on kaksi aikuista lasta, joiden säröt osuvat kipeästi yhteen. Toinen oikeuttaa, toinen alistuu.

Vierailija
37/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistilla ei ole heikko itsetunto. Se on sitkeä virhe mikä on jäänyt elämään, koska tutkimus aikoinaan suoritettiin haastattelemalla narsisteja ja he itse sai sepitellä siihen säälitarinan/uhrinäkemyksen itsestään. Myöhemmän aivotutkimukset on osoittaneet, että narsistiksi synnytään ja se piirre sitten kehittyy täyteen mittaansa tai ei.  Narsistilla on erinomainen itsetunto, sairaalloisen hyvä itsetunto, se vain saa sadistista nautintoa muiden alas painamisesta.

Vierailija
38/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä aihe. 

Mun lapsuudenystävän mies on tällainen. Flirttailee täysin avoimesti mulle, kehuu ulkonäköä ja kauniita silmiäni, puhuu avoimen seksuaalisia juttuja. Oma vaimo eli minun rakas ystäväni istuu vieressä.

Jossain muussa tilanteessa voisin harkita, mutta en ikinä koskaan missään tilanteessa pettäisi vanhimman ja rakkaan ystäväni luottamusta, ja sekaantuisi hänen puolisoonsa. Olen jopa ihmetellyt, onko heillä avoin suhde, mutta ei ole.

Olen todella vaivautunut ja yritän väistellä parhaani mukaan.  

Vierailija
39/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudenaikainen poikaystävä teki tuota. Seurusteltiin alle vuosi, mutta kerkesi siinä ajassa sotkea ja sekoittaa huolella ystävyys- ja kaveruussuhteita käytöksellään. Haki jatkuvasti ihailua ja huomiota ja varsinkin alkoholinvaikutuksen alaisena estot hävisi, flirttaili avoimesti muille, kutsui ystäviäni "treffeille" kun halusi kuulemma tutustua heihin yms aivan sekopäistä toimintaa. Yleensä joka ikinen baari-ilta päättyi riitaan, kun käytös oli niin idioottimaista. Jälkeenpäin diagnosoin hänelle kaksisuuntainen mielialahäiriön. 

Vierailija
40/57 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistilla ei ole heikko itsetunto. Se on sitkeä virhe mikä on jäänyt elämään, koska tutkimus aikoinaan suoritettiin haastattelemalla narsisteja ja he itse sai sepite

On vale, emävale ja tutkimus. Yksi asiantuntija nakertaa asiaa yhdeltä kulmalta ja toinen toiselta, syntyy sekava sinfonia.