Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halut mennyt totaalisesti, nyt 3 vuotta ilman seksiä, kysymyksiä?

Vierailija
11.12.2024 |

Kysymyksiä? (Poistui toi edellinen ketju)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehesi käy panemassa? Vai onko sinulla tietoa?

Vierailija
2/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumppaniin mennyt halut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tietoa. Ei välttämättä missään? Elääkö kaikki panemista varten?

Vierailija
4/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3=ap

Vierailija
5/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa aviomieheltäni. Minä tässä unelmoin juuri yhdestä miehestä jonka näin tänään.

Vierailija
6/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap=anaa lipano. Siitä tunnelmaa.

Vierailija
7/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Naisena (vastentahtoinen selibaatti) kysyn

Vierailija
8/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle

Vierailija
9/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa aviomieheltäni. Minä tässä unelmoin juuri yhdestä miehestä jonka näin tänään.

Miehen käytös on aiheuttanut halujen hiipumisen. T. Ap

Vierailija
10/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on komea, tuskin se puutteessa elää. Miksei sinulle kelvannut tavis mies.

Vierailija
11/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen.

Vierailija
12/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näitä ketjuja poistatetaan? Mielenkiintoinen aihe, eikä edelliseen tullut mitään asiattomia kommentteja edes.

Vierailija
13/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on komea, tuskin se puutteessa elää. Miksei sinulle kelvannut tavis mies.

Mieheni on kyllä komea, mutta todella tavis ja tylsä muuten. Ei saa aikaiseksi mitään. Ei jaksa nähdä mitään vaivaa minkään eteen. Ei keksi koskaan mitään kivaa tekemistä jne. Eikä lisäksi kuuntele mitään toiveitani. T. Ap

Vierailija
14/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän näitä ketjuja poistatetaan? Mielenkiintoinen aihe, eikä edelliseen tullut mitään asiattomia kommentteja edes.

Varmaan kun otsikossa mies

Vierailija
15/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen käytös on aiheuttanut halujen hiipumisen. T. Ap

Jos keskustelu ei auta, niin sinun pitää erota. Kumpikin pääsee tapaamaan puolison, joka haluaa häntä. On törkeää roikottaa toista suhteessa, jos tietää, ettei enää halua häntä. Miksi sinä olet siinä edelleen? Minusta se tuntuu jollain tavalla hyväksikäytöltä.

T. Haluttoman miehen vaimo

Vierailija
16/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kun otsikossa mies

Vinkki...

Kannattanee laittaa seuraavaksi keskustelu tuonne seksi-palstalle. Aiheenkin puolesta sopii sinne ja siellä on PALJON vähemmän kukkahattuilua.

Vierailija
17/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei panna ainakaan keskenämme. Jos pitäs edes yrittää, muuttaisin heti pois.

Mies saa tehdä ja mennä miten huvittaa.

Minua ei tällä hetkellä seksi kiinnosta juurikaan. Muutaman kerran viikossa ihan omin käsin hoidan hommat.

Ei kiinnosta enää, kun tuli vain mitta täyteen. Ihan perusjutuista, kuten siivoamisesta täytyy tapella. Minun täytyy koko ajan pitää puoleni, että saan harrastaa yhtä paljon kuin hän. Pitkät ajat panin vaikka en halunnut= totaalinen halveksunta miestä kohtaan.

Asutaan rinnakkain. Ei mitään draamaa.

Vierailija
18/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei panna ainakaan keskenämme. Jos pitäs edes yrittää, muuttaisin heti pois.

Mies saa tehdä ja mennä miten huvittaa.

Minua ei tällä hetkellä seksi kiinnosta juurikaan. Muutaman kerran viikossa ihan omin käsin hoidan hommat.

Ei kiinnosta enää, kun tuli vain mitta täyteen. Ihan perusjutuista, kuten siivoamisesta täytyy tapella. Minun täytyy koko ajan pitää puoleni, että saan harrastaa yhtä paljon kuin hän. Pitkät ajat panin vaikka en halunnut= totaalinen halveksunta miestä kohtaan.

Asutaan rinnakkain. Ei mitään draamaa.

Kaikkeen sitä ihminen tottuukin.

Vierailija
19/23 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tietoa. Ei välttämättä missään? Elääkö kaikki panemista varten?

Ei ihmisen seksuaalisuus ja seksi ole kyllä/tai -asioita. Ei seksi sulje pois muiden asioiden tärkeyttä elämässä. Jos sinulle tärkeää on kissa, ei kai se sulje kaikkea muuta pois?

Vierailija
20/23 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut paristikin suhteessa tuollaisen miehen kanssa, kysyin jo silloin kaikki kysymykset. Syy oli varmaankin aika paljon ikä heillä. Olen ollut myös suhteessa, josta erottua olin helpottunut, että saa nukkua yöt. Siinä tapauksessa miehellä oli vaikeuksia tulla, joten hommat kestivät vähän liian kauan, rupesi tuntumaan työltä. En olisi ennen uskonut, että tuokin voi olla ongelma. On hyvä, että nämä nähty, ei ole jäänyt mitään epärealistista haikailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan