Pelkään että saadaan taas juoppo joulupukki :(
Viime vuonna pukki ajoi polkupyörän pensasaitaan ja kaatoi hyasintin...
Tänä vuonna pitäisi löytää raitis pukki. Hyvä ulkomuoto plussaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Törmäilevä juoppopukki on halvempi.
Ja tuo ylimääräistä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Törmäilevä juoppopukki on halvempi.
Se säästää sillä että tulee omalla autolla.
Tänävuonna ajaa hyasintilla pensasaitaan. Onnea etsintää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noissa pukkikeikoissa edellytetään selvää päätä. Joten sääntöjä rikkovat. Ilmoitusta vain keikkojen järjestäjälle.
Siitä vaan, se olen minä itse 🤣🍺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ei tule pukkia koska olemme ateisteja.
Meille tulee vaikka olemme ateisteja.
Meille tulee Jeesus. Me tienataan tällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noissa pukkikeikoissa edellytetään selvää päätä. Joten sääntöjä rikkovat. Ilmoitusta vain keikkojen järjestäjälle.
Kaikki eivät suinkaan tilaa joulupukkiaan jostain ohjelmatoimiston tmv. kautta. Yksityisen henkilön tekemästä pieleen menneestä joulupukkikeikasta on varsin paha valittaa yhtään mihinkään instanssiin.
Tää, ei juoppokaan ole niin hölmö että ottaa jonkun välistävetäjän siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ei tule pukkia, koska olemme kristittyjä.
Meille ei tule pukkia, koska huolehdimme c-vitamiinin saannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee vaikka olemme ateisteja.
Meille tulee Jeesus. Me tienataan tällä!
Avaa vähän, jäi kiinnostamaan!!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt hyvänmielen pukkikeikkoja, muutaman joulua kohden. Viime jouluna päätin lopettaa, koska en halunnut enää aikataulua omaan jouluuni. Pitäiskö vielä kerran lähteä pukiksi?
Mutta mitä ihmettä tarkoittaa tarkoittaa aloituksen: Hyvä ulkomuoto plussaa.Eikö pukki ole naamarin takana?
Ei sillä pukilla sentään naamaria ole, vaikka tekoparta ja peruukki voi ollakin.
Arvelisin hyvän muodon tarkoittavan sitä, että pukilla on enemmän tai vähemmän vatsaa ja ehkä hieman kumara ryhti, kun aina joutuu sitä painavaa säkkiä kantamaan. Miehekäs olutvatsa voittaa tyynyvatsan mennen tullen. Posketkin saa olla mieluummin pyöreät kuin sellaiset Stubb-tyyliset.
Täällä on ilmoituksissa pelkkiä raittiita joulupukkeja. Olisi mukavaa vaihtelua saada joskus sellainen vanhanajan kunnon juoppupukki!
Hmm pukkihan olis hauska idea aikuistenkin jouluun. Pitääkin googlettaa mihin hintaan löytyy joku ihan pikavisiitille vähän lauluja hoilottaa ja tunnelmaa tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm pukkihan olis hauska idea aikuistenkin jouluun. Pitääkin googlettaa mihin hintaan löytyy joku ihan pikavisiitille vähän lauluja hoilottaa ja tunnelmaa tuomaan.
Kuinkahan usein siellä osoitteessa onkin vain yksi yksinäinen aikuinen odottamassa? Tilaavathan jotkut seksityöntekijänkin ihan vain istumaan ja juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilmoituksissa pelkkiä raittiita joulupukkeja. Olisi mukavaa vaihtelua saada joskus sellainen vanhanajan kunnon juoppupukki!
Täällä myös. Oon miettinyt jos olis joulumuori ja joulupukki, mitkä vierailija aivan tuubassa, röhöttäis omille vitseilleen ja irstailis.
Olisko menekkiä pikkujouluissa?
Kohta tosin Aku Hirviniemi varmaan apinoi tämän ja tulee menestys.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt hyvänmielen pukkikeikkoja, muutaman joulua kohden. Viime jouluna päätin lopettaa, koska en halunnut enää aikataulua omaan jouluuni. Pitäiskö vielä kerran lähteä pukiksi?
Mutta mitä ihmettä tarkoittaa tarkoittaa aloituksen: Hyvä ulkomuoto plussaa.Eikö pukki ole naamarin takana?
Niinpä, ja jos on ylipainoa, niin eikö sitten juuri ole paljon aidompi pukki?
Vierailija kirjoitti:
Meillä haisi pukki marille
Saahan noista juoppopukeista ainakin juttuja kerrottavaksi jos ei muuta. On jotain muisteltavaa.
Juoppopukit voisivat mainostaa palvelujaan aikuisten pikkujouluihin.
Millainen on pukilla hyvä ulkomuoto? Kova keppi kädessä ja säkit täynnä lahjoja kuuluu tietty rekvisiittaan. Mutta mitä muuta?