Orpo olo, auttaako enää edes keskikalja?
Vedin niin sanotusti lipat ja jouduin Salon seudulla päivystykseen. Pian minut kiidätettiin sieltä leikkaukseen, vaikka kello oli yöllä vasten kolmea. Siinä orpo olo sitten iski, kun tajusin, että ensi vuonna en olisi enää päässyt leikkaukseen yöaikaan. Tuli ihan fyysisiä stressihäiriön oireita, joita lääkitsen nyt potilashuoneessa juomalla keskikaljaa.
Kommentit (28)
Silmissäni Orpo katse lapsen eksyneen...
Hoitaja kävi äsken laittamassa morkkua suoraan suoneen. Nyt vähän nukuttaa.
Ei auta Keskisarja jos tuntee olonsa Petteriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vedä lapasta käteen.
Ehkä joku hoitaja toteuttaa vielä senkin toiveen. Katsotaan nyt ja nautitaan ensin morkkua ja keskikaljaa.
Kyllä sä jotenkin orpo-olin kanssa pärjäät jos sulla on morfiinia. Sitten kun alkaa tuntua purralta, niin on aika huolestua, saatat tarvita jotain hätätoimenpidettä. Tsemppiä!
Morkku tekee tehtävänsä, sillä huomaan lauleskelevani: On isot valkoiset tiikerit kadonneet. 🎶
Tulee mieleen se Jaajo Linnonmaan sketsihahmo Handeli.
-Sen verran huidoin, et ne pani mut lepareihin siin.
Keskikalja meinaa loppua, koska mulla oli villakangastakin taskuissa alun perin vain kaksi pulloa. Piti soittaa Teemulle ja kysyä, voisiko se tuoda vähän lisää.
Mutta voi kauheata! Siellä vastasi joku, että Göringillä, Hermann puhelimessa. Löin heti luurin kiinni.
Toisien kanssa kun sä tanssit, niin aina levy silloin soi: kaljaa!
Ulos kun iltaisin mä odotan sua, sä aina viivyt niin: kaljaa!
Wolttasin tänne potilashuoneeseen korin keppanaa lähiravintolasta. Sanoin niille, että lakimuutos on tullut jo voimaan, ja ne uskoivat. Nyt voi taas nostaa uuden tippapullon huulille, eikä elintärkeä nesteytys keskeydy hetkeksikään.
Kovasti olen painellut henkilökunnan kutsunappia ja huhuillut:
Henkilökuntaa, henkilökuntaa, parlez-vous?
Etteks te tiedä, kuka mä oon?
Kuka taliaivo päätti leikata hoitajamitoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nappi yleensä jää pohjaan? Vai kuuluuko niin prööt-ääniä että on otettu koko laite irti seinästä?
Torkahdin hetkeksi ja näin aivan kauheaa unta: Riikka tuli siinä suoraan päälle!
Kolmatta linjaa takaisin kuljen kerran
Saa vanhat saatavat jokainen
Voin itsetuntoa nostaa shekkivihollain
Voin iskut ilkeät kostaa, jotka kerran sain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nappi yleensä jää pohjaan? Vai kuuluuko niin prööt-ääniä että on otettu koko laite irti seinästä?
Pimpelipom kuuluu ja ilmoitus, että olette jonossa.
Tunnin junaan tulee sairaalavaunu. Pidän siitä huolen.
Viimein joku mieshoitaja kurkisti ovesta! Sanoin sille, että täällä tarvittaisiin lääkintävoimistelijaa, joka auttaisi vetämään lapasta käteen.
Vedä lapasta käteen.